KDU Özel Bölüm

1.9K 61 9
                                    

Medya:Bağ evi🔝

Doğum yapmamın üzerinden üç gün geçmişti.iki gün uyanık değildim.ama bugün benim için çok zor olmuştu.bütün gün boş duvarlar la vakit geçirip zaman öldürmüştüm.azad ve ailemi yanıma almıyorlardı. Dinlenmem için yanlız kalmaya ihtiyacım varmış.

Hiç sormuyorlar ki bu kızın yanlız kalıp dinlenmek isteyeceğini oysaki ben ailemi istiyordum.daha bugün ilk defa kucağıma aldığım. Minik bebeğimi ve güveni ile dolu olan kocamı istiyorum.o kısacık zaman da öyle bir bağlanmıştım ki onlara tüm dünya bir olsa bizi ayıramaz dı.

"Eylem"sesin geldiği yere baktığım da gözlerim den çıkan ışıkları görüp.o en sevdiğim gülümsemesiyle baktı.bana

"Azad aşkım senin buraya girmen yasak değil mi nasıl girdin buraya?"bir kaç adım da yanıma gelip.dudaklarıma ateşli bir öpücük bıraktı.

"Ben Karımı istedikten sonra onlar kim olurda karışabiler ki bana"

"Aslına bakarsak Azad ağa olmasan seni içeriyi unut hastane bahçesi ne bile almazlar dı. Ağam "ağam derken bastırarak söylemiştim.azad ın kızacağını beklerken kahkaha atıp.yan tarafı ma yatmasıyla ona şaşkın şaşkın baktım.

"Niye öyle bakıyorsun güzelim yanlış birşey mi yaptım?"gülümseyip.yarama dikkat ederek kollarımı beline sardım.

"Doktor bu yaptığımızı görürse bizim iç organlarımızı alır ve bize yedirir."abartmıyorum o adam da o şeyleri yapabilecek bir potansiyel var.

"Sen takma bunlara güzelim "bende azad ın dediği yaptım.gözlerimi rahat ve huzurlu bir uykuya kapatırken Allah tan  bu mutluluğumuzun hiç bozulmamasını istedim.

Odamın içerisinden gelen ışıkla homurdanak birşeyler söyledim.güneş tüm sıcaklığıyla deri mi yüzecek hale gelmişti.Antalya nın bu kadar sıcak havalarına alışkın değilim.benim memleketim yaz kış demeden soğuk olurdu.burası ise tam bir lav memleketiydi.

Sıcaktan dolayı daha fazla uyuyamayacağımı anladığım için söylene söylene kalktım.yataktan

"Allahım bu nasıl bir sıcaktır yarabbim az sonra buhar olup havaya karışıcam"azad üstündeki tişört ü değiştirirken aynı zamanda da bana gülüyordu.on kaşlarımı çatarak baktığım da hemen yüzündeki gülümsemeyi yok etti.

"Daha yeni anne olmuş.bir kadına ne demeye gülüyorsunuz azad ağam"

"Kusura bakma karıcığım o kadar tatlı yakınıyordun ki gülümsemeden edemedim."bir insanın bir kaç cümle lafıyla hemen gevşeye biliyor muydunuz?ben tam da şu anda onun kelimeleriyle erimiş bir çikolata haline gelmiştim.

"Bu sözlerin den dolayı affedildin kocacığım."

"Zaten affetmesen bugün göreceğin sürpriz ile kesin affederdin karıcığım"meraklı gözlerle ona bakarken mağlum soruyu sordum.

"Nedir ki sürprizin?"eliyle dudaklarına hayali bir fermuar çekti.bu da demek oluyor ki sürpriz söylenmez yoksa sürprizi kalmaz.anlamına geliyordu.

Kahvaltı dan sonra taburcu işlemlerim halledilmişti.ailerimiz in artık dönmeleri gerekiyordu.onlarla uzun uzun vedalaştıktan sonra annem den bebeğim için önemli birkaç şey öğrenmiştim. Onları uğurlattıktan sonra azad ben ve bebeğim eve gitmek için yola çıktık. 

Geçtiğimiz yerlere bakınca başka bir yere gittiğimizi anladım.

"Azad nereye gidiyoruz   hani eve gidecektik.?"yoldan bakışlarını ayırmadan

"zaten evimize gidiyoruz güzelim."azad ın dedikleri iyice kafamı karıştırmaya başlamıştı.azad ın bir sürprizi olduğu aklıma gelince belki ilk sürprizi gösterip.daha sonra da evimize gideriz diye düşündüm.

Uzun bir yolculuğun ardından nihayet gelebilmiştik .azad arabadan inip.hemen yanıma geldi.ve bebeğimizle birlikte inmeme yardım etti.azad oğlumuzu kucağına alırken boşta kalan eliyle de benim elimi tutmuştu.bir bağ evine doğru ilerlerken küçük dilimi yutma derecesine gelmiştim.

Her yer çiçeklerle ve ağaçlarla doluydu bu güzellikler beni büyülüyordu azad gözlerime bakıp.tebessüm etti.

"Bu görmüş olduğun ev senin evin doğum günü hediyen di EVİNE HOŞGELDİN EYLEM TÜTÜNCÜ"

KDU Özel Bölüm Sonu

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 11, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Kan Davası Uğruna TamamlandıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin