¤53

6.3K 418 264
                                    

zeeyumisreal için 💛

Müzikle okuyun bence😂

**
Doğan: BEBİŞİMMMMMM

Mert: Yavrum

Doğan: AŞKIMMMMM

Mert: Güzelim

Doğan: SİZE GELEYİM Mİİİİ😍

Mert: Gel güzelim evdeyim soru çözüyorum

Doğan: TAMAMMMMMMMMMM İKİ SAATE ORADAYIMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM❤

Mert: Bekliyorum yavrum

Mert: Ne yersin

Doğan: Ceyda annemin keki var mı

Mert: Tamamdır güzelim sen gelmeden hazırlarım😝
**

"Ayy resmen bastım! Özür dilerim!"dedim ellerimle gözlerimi kaparken. Hızla arkamı döndüm.

Mert "Ebene kayayım,"dedi sinirle. "Su sesini duyduğun halde neden içeri geliyorsun aptal? Lan iki saatte dedin yarım saat olmadan geldin!"

"Su akıyordur diye... Ben ne bileyim he? Tam çıkacağını nereden bileyim?"diye utançla çemkirdim.

"Öf Doğan! Hadi çık! Aynadan bakmaya çalışma!"

Of yakalanmıştım.

"Ya-Ya şeytan dürttü." Utançla ona baktım. Beline havlu sarmıştı, ıslak saçları, aralık dudakları, hafif bayık -bugün daha az bayıktı- bakışları şekilli vücutu ile çok ateşli gözüküyordu. Kesik bir nefes verip istemsizce inledim. Mert yavaşça yutkundu, bana bir adım attı. Birbirimize salak salak bakarken en sonunda kapının kolunu tuttum. "Çıkayım bari..."

Mert tepki vermeden yüzüme bakmaya devam etti.

Smut geliyor

Arkamı döndüğüm an vazgeçip aramızdaki mesafeyi kapattım ve dudaklarımızı buluşturdum. Mert beni beklercesine boğuk bir iniltiyle karşılık verdi bana. Ellerim belinde birleşirken o da ellerini ensemde birleştirdi. Dudaklarımızın hareketi midemi yaktığında inledim. Kendimi ona bastırdım, geriye sendelediğinde üstüne yürümeye başladım. Mert ile nefes nefese dudaklarımızı ayırdık. Bacağı küvete değiyordu. Nasıl bakıyorsam bir an yutkunamadı.

Dudaklarımı boynuna bastırıp duş jelinin kokusuyla kendimi iyice kaybettiğimde boynunu ısırdım. Başını arkaya atarak sesle inledi. Isırdığım yeri öptüm, bana değen aleti devam etmemi haykırıyordu. Dudaklarımla hafif ıslak bir şekilde aşağı indim. Önünde dizlerimin üstüne çöktüğüm an nefes alışverişleri daha çok hızlandı. Bir elim havlusunun ucuna geldi. "Doğan..."

"Ya şimdi duralım yoksa kendimi kaybedeceğim,"dedim elim güzel kıçında gezerken.

Yukarıdan bana baktı. "Durma,"dedi kararmış bakışlarla.

"Ne?"dedim şaşkınlıkla. Elime dokundu.

"Devam et." Arzu dolu bakışları yüzümde dolaştı.

Havluyu aşağı çektiğimde aletini tamamen görmüş oldum. Dudaklarımı ısırarak baktığım zaman Mert tepkimi merak edercesine beni izliyordu. Hiç bu kadar güzel bir şey görmemiştim.

Yine azgın bir yılışık oldum he.

Dudaklarımı başına dokundurunca başını arkaya attı, nefes alamadı. İlk defa mı sakso çektirecekti ki? Çıplak karnını öptüm yavaşça. Ellerini omuzlarıma koydu. Tenini usulca emdim. Öpücüklerle rahatlatırken başka bir dünyada gibi hissediyordum. Sonunda aletine uzandım. Başını ağzıma aldığım an "Doğan!"diye haykırdı.

Kamyon | boy×boyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin