KDU-12

3K 93 10
                                    

Karşımda sahte bir gülümsemeyle bana bakan bir adet handan vardı.

"Senin ne işin var burada" dedim sinir kusan sesimle

"Aaa hadi ama ben senin kuzenin oluyorum sen her kuzenine böylemi davranıyorsun. Çok ayıp çok hiç yakıştıramadım sana"

"Kes saçmalamayı handan sen benim adımı bütün van da kötü yola düşmüş kız olarak çıkartmıştın.kuzenin olarak değil " dedim

"Aman be sanada laf anlatmaya gelmez neyse gelelim asıl burada bulunma sebebime " deyip çantasından zarf gibi birşey çıkardı.ve bana uzattı.

Kaşlarımı çatıp elindeki zarfa baktım daha çok düğün davetiyesi gibi duruyordu.

"Alda aç" oflayıp elinden zarfı çektim.ve açarak içindeki kağıda baktım.

Bu olamaz bunu baran nasıl yapardı hemde benim bu kızla düşman olduğumu bile bile nasıl evlenirdi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Bu olamaz bunu baran nasıl yapardı hemde benim bu kızla düşman olduğumu bile bile nasıl evlenirdi.

Sinirle kahkaha atmaya başladım .handan ise bu davranışımdan korkmuş olacakki tırsarak bir adım geri gitti.

"Yemin ederim o kadar komik bir şaka ki seni şuracıkta gebertme potansiyeline sahip olacak kadar gerçek."

"İster inan ister inanma ama evleniyoruz hemde bir bebeğimiz olacak." ben daha ilk şoku üstümden atamamışken diğer sözleriyle kalp krizi geçirebilirdim.

Baran nın ağzından eylemin azadla evlendiği tarihte

Gitmişti işte yıllardır sevdiğim kadın gitmişti tek bir söz onun benden çekip gitmesine yetmişti.
Sinirle evin kapısını çarparak çıktım.ve arabama atlayıp var gücümle gaza yüklendim bir saat kadarlık yolu yirmi beş dakika içerisinde gelmiştim. Çünkü kafa dağıtmak için hızlı olmak gerekiyordu .barın içerisine girdiğim.gibi bütün o iğrenç kokular burnuma dolmuştum.

Oldum olası bu kokuyu hiç sevmezdim.ter kokusu,sigara kokusu,ve alkol kokusu ama el mecbur katlanıyordum.

Hemen bir koltuğa oturup en ağırından bir kaç bardak içki getirmelerini söyledim.yarım saat sonra artık bilmem kaçıncı bardağımı kafama dikiyordumki elimden alınmasıyla kafamı kaldırıp buna kimin cesaret edebileceğine baktım.

Ama bu yüz eylemin yüzü o her hücresine asık olduğum hayatımın kadını olan yüz o buradaydı.

"Eylemim" dedim gülümseyerek

"Ne eylemi baran ben handan ım"

"Eylem kadınım sensin işte buradasın" deyip dudaklarına kapandım.sonrasını ise hiç hatırlamak istemiyordum uyandığım zaman üstümde hiçbir kıyafetim yoktu ve yanımda ise huzur içinde uyuyan bir adet handan vardı.

İşte ben o zaman anlamıştımki o aksam yaptığım aptallığın benim ömrüm boyunca bir hata olabileceğini.

Bölüm nasıldı kitapta okunma var ama oy yada yorum yok lütfen oy ve yorum desteği yapınız seviliyorsunuz❤💕

Kan Davası Uğruna TamamlandıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin