Bakışlarımı kızdan çekip önüme döndüm. Her yolculukta olduğu gibi uykum gelirken kendimi uyumamak için zorluyordum. Çünkü bir daha ne zaman uçağa binerdim bilemiyorum uçmak her zaman güzel birşeydi benim için uçarken kendimi özgür bir kuş gibi hissediyordum. Bu beni mutlu ediyordu.
Bir kez daha esnerken artık kendimi zorlamayı bıraktım. ve gözlerimi kapattım. Başım yavaş bir şekilde çok sert bir o kadar da bana göre yumuşacık bir omuza düşerken uykunun huzurlu kollarına kendimi teslim ettim.
Azad ın Ağzından
Omuzumun üzerinde bir baskı hissedince kafamı Eylem den tarafa çevirdim. İpek gibi saçlar görüş alanıma girince içime derin bir nefes çektim. Anında ferah nane kokusu burnumun derinliklerin den ciğerlerime ulaşmıştı. Böyle kokması canımı sıkıyordu bu kadar güzel bir kokusu olması tehlikeliydi her erkek bu kokuya bayılır ve ona aşık olurdu.
Bu düşüncemle vücudum gerilirken Eylem de huzursuzca yerinde kıpırdandı. Sakin olmaya çalışarak kendimi rahat hale getirdim. eylemi de kendime çekerek başını göğsüme yasladım.
Bir elimi beline koyarken diğer elimi de yumuşacık ipeksi saçlarına götürdüm. Yavaş bir şekilde saçlarını okşarken biraz önce gôzünden akan bir damla yaş aklıma gelmişti.ağlamasını istemiyordum. Ağlamak ona yakışmıyordu.üstelik ağlarken içimde fırtınalar kopuyordu. Neden böyle birşey hissediyordum anlayamıyorum.
Eylem çok masum du gencecik yaşta evlenmişti onun bir hatasını görmemiştim.peki neden birşey yapmadığı halde tokat attım hiç bilmiyorum onun canını yaktığım için kendimden nefret ediyorum.bir daha onun canını yakmamak için elimden geleni yapacağım. en azından vicdanımı böyle rahatlata bilirdim.
Birde Büşra vardı. Eylem i sevdiğini zannetmiyordum. Hatta ve hatta onun canını yakmak için bir plan yapıyor olmalıydı.bende bunu tahmin ettiğim için Eylemi alıp Van a gelmiştik şüphelerimi babama anlattıktan sonra babam da büşrayı arayıp. İstanbul daki otelin başına geçmesini söylemişti.
Büşra da babam a karşı gelemeyeceği için hemen istanbula gitmişti. Yani orta da Eylemi üzecek birşey kalmamıştı.hem ona karşı buz bağlayan kalbim erimiş yerine sıcak bir kalp gelmişti. Yine de ona karşı sinirli gelebilirdim onu sevdiğimi hissettirmek istemiyordum.
Aklımdan geçen şeyle Eylemin saçlarındaki elim buz kesmişti 'Sevdiğim' demiştim.ilk defa kendime itiraf ettiğim.cümleyle affalamıştım. Uçağın inişe geçmesi üzerine eylemi kaldırdım uzun bir yolculuk aklımdaki düşüncelerle geçmişti. Eylem başını kaldırıp.uyku mahmuru gözleriyle bana baktı.şu anı durdurup böyle kalmayı diledim ama bu mümkün değildi.
Eylem bulunduğu yeri idrak edince yanakları pes pembe oldu.utanarak kendini geriye çekti.ve arkasına yaslandı.bu hali o kadar hoşuma gitmiştiki gülümsemeden edemedim.
Eylem dudaklarım daki gülümsemeye uzunca baktıktan sonra onun da yüzünde güzel bir gülümseme oluştu.biz böyle birbirimize bakarken uçak çoktan inmişti.
Kendimi toplayarak emniyet kemerimi çözdüm. Eylem de emniyet kemerini çözünce uçaktan indik.
"Eylem sen şoförle eve git bende bir kaç saate gelirim."
"Peki "eylemin arabaya binmesini bekledikten sonra bir taksi durdurup.bindim gürkan ın adresini taksiciye verdikten sonra yolun çabucak bitmesini bekledim.site nin önüne gelince ücreti ödeyip.taksiden indim.
gürkan ilk katta olduğu için hemen kapının önüne gelip zile bastım.kapı gürkan tarafından açılmıstı zaten tek yaşadığı için kapıyı kendisinin açması lazımdı.
"Hoşgeldin kardeşim "
"Hoşbuldum Gürkan "
"Buyur kardeşim geç içeriye"Gürkan ı başımla onaylayıp içeri girdim. Gürkan bundan iki sene önce sevdiği kızı kaybetmişti. fulya güzel kalpli bir kızdı.Gürkan onu çok seviyordu. Kaç kere git ona ne kadar sevdiğini söyle desemde fulya ile olan arkadaşlığının biteceğinden korkup sevdiğini söyleyememişti.
Fulya da eğitim için yurt dışında okumaya karar vermişti. ama herşey böyle bitmemişti fulya havalimanına gitmek için taksi çağırmıştı. Fulya taksiye binmiş havalimanına giderken taksici yolunu ormandan tarafa çevirerek fulya yı tecavüz edip öldürmüştü. Geçmişte olanlar gözlerimin dolmasına sebep olmuştu heleki daha sonrası çok kötüydü.
Gürkan bu olanları öğrenince canına kıymaya yeltenmişti ama buna izin vermedim veremezdim de o benim canım dı insan kan bağı olmadan da kardeş olabilirdi. Gürkan benim kardeşim di bu böyleydi bizim için beni şu anda Gürkan anlayabilirdi.hislerimi onunla paylaşıp düşüncesini alabilirdim.
Koltuğa oturduğum an gürkan da gelip karşıma oturdu.
"Gürkan direk konuya girmem gerekiyor kardeşim bu önemli birşey sonuçta"meraklı gözleriyle beni dinlerken gözlerindeki çökmüşlük hissi kalbimi yakıyordu. Gürkan böyle birşeyi hak edicek en son insan bile değildi. O hep güler yüzlü şakacı bir insandı ama şimdi eski Gürkan dan eser kalmamıştı.
"Evet seni dinliyorum"
"Gürkan biliyorsunki evliyim ve evlendiğim kız adı Eylem bugün buraya gelirken onu sevdiğimi anladım ama ne yapacağımı bilmiyorum biliyorsunki daha önce kimseyi sevmemiştim.ve bu durum elimi kolumu bağlıyor. "
"Sevmek güzel şeydir be azad ben fulyaya sular seller gibi aşıktım.öğrendimki fulya da beni seviyormuş fulyanın bir günlüğü varmış. Ve o günlüğü bana fulyanın annesi getirdi. Orada beni sevdiğini felan söylüyordu.bunu öğrenince yıkıldım zaten ben diye birşey kalmamıştı.şimdi ise bir ölüden farkım yok neden diyorum neden söylemedim sevdiğimi seni dinleseydim fulya belki de gitmek istemezdi. Sevdiğimi söyleyemeden gitti benden ve şimdi sana diyeceğim tek şey git aşkına sahip çık çünkü aşkını kaybedersen bir daha kendine gelemezsin."
KDU-20 Bölüm Sonu
Bu kadar uzun yazmamın ve olayların hızlanmasının nedeni finale doğru gidiyoruz. Bu yüzden hızlı bir şekilde final olabilir.