Doğan
Arkama yaslanarak Lale'nin zarı öpmesini izledim, avuçlarının içine alıp salladı. "Hadi aslanım,"dedi sallamaya devam ederek. Ardından Monopoly oyununun üstüne attı. "Beş." Piyonunu ilerletti.
Benim ise aklım geri zekalının birindeydi. Gökhan'a öyle saldırınca korkmuştum. Yok olay çıkarmadan kıçı rahat etmezdi. Hem niye onu dövmüştü ki? Lale'ye asılıyor diye korumaya mı çalışmıştı? Lale ona yüz vermezdi. Sonuçta benim ex'imdi. Kankalar birbirlerinin exleriyle çıkmazdı.
"Burayı alıyorum oyunda bari zenginim." Kendi kendine konuştu çünkü ben dünyada değildim. Telefonum titredi.
Mert: Balkonun kapısını aç
"Ayy geldi! Neden geldi?"
"Mert mi?"dedi Lale şaşkınlıkla.
"Kanka nasılım? Tatlı mıyım?"dedim heyecanla. Mert'e tatlı gözükme isteğim her şeyi gölgeliyordu. Üstümde gökkuşağı olan bir tişört ile şort vardı.
"Pantolon giy lan bu ne? Saçlarını da düzelt."
Dolaba koşmak üzereyken balkona çıkmış olan Mert baskın yapar gibi vurmaya başladı. Aç kapıyı polis diyecek sandım. Altıma sporda giydiğim tek seksi eşofmanımı giyip kapıyı açtım.
Ama bunu beklemiyordum.
Dudaklarıma yapıştı. Beni duvara dayayıp özlemle öptüğü zaman gözlerim büyüdü. Ay Lale'nin yanında yapılır mıydı?
"Off tahrik oldum,"dedi Lale bize heyecanla bakarak.
Mert dilini damağıma değdirdiğinde kendimi tutamayarak karşılık verdim ve onu balkonun kapısına yasladım. Trip buraya kadardı.
Pislik, azdırmıştı.
Mert dudaklarını benden ses çıkararak ayırdı. Nefes nefese geri çekildim. O da benden farklı değildi. Nefeslerim düzene girdiğinde Mert konuştu. "Ne oynuyorsunuz?"
Lale "Ben etkisinden çıkamadım,"dedi bize heyecanla bakarak.
"Sen mi Doğan mı?"deyip pufuma oturdu. Üstünde siyaha yakın bir ceket vardı, yine dark takılıyordu. Off kötü çocuğum benim be.
"Hayvan ya dudağım şişecek,"diye söylendim.
"Ayıpsın yavrum, her zaman."
Sinirle "Annenin evi mi ya tırmana tırmana gelmişsin yine!"diye söylendim.
"Evet annemin evi."
Tam o anda giren annem gelip Mert'i öptü. "Hoş geldin oğlum."
Yarabbim ya, kalbim garip oldu.
"Anne balkondan gelmiş kızsana şuna,"dedim. Arkadan gelen Ceyda anneme döndüm. "Bir de öptü beni. Hem de dudaktan."
Mert "Evet, öpemez miyim?"dedi rahat rahat.
"Ayıp ya bu yaşta,"dedim cıklayarak.
"Geçen Mert'e bal dökerken ayıp değil miydi?"
Lale kahkaha patlattı. "Ne?"
"Ne?"
"Ne?"diye bağırdım ben de.
"İnlemelerinizi duydum."
"Ben sana dedim kuduruk gibi inliyorsun Mert!" Utançtan kızarmıştım. Of be. Of.
"Ebesine kaydığım-"
Onun annesi ona, benim annem bana vurdu.
"Siz çok terbiyesiz olmuşsunuz!" Aynı anda konuştular.
"Evet ya bana ayıp şeyler söylüyorlar,"diyen geri zekalı Lale'ydi. Annem onun saçlarını okşadı.
"Ah canım sen aşağı gel bu öküzlerle kalma."
Bir şey olmamış gibi odadan çıktılar.
Birden kapı tekrar açıldı. Annem "Sakın bir şey yapmayın,"dedi parmak doğrulatarak.
Kapıyı kapattı.
Mert ile birbirimize baktık. "Annen biliyor muydu?"
"Geçen gün ağlarken gördü, zorla anlattım."
"Hii sen benim için ağladın mı?"
"Yoo."
Aynı anda güldük. Mert ciddileşti birden. "Tribin bitti mi?"
"Evet özür dilerim. Sana hasta dedim ya,"dedim sesim titrerken. "Bunu sen seçmedin." Aklımdan hiç çıkmıyordu. Kendime sinirliydim, ona sinirliydim, kırgındım. Duygularım çorba olmuştu ve içen ölürdü bence.
"Önemli değil. Haklısın." Sesi buruk çıktı.
"Ayy öyle deme ağlarım,"dedim ve ağlamaya başladım.
Ben dürüst bir insanım.
"Ve... Ve ilaçlarını iç artık yalvarırım..."
Mert beni kendisine çekti. "Ağlama yavrum."
"Ya ben senin yavrun muyum?"dedim gözlerim parlarken.
Alnıma bir öpücük bıraktı ve güldü. "Öylesin." Tekrar öptü, dudakları çenemdeydi. Bir daha öptü. Bu sefer boynumdaydı. "Benimsin Doğan,"diye fısıldadı. Öpücüklerinin verdiği hazla kendimi ona bıraktım. "Biziz. Birbirimize aidiz."
"Nasıl yani eşya gibi mi? Hangi eşyamız?"dediğimde dudakları boynumda dolaşıyordu. Başımı arkaya attım.
"Hayır. Biziz işte." Köprücük kemiğimi öptü son kez. Kalbim deli gibi atarken bakışları bana döndü. "Bir daha o pezevenki yanında görmeyeyim."
"Neden?"dedim masus.
"Çünkü sen benim erkeğimsin,"dedi ve dudaklarıma uzandı.
O gün hayatımda böyle bir duyguyla öpüşmediğimi fark ettim.
Dudaklarımızda ilettiğimiz bu duydu aşktı.
Mert bana aşıktı. Ben de ona.
Mert kro ne yapayım ancak böyle oluyor bok gibi birleştiler ya aahsh
Seni seviyorum Doğan falan dedirtmedim çünkü Mert böyle söylemez, hissettirir 😏
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kamyon | boy×boy
Kısa Hikaye"Kamyonunu bozma." Güldük. "Bozmam. Hem bana öğrettin,"dedim o günkü gibi. "Yaparım." "Yapamazsan yardım ederim,"dedi o da o günkü gibi. Küfür içerir. Text Boyxboy'dur. (Portakal kitabındaki Doğan karakterinin textingidir. İki kitabı birlikte ok...