¤86

3.8K 316 70
                                    

Bölümün tamamı smut okumak istemeyenler çıksınlar 🌈

Son smut :') Finale son dört bölüm falan sanırım...
**

Doğan

"Yoruldum yavrum,"dedi Mert çizgi romanı kenara bırakıp. "Mal gibiyim yine. İlaçlar allak bullak etti."

Yatakta yanına uzanıp yüzümü ona döndüm. O da yüzünü bana dönmüş, elini çenesinin altına dayamıştı. Mavileri yüzümde tur attı.

Elimi yüzüne götürüp okşadım usulca. Kalbim buruk hissediyordum. Sanki birisi eline alıp sıkıyordu. Mert yarı kapalı gözlerle beni süzdü. "Seni çok seviyorum,"dedim kuru bir sesle.

Elimi yüzünden çekip bileğimi öptü. Ağlamak istedim.

Dudaklarıma hızlı bir öpücük bıraktı ama bir o kadar yavaş geriye çekildi.

Mert yataktan destek alarak üstüme çıktı. Gözlerime bakıyordu. Bir süre birbirimize baktık. Doyamıyorduk sanki...

Bana eğilip dudaklarımızı buluşturdu. Yavaş yavaş öpüştük. Ellerimi saçlarına çıkarıp okşadım. Mert burnumu öptü, ardından kaşımda dolaştı dudakları. O yarıkta.
Göz kapaklarım kapanmak için direniyordu.

Yanağımı öptü. Yavaş, hissetirerek ve doyarak öpüyordu. Boynuna bir öpücük bıraktım ben de. Kokusu burnumdan içeri dolmuştu. Mert üst dudağımı öptü, çenemi ve en son boynuma indi. Öpücükleri çıldırtıcı bir ağırlıktaydı. Vücudum uyuşmuştu.

Kemiğimde dolaşan dudakları yukarı kıvrıldı. "Çok güzel kokuyorsun."

Ellerim sırtına indi ve okşamaya başladım. Boğazımda bir yumru oluşmuştu. Hıçkırıkla fırlamak istiyordu.

Karnımı öptü. Yavaş yavaş emmeye başladı. Her emişinde farklı noktalarda dudakları dolaşıyordu. Pantolonumun üstünden beni öptüğü zaman iç çektim. Ellerim düğmemi bulurken o da ellerimi tutarak beni yönetti. Pantolonum yeri boyladığı zaman o da üstünü ve benim yardımımla pantolonunu çıkardı.

Beni üstüne çıkardığında karnına oturdum. Tişörtümü bir kenara attım. Beni tatlı bir ifadeyle inceliyordu. Gülümsedi. Dudaklarım aletini buldu. Boxerı biraz çekip aletine bakış attım. Dilimle ıslattığımda çarşafı sıktı. Her noktasını istiyordum. Acele etmedim. Ağzıma yavaşça aldığımda yatakta duramıyordu. Titrek bir sesle adımı inledi.

Gözlerimi kapattım.

Bu sadece seks değildi. Basit değildi.

"Do-Doğan geliyorum..."

Ağzımda tadını hissedene kadar durmadım.

Geriye çekilip dudaklarımı çarşafa sildim. Titremişti.

Dilim boynunda dolaştı. Isırıklar aşağı indikçe yerini aldı. Yüzüme dikkatle bakıyordu.

Saçlarımı geriye ittirip gülümsedi.

Dilimi ısırdım. Bu kadar dikkatli, böyle bakması... Ağlayabilirdim. Her şeyi zorlaştırıyordu.

"Arkanı dön,"dedim titrek bir sesle.

"Henüz mü?"deyip dizleri üstünde durdu ve boynumla göğsüm arasında dili tur attı. Kaç kez yaladı bilmiyordum ama kısık sesle inlemeye başlamıştım. Beni itip yatağın ucuna gelmemi sağladı. Az önceki pozisyonumun tersi yöndeydim. Boynumu öptü. "Seni seviyorum."

Dolu gözlerle tavana baktım. Yatağın kenarında duran bileğimi öptü. Öpücükleri omzuma kadar uzandı. Omzumu emdi. "Beni bu hale getirecek tek şey sensin Doğan."

Gözyaşları akarken köprücüğümü öptü. Dudaklarımı ısırıp sessizce burnumu çektim.

Ona sarıldığımda dudaklarımızı masum bir keşfe çıkardı. Alnımı öptü sonra.

Yatağın diğer ucuna ittim onu. Son ve derin bir öpüşme gerçekleştirdik.

Aklımı alıyordu. Öyle aşıktım ki...

"Neden ağlıyorsun?"

"Çok seviyorum,"dedim iç çekerek.

Gözyaşımı sildi. "Ağlama. Sev ama ağlama yavrum."

"Peki." Gülümsedim.

İçim burkulurken bile.

Mert arkasını dönerken prezervatifi taktım. Kaç kere seks yaptık bilmiyordum ancak artık genişlemişti ve kendisini hiç kasmıyordu. Ellerim bileklerini kavradı. Ensesini öptüm.

Bakışlarını bana çevirdi.

İlk defa birbirimize bakıyorduk.

Sanki ilk defa görüyorduk ve şu an aşık oluyorduk. Mert'in içine girdiğimde soluğunu bıraktı. Yorgundu ama beni istiyordu. Onu fazla yormamalıydım. Yavaş bir hareketle ritmi yakaladım.

"Doğan... Bu his olmadan yaşayamam,"dedi yüzüme bakarken. "Kast ettiğim sadece seks değil."

"Biliyorum. Ben de,"deyip usulca öptüm. Elini kalçama koyunca hızlandım. "İyi misin?"

"Evet, çok iyisin şimdi..."

Farklı noktalara vururken vücudunu gerip dudaklarım üstünde inledi. Aradığımız yeri bulmuştuk.

Oraya hızla vurduğumda aynı anda inledik.

Bu anları asla unutmak istemiyordum.

Kendimi geldikten sonra yanına attım. O da benimle gelmişti yine.

"Çok iyiydi,"dedi, nefesi kesilmişti.

"Seninle olan bu günler... Hiç seks gibi değil. Bambaşka,"dedim ona dönerek.
"Evet."

Gözyaşları yanaklarımdan aktı. "Seni çok seviyorum..."

"Yavrum sana ne oluyor ya? Sevişirken de ağladın, bir şey mi oldu?"

"Kalbim aşkından böyle olmuş kuzum."

Tıkalı burnumu çektim.

"Yengeç burcusun sen ya, kesinlikle."

Gülerek başımı salladım.

"Uyuyalım artık." Alnımı öptü. Yarı  üzerinde uzanıyordum. Değişik bir pozisyondaydık.

"Sıkıca sarılsana."

"Bu sıcakta mı?"

Dudak büktüm.

"Peki," diye cevap verdi.

Başımı boyun girintisine soktum. "İyi geceler aşkım."

"Sana da yavrum." Yüzümü okşadı, ardından yanağımı öptü.

Gözlerimi usulca kapattım.

Ona sımsıkı sarılıp en özel anımı yaşadım.

Farklı duygularla smut denedim sevmişsinizdir umarım 👀


Kamyon | boy×boyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin