Kısa bir yolculuktan sonra nihayet annemgille görüşebilecektim azad la birlikte evin önününe gelip kapıyı çaldık.kapıyı elif açmıştı.bizi karşısında görünce bir an şaşırsa da sonrasında
"Abla "diyerek boynuma atladı
"Elifim ablasın prensesi"kokusunu derin derin içime işlerken bir yandan da gözyaşlarım a engel olamıyordum.
"Seni çok özledim abla"cevap vermezken daha sıkı sarılmaya başladım özlemimi ancak bu şekilde gösterebilirdim.biz bu şekilde bir kaç dakika daha sarıldıktan sonra elifim den ayrılıp azad a baktım.
Bir an önce buradan gitmek istermiş gibi duruyordu. Bu duruma moralim bozulsa da birşey demeyip eve girmesi için elimi öne doğru uzattım ve
"Hadi içeri geçelim "dedim başıyla beni onaylayıp eve girdi.ama unuttuğu birşey vardı.hafifçe öksürdüm anında bana döndü bende gözlerimle ayakabısını gösterdim.gözlerini devirip
"Ayakkabı mı çıkartmak zorundamıyım "
"Maalesef evet burası konak değil ve ayakabıyla giremezsin çünkü burada hizmetçi olmuyor"sözlerimin üzerine kısa bir süre bana baktıktan sonra eğilip spor ayakkabısını çıkardı.
"Tamam mı oldumu "başımı salladım aynı anda da gülümsüyordum koskoca azad ağa çocuk gibi birde soru soruyordu.azad benim gülmeme kaşlarını çatarken
"Çok tuhaf sın "dedi neden diye soracakken yine konuşmaya başladı.
"Mesela biraz önce ağlarken şimdiyse gülüyorsun hem ağlamak sana yakışmıyor.."tekrar dan gülümsedim
"İltifatın için teşekkür ederim"
"Buna iltifat mı diyorsun hem cümlemi bitirmeme izin vermedin eğer izin verseydin ağlarken ne kadar da çirkin olduğunu söyleyebilirdim."bütün moralim alt üst olurken onu beklemeden ayakkabı mı çıkarıp eve girdim
Oda arkamdan içeri girdi annem mutfakta olmalıydı çünkü çok güzel kek kokuları geliyordu.
"Anne bak kim geldi"elifin bağırması üzerine annem mutfaktan çıkıp salona girdi
"Kim geldi kızım"annemin beni görmesiyle birlikte yüzü mutlulukla parladı.
"Eylem kuzum "koşarak annemin yanına gidip sımsıkı sarıldım.annemde ellerini belime sararken onları birkez daha ne kadar özlediğimi hatırladım.
Annem benden ayrılıp yanaklarıma sulu öpücükler kondururken babam banyo dan çıktı.zorlukla annemden ayrılıp babamın yanına gittim.
Elini öptükten sonra başıma koydum ve onunla da sarıldım
"Hoşgeldin birtanem"
"Hoşbuldum baba "babam azad a hoşgeldin deyip koltuğa oturdu.bizde boş olan yerlere oturduk ve koyu bir sohbete başladık.
İki saat kadar ailemle vakit geçirdikten sonra vedalaşıp arabaya bindik azad arabayı çalıştırıp konağa doğru süreken ona doğru döndüm benim ona bakmamla birlikte oda bana bakınca
"Teşekkür ederim azad ailemi çok özlemiştim iyiki de beni onların yanına getirdin "
"Teşekkür etmene gerek yok eylem onlar senin ailen ve tabikide kocan olarak seni onların yanına getirmem gerekiyor üstelik bugün antalya ya geri dönüyoruz ve gitmeden aileni görmeni istedim"
"Geri mi dönüyoruz ?"başını salladı bende daha fazla birşey söylemedim konağa gelince valizleri hazırlayıp ev halkıyla vedalaştık daha sonra da havalimanına gitmek için konaktan çıktık.
Havalimanına geldiğimizde valizleri görevlilere verdik ve uçağa bindik azad la koltukları ararken azadın koltuk numarasına baktım 12 inci koltukta oturacaktı ama benimki 15ti
"Azad" azad durup bana baktı.
