KDU-3

4.5K 120 3
                                    


Multi :Azad

Anneme bağırdığım için pişman dım ama beni anlamasını istiyordum çünkü yaşadıklarım gerçektende benim için zordu üzerimdeki elbiseyi düzelttip sonra odamdan çıktım ve oturma odasına girdim bütün aile burdaydı dedem gil dayılarım amcalarım ve annem babam zil çaldığı zaman annemle babam ayaklandı ve kapıya ilerlediler kapıyı yavaşça açıp misafirleri içeri almaya başladılar önde yaşlılar vardı sonra annem ve babam yaşlarındaki insanlar girdi 3kişide genç oğlan dı peki bunlardan hangisi benim eşim olacaktı ki adetler yerine gelsin diye dede ve nine sen başlayıp tüm gelenlere hoşgeldiniz demeye başladım en son 22 yasında bir gencede elimi tokalaşmak için uzattım çattığı kaşlarıyla bir elime bakıp birde bana bakıp uzattığım üşümüş ellerimi sıcacık elleriyle tuttu yutkunurken nasıl da bu kadar sıcacık olduğunu anlamaya çalıştım eli sıcaktı ama bakışları buz gibiydi resmen daha fazla orada durmayıp mutfağa girdim.

Ve kafeleri hazırlamaya başladım elif elinde kocaman çiçekle ve çikolatayla girip mutfaktaki küçük masaya bıraktı

"Ablam "

"Efendim elifim "

"Teşekkür ederim ablam benim okumam için fedakarlık yapıp benim yerime evleneceğin için ama bir yandan da pişmanlık duyuyorum çünkü hayatın benim için değişicek "

"Ablacım sen bunları düşünme hem ben sen olsanda olmasanda evlenicektim demekki kaderimiz böyleymiş sen sadece okumana bak birtanem "

"Seni çok seviyorum ablam"

"Bende canım bende seni canımdan çok seviyorum"

Bölüm sonu

Abla kardeş sevgisi

Kan Davası Uğruna TamamlandıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin