100K inanamıyorum, bu anı hep bekledim ya çok mutluyum. Sayenizde💫
Doğan
Kafelerden birisine oturmuş Mert'i bekliyordum. Aşırı gergindim. Üstümdeki gökkuşağı yazılarıyla ingilizce yazılmış beyaz tişörtü düzeltip küpemle oynadım. Zaman geçmiyordu.
Açık renk kotuma, ardından telefonumdan kendime bakış attım. Rimel sürmüştüm biraz ve kumral saçlarım her zamanki gibi normal duruyordu. Kabarmamıştı.
"Yavrum."
Gelmişti. Elimi cebime bastırdım.
Karşıma oturdu. "Uyumluyuz."
O da beyaz bir tişört ve açık renk kot giymişti. Kolları ve yakası pembeydi, gökkuşağı vardı.
Duygulanmıştım.
Ve... saçına renkli bir şey takmıştı. Tüy gibiydi. Saçının arasında renkli bir tutam varmış gibi duruyordu. Afallamış bir şekilde onu izledim.
"Değişiklik olsun istedim yavrum. Kötü mü?"dedi ayağa kalkıp. Saçlarımı karıştırdı. Bileğini tutarken güldüm.
"Bir şeyler yiyelim mi?"
"Tamam, hamburger olmaz mı?"
"Olur aşkım,"deyip sürükledim onu. Mc Donalds'ta hamburger yemeye karar verdik. Oturduğumuz zaman öyle güzeldi ki gözümü alamıyordum.
Ağlayacak raddeye gelmiştim.
"Kafandaki şey... güzel olmuş." Titrek bir sesle konuştum.
Menüyü almaya gidip kısa sürede geldiğinde patatesi ağzıma tıktı. "Ağlama artık."
Burnumu çektim.
"Seninleyken iyiyim, biliyorsun. İlaç da kullanıyorum. Yapma böyle."
"Özür dilerim, duygusallaştım da."
Gülümseyerek pipeti dudaklarına götürdü.
Yüzünü unutmak istemiyordum. Ona sonsuza dek bakmak istiyordum.
Mert'e gülümseyip saate bakış attım. Buçuğa on dakika vardı. Yemeğimizi bitirip sohbet ettik biraz. Bulduğum filmleri anlattım ona. İzlediğimiz filmleri tekrar tekrar konuştuk. Bunu seviyordum.
"Doğan... Bana ne verecektin?"dedi dayanamayarak.
"Burada değil. Gel,"deyip elinden tuttum ve kaldırdım.
Serin hava üstüme çarptı, dışarı çıktık. Ellerimizi -ikisini de- kenetleyerek ona baktım.
Uzun uzun baktım.
"Ne teklifi bu?"dedi gülerek.
Elimi cebime attım. Cebimde durdu. "Mert... Seni çocukluğumdan beri seviyorum. Büyüdük, gittin ve ben bu hislerle başa çıkmaya çalıştım. Alıştım zamanla... Öyle bir alıştım ki herkesin ağzına sıçtım. Gökhan'ı milyon kez aldattım, beni seven kimse olduğuna inanmadım. Saçma sapan sitelerden... Erkeklere yazdım. Dokundum, hissettim... Yetmedi. Tekrar tekrar yaptım bunu. Alp bana ne kadar kızsa da. Gavatlar çetesi boşuna denmiyordu bizlere. Ben de erkekler konusunda gavattım." Parmaklarını öptüm.
"Sonra okulun partisine geldin. Bizim okula geldin. O an tek isteğim seninle yalnız kalmak oldu. Kalbim... Korktuğum bir şeye yenilmişti. Sana. Tekrar. İlk öpücüğünü çaldım. İlk kez sana ben dokundum Mert. Bunlar önemli değil gibi davrandım. Yönelimini kabullenemediyse bana ne, diye düşündüm. Sana haksızlık ettim. Sonra-"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kamyon | boy×boy
Short Story"Kamyonunu bozma." Güldük. "Bozmam. Hem bana öğrettin,"dedim o günkü gibi. "Yaparım." "Yapamazsan yardım ederim,"dedi o da o günkü gibi. Küfür içerir. Text Boyxboy'dur. (Portakal kitabındaki Doğan karakterinin textingidir. İki kitabı birlikte ok...