"Efendim eylem"biletimi gösterip
"Neden yanyana koltuklarda değilde ayrı koltuklarda oturuyoruz "
"Yanyana koltuk kalmamış bu yüzden de ayrı yerlerde oturmak zorundayız "
"Anladım"deyip ilerlemeye devam ettik koltukları bulunca azad cam kenarındaki koltuğuna oturdu.bende tontiş mi tontiş tatlımı tatlı bir teyze nin yanına oturdum uçağın kalkmasına az bir süre kalmıştı ki azad ın yanına genç güzel ve aşırı güzel bir kız oturdu.
Anında içimde bir yerlerde kıskançlık oluşurken sinirlenmeden edemedim sonuçta ben karısıyım ama onun yerine ben burada otururken o kız orada oturuyordu.
Uçağın kalkışını belirten anons ile emniyet kemerimi kontrol edip arkama yaslandım yan tarafımda kahkaha sesi işitince o tarafa döndüm kız azad a bakıp kahkaha atıyordu.
Azad sa sadece gülümsüyor du bana karşı hiç sıcak bir şekilde gülmeyen azad ağa şimdi tanıştığı bir kız ili gülebiliyordu.
Bir damla yaş gözlerimden kayıp giderken azad la göz göze geldim.gülen yüzü anında solup giderken kaşları her zaman ki gibi çatılmıştı.
Zaten o kaşlar çoğunlukla bana çatılıyordu bu benim daha çok çökmeme me neden oluyordu.
Azad ın o çatılmış kaşlarından gözlerimi çekip azad a bakan teyzeye döndüm.
"Kızım bu çocuk senin sevgilinmi "teyzenin sormuş olduğu soruyla kahkaha atmak istediysemde atmadım sadece dudaklarıma buruk bir tebessüm takındım
"Hayır teyzecim o benim kocam"teyze inanamazmış gibi gözlerini büyüttü
"Yok artık peki neden yanında o kız var yoksa o senin görümcen mi kızım"keşke ordaki görümcem büşra olsaydı ama maalesef ki o antalya da kalmıştı.
"Hayır teyzecim o görümcem değil azad yanyana koltuk bulamayınca ayrı bir koltuktan yer almak zorunda kalmış"teyze sinirle kemerini çözüp
"Olmaz öyle şey kalk kızım kalk hadi "
"Teyze ne oluyor nereye kalkıyorum ?"teyze kolumdan tutup beni oturduğum koltuktan kaldırmaya çalışıyordu ama kemerim takılı olduğu için olduğum yerden kalkmıyordum
"Kızım çôz şunu bir bildiğim var hadi "kemeri çözdüm ve teyzeye yol vermek için kenara çekildim teyze kızın başına dikilip
"Kız kalk bakıyım ordan cam tarafına geçicem ben "genç kız kafasını kaldırıp teyzeye baktı.azad sa ne olduğunu anlamak istermişsine bana baktı bense hayla teyzeye bakıyordum bakalım ne yapacaktı.
"Ne diyorsun ninecim sen cam kenarı dolu görmüyormusun" teyze elini beline koyup
"Öncelikle ben nine değilim hem kör hiç değilim ne diyorsam onu yap hemen!"teyze itiraz kabul etmek istemiyormuş gibi kıza bakınca kız oflayıp yerinden kalktı.
"Evladım sende kalk ordan benim yerime geç senin yerin karının yanıdır."
"Ne karın mı sen evlimisin?"azad elindeki alyansı kıza gösterip benim yanıma geldi ve cam tarafına geçti.bende azad ın yanına geçmeden önce teyzeye sıcak bir gülümseme gönderdim.
Aynı karşılığı teyzeden de alınca bu sefer kıza bakıp öldürücü bakışlarımdan yolladım bu olay ona ders olur inşallah başka kadınların kocalarına aynı şeyi yapmaz dı herhalde...
KDU-19 Bölüm Sonu
Merhaba arkadaşlar şu anda bu bölümü yazdım.ama çok üzgünüm kimse oy yada yorum atmıyor sizce kitap çok mu kötü?
Eğer öyleyse birkaç bölüm sonra final yaparım.