¤21

8.6K 555 235
                                    

@nedes senin için

Var mı benim gibi hikayelerine okuyucularına gözü gibi bakan? 👀

Buyrunuz 👇
**
Doğan

"Hoş geldin!"deyip kendimi tutamayarak üstüne atladım.

Ben de sevgimi fazla gösteren birisiydim.

Mert yere devrildiğinde gülüp bana sarılmıştı. Boynuna öpücükler bıraktım. Fırsatı değerlendirmek gerekiyordu. Mert'in sertliğini hissediyordum. Gözlerini kapayarak onu öpmeme izin verdi. Vücut ısısı yetmiş derece olmuştu bence. Of çok sıcaktı. Geri çekildiğimde dudaklarıma bir bakış attı. Ay bu bakışı biliyordum.

"Doğan kuzuşum Mert mi-" Annem kapının kenarında durdu.

"Ayy anne!"dedim Mert'in üstünden kalkmaya çalışırken kucağına oturup.
"Gö-Göründüğü gibi değil Derya abla."

Salak gibi beni kucağından itmeye çalışırken üstüne çekti.

"Ayy sizi yerim!"dedi annem birden. Ellerini çırptı.
"Ama baban gelmeden çıkın."

"Ne oldu melek mi olmak istedin?"diye çıkıştım.

"Doğan babana sevindiğim için anlatmıştım. Sen benim oğlumsun,"dedi ciddileşerek. "Baban dingillik yaptı. Bana sadece konuşacağını söylemişti. Hem Mert'in de böyle tatlı olduğunu fark etmiştim. Siz ikiniz benim oğlum gibisiniz. Daha dün parkta kum yerdiniz."

"Bana çikolata gibi deyip yedirmiştin,"dedi Mert bana değişik bir gülümseme ile.

Ay neden öyle gülümsüyordu?

"Ceyda da farkında gibiydi. Biz sizi her halinizle kabul ederiz. Kum yemeyin yeterli."

"Babam ne olacak?"dedim üzgün bir sesle.

"Onu da ben döverim. Bir daha böyle bir şey olmayacak. Ardayla seni alıp giderim. Dediğim gibi bana dışarıda dayak yediğini söyleyip bir sürü yalan uydurdu. Akşam eve gelsin bakalım hesaplaşırım. Tamam mı? Siz çıkın,"deyip ikimizi de öptü.

Öyle rahatlamıştım ki ağlamaya başladım. Mert beklemediğim bir şey yaparak bana kollarını doladı. "Ağlamasana salak."

Sağ ol ya.

"Aaa annecim ne oldu?"

Mert başımı göğsüne çekti. Ona sarılıp ağladığımda "Krizi geldi,"dedi. Annem bana su getirmek için gittiğinde içimi boşaltmak istercesine hıçkırarak ağlamamı arttırdım. Mert ise beni gıdıkladı.

"Of yapma be!"

Tekrar gıdıkladığında gülmeye başladım.

Sonra tekrar hıçkırarak ağlamaya giriştim.

Mert "Tövbe tövbe,"dedi bana bakarak.

Dolu gözlerle yüzüne bakınca ne yapacağını bilemez ve üzgün bir ifadeyle beni izliyordu. "Sarıl bana,"dedim burnumu çekerek. Beni kolları arasına aldığında hıçkırıklarım dindi. Öyle rahatlatıyordu ki...

Mert alnıma dudaklarını koyarak "Ağlama ne yapacağımı bilmiyorum,"dedi üzgün bir sesle.

"Bunu yapmaya devam et."

Alnımdan dudaklarını bir buse ardından çekti. Annem bana su uzatırken gülümsedi. "Ağlamayı on gün devam ettirebilirdi ama sen olduğunda anında susuyor."

Mert gülümsedi. "Gidelim mi?"

Ayağa kalktığımız zaman koluna girdim. "Görüşürüz Derya abla!"

Annem bizi sulu sulu öptükten sonra kendimizi dışarı attık. Mert'e yaslandığımda otoparka yürüyorduk. Mutluluk kafa yapmıştı, yürümekte zorlanıyordum. Kolumu onun beline doladım. Sırıttı. "Araba şurada."

Yalpalayarak ona yaklaştım. "Öpüşelim mi?"

Ben ibne değilim derse sikerdim ama he.

"Kimse var mı?"dedi etrafa bir bakış atarak.

"Yok."

Mert beni arabanın içine itip üstüme çıktı ve öpmeye başladı. Kıkırdayarak karşılık verdiğimde bacaklarımı beline doladım. Dudaklarımız bir yapboz gibi birbirini tamamlarken sırıtmamak için kendisini tutuyordu. Sevgilisi kendisini ona zorla öptürüp Mert'i deli etmesi, göz devirmeleri aklıma gelince keyiflendim. Bacaklarımı kullanarak kendime çektim onu. Öpücükleri erotikleşirken artık dudaklarımızdan gelen sesler duyuluyordu. Bu beni daha çok kendimden geçirdi. Elleri bacaklarımı tuttu. Aletime baskı yapmaya başladı. Aynı anda inledik.

Dudaklarımız ayrıldı. Islak öpücükleri boynumda dolaştı. "Mert..."

Mert durdu. "Ah şey..."

"Hadi!"diye gaz vermeye çalıştım. "Durma."

Yutkundu sadece.

Ani bir cesaretle aletine dokunduğumda birden üstümden kalktı.

Oysaki sertleşmediğini fark etmiştim.

"Çok özür dilerim. Daha fazla ileri gidemiyorum. Bu... Bu... Doğan bana kızma... Birden... Kendim-"

"Tamam anladım bebeğim,"dedim saçlarını gözünden çekip.

"İstiyorum ama... Ben..."

"Ay boş ver. Hadi yemek zamanı eheh."

Direksiyona geçerken huzursuz gözüküyordu. Bu hali beni üzmüştü.

"Mert seninle sevişmek için takılmıyorum. Bunları düşünme,"deyince gülümseyerek başını salladı.

"Düşünmedim bile. Hadi şimdi-"

"Yemek!"

"Öf ne acıktım,"dedi arabayı çalıştırırken.

"Ay ben de,"dedim sırıtarak.

"Ne kadar çok ortak noktamız var."

Gülmeye başladık.

Mert'e kızmayın smut yazmayan yazara kızın😂

Doğan'ın annesi halkında görüşleri alalım👇

Kamyon | boy×boyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin