KDU-15

2.6K 79 4
                                    

Artık sabah olmasına az kalmıştı ama beni dün akşamki olaydan dolayı bir türlü uyku tutmamıştı.bende daha fazla yatakta dönmeyi bırakıp yavaşca ayağa kalktım.ve odadan çıkıp salona indim tekli koltuğa oturup.başımı ellerimin arasına aldım.
Bütün gece uyamadığım.için başım ağrıdan çatlıyacak bir biçimdeydi.görüş Alanıma çoraplı ayaklar girince başımı kaldırıp.gelene baktım Yusuf gelmişti bu evin en küçüğü yusuftu onunla sadece aramızda 1yaş olduğunu biliyordum.yani duruma bakılırsa yusuftan sonrada evin en küçüğü ben oluyordum.

"Burada ne yapıyorsun Yenge " diyerek koltuklardan birine doğru  ilerleyip  oturdu.

Omuzlarımı silkip."uyku tutmadı."dedim.oda başıyla onaylayıp.Ayağa kalktı ve yanıma kalkıp ekimi tuttu ve beni ayağa kaldırdı.

Şaşkınca bir ona bir de tutmuş olduğu ellerime baktım. "Madem uyumak istemiyorsun o zaman benimle gelmelisin yenge sana göstermek istediğim çok özel bir yerim var"deyip kapıya doğru yürümeye başladı tabi bir elimi bırakmadığı içinde  bende onunla birlikte yürümeye başlamıştım.

" yusuf dur nereye gidiyoruz hem abin evde olmadığımızı öğrenince ne der biliyormusun."

"Aman yenge hiç birşey demez hem gideceğimiz yer çok yakın " tabi bu sözleri söylerken çoktan evden çıkmış.ve evin yan tarafındaki ormana doğru ilerlemiştik.eğer azad bunu öğrenirse diye de telaşlanmadan da edemiyordum. Bir süre daha yürüdükten sonra su sesleri duymaya başlamıştım.merakım git gide akarken çalı gibi bir şeyin altından eğilerek geçtik ayağa kalktığımdaysa gördüğüm manzara ile resmen büyülenmiştim.

Hayatımda ilk defa bu kadar mükemmel bir şelale görüyordum böyle birşeyin ancak cennetten dünyaya konulmuş bir şelale olması gerekiyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Hayatımda ilk defa bu kadar mükemmel bir şelale görüyordum böyle birşeyin ancak cennetten dünyaya konulmuş bir şelale olması gerekiyordu.

"Nasıl Yenge sence de güzel değilmi?" Yusuf 'a yok artık dercesine baktım ve

"Yusuf burası güzel değil Burası Olağanüstü bir yer " dedim hayla gördüğüm manzaranın büyüsünden çıkamamıştım.ve gözlerim den ışık saçar gibi manzaraya bakıyordum.yusufa baktığımda dudakların daki gülümsemeyle karşılaştım.

Bende de sıcacık bir gülümseme oluşurken yusufun arkasında gördüğüm kişiyle gülumsemem yüzümde donup kalmıştı .
 

Bölüm sonu

Dermişim! 😂😂😂😂şaka şaka devam ediyor!

Gelen kişi Kahraman Atasoy du yani Antalya daki evimize gelen ve azad la kavga eden kişiydi.yusuf kolumu tutup.

"Yenge neyin var ne oldu birden yüzün niye bembeyaz oldu."  aynı anda üç tane soru yu sormasına mı şasırsaydım.yoksa Kahraman Atasoyun buraya doğru gelmesine mi şaşırsaydım.

"Merhaba güzel bayan bende ormanda dolaşmaya çıkmıştım ve tesadüfen yolum buralara düştü."
Kahraman Atasoy un tesadüfen karşılaştık adlı cümlesine inanmıyordum çünkü böylesine bir tesadüf olamazdı.

"Sizin ne işiniz var burada " diyen kişi ben değil.Yusuf olmuştu.ne yani oda Kahraman Atasoyu tanıyormuydu

"Sanada merhaba Yusuf ve dediğim.gibi burada olmam tesadüf den başka birşey değildir." deyip bana baktı hemde gözleriyle yermişcesine onun bu hareketiyle midem bulanmıştı.bu güzel büyünün bu adam tarafından bozulmuş olması benim canımı sıkmış ve sıkmaya da devam ediyordu.

KDU -15 Bölüm Sonu💐💐💐

Bütün müslüman aleminin kurban bayramını kutluyorum.ve tekrar dan görüşmek üzere hoşçakalın.

Kan Davası Uğruna TamamlandıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin