KDU-14

2.6K 89 7
                                    

Güne nasıl başlarsan öyle gidermiş.diye bir söz varya işte bugün benim için o söz tam bir zıttı.sabahtan beri yaşamadığım.hiçbir mutlu anım olmamıştı. İlk önce sabah azad la kavga etmiştik.daha sonra da baran nın handan dan bir bebeği olacağını ve evleneceğini öğrenmiştim.şimdi de nutkum tutulmuş.bir şekilde azad la sarmaş dolaştım.artık ne yapacağımı kestirememistim ama azad ne yapacağına karar vermiş.olmalı ki ellerini belimden çekti.ve yüzüme bile bakmadan "hadi çıkalım yoksa uçağı kaçırıcaz " deyip.kapıdan çıktı.

Bende aklım karmakarışık bir şekil de elime bavulu alıp.azad ı takip etmeye başladım.

Kısa süre sonra havalimanı na gelmiş.bulunmaktaydık fazla vakit kaybetmeden hemen uçağa binip.koltuklarımıza oturduk.

🕘🕘🕘🕘🕘🕘🕘🕘🕘🕘🕘🕘

Bir kaç saat sonra artık Van 'a iniş yapmıştık.ve şu anda gelin olarak geldiğim konağın önüne gelmiş bulunmaktaydık.biz önden azad la birlikte konağın kapısından girerken arkamızdan azadın şoförü benim bavulumu getiriyordu.azad yanına kıyafet almamıştı. Çünkü burada kıyafetleri vardı.

"Ayy ayy kimler gelmiş kimler hoşgeldiniz kuzularım."azadın annesi kocaman gülümsemesiyle merdivenlerin başında duruyordu.

azad  " hoşbulduk Anne"derken bende "hoşbulduk efendim " demiştim.

Merdivenlerden inip bizim yanımıza geldi.ve "hadi çocuklarım yol yorgunusunuzdur odanıza çıkında akşam yemeğine kadar dinlenin hem o zamana babanızda şirketten gelmiş olur."

Azad kafasını tamam seklinde sallayıp yürümeye başladı.bende onunla birlikte merdivenlere doğru yürümeye başladım. Aklıma büşra abla gelince hemen yüzümü azad a çevirdim.azad ona baktığımı anlamış olmalıki kafasını bana çevirdi.

"Bir şey mi oldu eylem"

"Yok bir şey olmadı da aklıma birşey geldi.büşra abla Antalya da kaldı.o ne yapıcak orada?"

"O mu aslında bizimle gelecekti.ama son dakika bir işi olduğundan gelmekten vazgeçti."

"Hmm anladım."
Odaya gelince ben bavulumu soförden alıp buraya kadar taşıdığı için teşekkür ettim ve kapıyı kapattım.arkamı döndüğümde ise azad ın çokta yatağa uzandığını gördüm.bende bavulumu bir kenara bırakıp koltuğa ilerledim.ve biraz dinlenmek için uyumaya başladım.

Uyumamdan birkaç saat sonra kolumdaki dürtülmeyle gözlerimi açtım.azad basımda durmuş bana bakıyordu.

"Hadi akşam yemeği yenilenecek "
Başımla onaylayıp ayağa kalktım.ve lavoboya gidip.rutin işlerimi hallettim.daha sonrada odadan çıkıp yemek yiyeceğimiz salona geldim bütün ev halkı oturmuş.beni bekliyorlardı.bu görüntü hoşuma gitmişti sonuçta bana saygı duyup beklemişlerdi.

Hemen azadın babasının yanına gittim ve elini öpüp alnıma koydum.

"Hoşgeldin kızım"

"Hoşbuldum efendim" deyip azadın yanındaki sandalye ye oturdum.yemeğe başlamıştıkki azadın babası konuşmaya başladı.

"Azad oğul yarınki dügüne katılacakmısın " azad ağzındaki lokmasını yutup babasına baktı.

"Evet baba hatta eylem le birlikte önden gideriz sonuçta ben eski arkadaslarındanım  bu mutlu gününde yanında olmamız lazım "

"Aferin oğul Baranın da sana ihtiyacı vardır."
Baranın adını duyunca ağzımdaki yemek bogazıma kaçtı.ve öksürmeye başladım.içimdense tek diyebildiğim.şey inşallah o baran benim baranım değildir diyebilmekti.

KDU-         Bölüm Sonu    💐💐💐

Kan Davası Uğruna TamamlandıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin