KDU-23

2.1K 66 1
                                    

"Hadi bakalım aç ağzını çorban soğuyor."azad bana bir süre dik dik bakınca tırsmadan edemedim.

"Eylem güzelim ben çocuk değilim farkındasın değilmi.?"

"Azad tabiki de biliyorum çocuk olmadığını sadece ama doktorun dediğine göre bol bol dinlenip iyi beslenmeliymissin "sesim birazcık yüksek çıkmıştı.sonuçta kaç saattir azad a çormasını içirmeye çalışıyordum.ama azad bey inatla yemek istemiyordu.

"Aman benim dünyalar güzeli karıma bak sen nasıl da hemencik kızı veriyormuş."gülmeden edemedim. Azad ın bu halleri beni şaşırtıyor du doğrusu

"Azad birşey sorabilirmiyim" sor dercesine gözlerini kapatıp açtı.

"Önceden de bu kadar neşeli bir insanmıydın ?"azad burukça tebessüm etti.

"Evet abim ölmeden önce öyleydim. Bir tane daha abim olabilir ama ona karşı olan ilgim çok farklıydı.onu daha çok seviyordum.büyünce hep abim gibi olmak isterdim. Şirketimizde çalışıyordu.bir yandan da polis olmak için sınavlarına çalışıyordu. Bu yüzden hep başarılı ve çalışkandı. O öldükten sonra hiç içimden geldiği gibi gülemedim.ama senin sayende tekrar eski halime dönebildim. Bunu nasıl başardın inan bilmiyorum ama bunda abimin de büyük bir payı var."

"Nasıl yani abin ölü değilmi.?"şu an beynim eror veriyor galiba yoksa abisi dirilip geldimi.
Şaçmalama Eylem o bir ölü

"Evet abim ölü ama diyeceklerim çok tuhaf bir şekilde gerçek Van a gittiğimiz zaman abimin mezarına uğramıştım. Uzun bir zaman sonra ilk defa gitmiştim. Abimle olan anılarımız aklıma gelince zar zor tuttuğum gözyaşlarımı serbest bıraktım."

Azad ın ağlaması gözlerimin önüne gelmişti sanki onu ağlarken görmeyi istemezdim.o ağlarsa benim canım yanardı.

"Ben mezarın üstüne doğru uzanmış ağlamaya devam ederken omzum da bir el hissettim buz gibiydi.hızla elin sahibine döndüm. Abim di abim inanamıyordum abim karşımda duruyordu."

"Azad sen abini mi gördün?"

"Evet Eylem biliyorum inanılacak gibi değildi.ama gerçekti dokunuşlarını hissediyordum.ama bir fark vardı.abimin elleri hep sıcak olurdu.ama bu sefer çok soğuktu üşüyordu.ama bunu umursamıyor gibiydi. Abi senmisin dedim çünkü ancak bulabilmiştim sesimi benim azad benim kardeşim abi ellerin çok soğuk üşümüyormusun dedim üşüyorum ama alıştım artık dedi."içine derin bir nefes çekip sözlerine devam etti bense onun sözünü bölmeden dinlemeye

"İnan abi sana bunu yapanlar hesabını soracaklar intikamını alacağım benim intikamım yıllar önce alındı.zaten senden karına sahip çıkmanı istiyorum o kızı üzme azad o mutlu olmayı hak ediyor sende onunla birlikte mutlu olmayı hak ediyorsun. Bu yüzden git ve güzel bir şekilde hayatına devam et dedi sözleri bittikten sonra bir anda ortadan kayboldu.etrafıma bakındığım da yoktu. Bense arkasından söz veriyorum abi dediklerini yapıcam sen huzur içinde uyu yeterki dedim"

"Bu yaşadıkların sana ağır gelmiş olmalı inan bana bunları ben yaşamış olsaydım.kendime gelebilmem çok uzun sürerdi sen çok güçlü bir insansın azad bu yüzden seninle evlendiğim için gurur duyorum."azad gülümsedi o böyle gülümseyince aklım başımdan gidiyordu. Ne kadar da güzel gülüyordu.öyle ben onun güzel gülüşüne dalmışken dudaklarımda ki baskıyla gözlerimi kocaman bir şekilde açtım.

Azad beni öpüyordu.allahım nereye doğru bayılsam acaba heyecandan bayılacak duruma geldim.azad geri çekilince bir kaç saniye nefesimi tutmaya devam ettim

"Bakıyorum da karım başka dünyalara dalmış bende gerçek dünyasına   döndireyim dedim."

"İyi yaptın aaa şey yani dalgınlığım dan kurtuldum en azından"of daha ne kadar şaçmalayabilirim acaba azad kıkırdayıp.beni yanına çekti.tabi yan tarafa kaymayı da ihmal etmemişti.

"Azad ne yapıyorsun?"

"Karımla uyuyacağım sen ne yapıyorsun?" kahkaha atıp.

"Bende kocamla uyuyacağım."dedim azad gülümseyip anlıma bir buse kondurdu. daha sonra da uyumak için gözlerimizi kapattık.

Bir hafta sonra

"Hadi eylem geç kalacağız biraz acele et"azad ın sesiyle kalan birkaç parça kıyafetimi de bavuluma kattım.zaten kıyafetlerimin evde kaldığı pek söylenemezdi.sürekli bir yere gitmek için bavul hazırlayıp duruyordum.

"Geldim "deyip azad a doğru ilerledim.yanına gelince hemen bavulumu eline alıp. Kapıyı açtı.benim önden yürümem içinde kenara çekildi.vayy azad bey bugün centilmenlik yapıyordu.yine de ben söylenmeden edemedim.

"Ne gerek vardı.azad balayına senin dinlenmen gerekiyor "

"Karıcığım zaten bütün hafta bol bol dinlendim.artık gezmek istiyorum.bu yüzden de Zonguldak ta hem balayı yapmış olacağız hemde gezmiş oluruz ."aslında benim için iyi birşey di zaten karadenizi hep merak etmişimdir. Daha fazla azadın üstüne gitmedim ve ikimiz için olan balayı tatilinin tadını çıkarmaya baktım.

KDU-23 Bölüm Sonu

Diğer bölüm Final olacak.

Kan Davası Uğruna TamamlandıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin