Medya :Büşra
Başımdaki şidettli ağrıyla gözlerimi açıp etrafımı inceledim yatak odasındaydım ve sabah olmuştu kapı açılınca gelen kişiye baktım.azad gelmişti.
"Günaydın eylem iyimisin "
"Şey iyiyim ama ne olduğunu hatırlayamıyorum en son birisi gelmişti.ve ben kapıyı açmaya gitmiştim.sonrasını pek hatırlayamıyorum"
."O gelen kişi Kahraman Atasoy dünya daki en tehlikeli mafyalar dan sadece bir tanesi onunla benim aramdaki bu bağlantı nerden geliyor diye merak edersen bir araba firmasıyla ortak olmak istiyorum ve tesadüf şu ki oda bu ortaklığı yapmak istiyor."
"Bu adam mafya ve sen dün akşam onunla dövüştün."
"Aynen öyle " deyip oturduğu koltukta daha rahat bir pozisyona geçti.
"Azad sen delirdinmi ya sana bulaşırsa bunun sonu ne olur biliyormusun."
"Biliyorum ölürüm sadece" ona sen ciddimisin der gibi baktım ve ayağa kalktım.
"Sen gerçekten de delisin bir hastaneye gitsen iyi olur."
"Sen beni takma kafana hadi gel kahvaltı yapalım." onu onaylayıp mutfağa ilerleme ye başladım.azad da arkamdan geliyordu.
Mutfağa girdiğimde büşra ablayı domates doğrarken gördüm.başını benden tarafa çevirince dudaklarına bir gülümseme yerleştirdi.
"Ah canım benim iyimisin başın nasıl bende sizin için kahvaltı hazırlıyordum."
"İyiyim abla çok kahvaltı için çok teşekkür ederim ama zahmet etmeseydin keşke ben hazırlardım."
"Ne zahmeti kuzum benim için bunun sıkıntısı bile olmaz hadi yapın kahvaltınızı benim ufak bir işim var sonra gelirim.hem sana da burları bir gezdirmiş olurum."
"Peki abla" deyip masaya oturdum.
Büşra nın ağzından
Mutfaktan çıkıp kapının önüne geldim ve ayakkabıları mı giyip evden çıktım.gideceğim yer belliydi kahramanın yanına gidicektim.aptal adam dün bir işi bile doğru halledememişti.dün akşam azad evden çıktığı gibi onu çağırmıştım.çünkü o aptal kızın bu evde rahat yaşamasını istemiyordum.o benim abimin katilinin kızıydı ve bu dünya da ona rahat nefes aldırtmıycaktım .
Büşra dan böyle birşey beklemeyenler yoruma gelsin.