77) - My son's room

7.7K 482 14
                                    

Ráno jsem vstala poměrně odpočatá, vzhledem ke včerejší události.
Nejdříve jsem zkontrolovala Sebastiana, který spal a ve spánku se usmíval. Jeho úsměv vytvořil můj vlastní a hodnou chvíli jsem trávila pouze hleděním na mého syna.
Pak jsem se vyškrábala na vozík a s očekáváním otevřela dveře od ložnice. Můj pohled automaticky zamířil k Harrymu, který se krčil na gauči. Jeho nohy přepadaly přes opěrku a ruce se mu dotýkaly země.
Taky jsem vnímala ten nepořádek kolem mě. Na zemi se válely různé lahve, jak od piv, tak od tvrdších alkoholů. Taky tu byly už zbytky balónků, které se přes noc vyfoukly a teď se v pár hromádkách válely všude po pokoji.
Se zatajeným dechem jsem přejela přes obývák a zapadla do koupelny. Tam jsem si napustila vanu a svlékla se a když jsem se ujistila, že voda je dostatečně teplá, přelezla jsem tam. Bylo to složité a rozhodně by se mi teď hodila Harryho pomoc, ale musela jsem se bez něj obejít. Musela jsem se naučit se bez něj obejít.
Zavřela jsem oči a hlavu si opřela o vanu. Takový klid jsem dlouho nepocítila. Ale ten klid byl pouze vnější. V mém vnitřku to ve mě vřelo, bublalo a můj mozek se vehementně snažil přijít na důvod Harryho včerejšího chování.
Ano, byl opilý... To jsem byla schopná přijmout. Ale nikdy jsem ho neviděla takhle agresivního. Teda.. Viděla, ale nikdy nebyl agresivní přímo na mě. A i když jsem si byla vědoma toho, čeho byl Harry pod vlivem alkoholu schopný, překvapilo mě to. Nebo spíš mě to vyděsilo než překvapilo.
Bylo to poprvé, co jsem se Harryho bála.
Na jednu stranu jsem chápala Harryho chování. Od mojí nehody uběhly téměř tři měsíce a po celou dobu sexuálně abstinoval, čehož jsem si cenila. Který chlap by to pro vás udělal? A žádat mě po nehodě o sex, když jsem měla tyhle problémy s chozením, by bylo asi nevhodné. A to všechno Harry přetrpěl a tři měsíce nezasunul.
Takže se v podstatě tahle jeho reakce dala čekat a bylo jen otázkou času, kdy to udělá.
Vlastně jsem mu byla i vděčná, že s tím zároveň počkal takovou dobu a taky že to udělal teď. Co by udělal, kdyby jeho touha byla třeba o měsíc delší?
Nakonec jsem se se zavrtěním hlavy ponořila a namočila si vlasy, které jsem později namydlila šampónem s vůní citrusů, nad čímž jsem se pozastavila. Harry očividně věděl, který šampón jsem používala předtím a zapamatoval si to. V určitém směru to bylo sladké.
Když jsem se vymydlená, čistá a osvěžená konečně vyhrabala z vany a v čistém oblečení seděla ve vozíku, mohla jsem zpět do obýváku. Čekala jsem, že Harry po včerejším flámu bude vyspávat, ale když jsem přijela do obýváku, Harry seděl na uklizené podlaze a na dečce před sebou se mu vrtěl Sebastian.
,,Dobrý ráno,“ usmál se na mě zářivým úsměvem a zamával.
,,Dobrý,“ odvětila jsem trochu zaraženě. Buď si to nepamatuje nebo se rozhodl dělat, že si to nepamatuje.
,,Julie.. Ohledně toho včerejška..“ začal váhavě. Takže zřejmě si to pamatuje. ,,Nevím, co to do mě vjelo. Tak moc se ti omlouvám a ani si neumíš představit, jak moc toho lituju,“ řekl omluvně a zatvářil se zklamaně. Byl zklamaný sám ze sebe?
,,To je... V pořádku, Harry,“ zamumlala jsem a přejela do kuchyně, kde jsem si do konvice napustila vodu a pak jí dala vařit.
,,Ne.. Není to v pořádku, Julie. Je to.. To je neomluvitelné. Zachoval jsem se jako idiot a.. Ani nepočítám s tím, že mi odpustíš, protože..“ Harry, který si ke mě klekl, abych nemusela zaklánět hlavu, se při těchto slovech téměř rozplakal. Jeho smaragdové oči se zaplnily slzami, které začaly jeho duhovky trochu rozmazávat. O pár chvil později sklopil hlavu a z jeho hrdla se vydral vzlyk.
,,Harry,“ vydechla jsem a jeho tvář chytila do svých dlaní. Donutila jsem ho zvednout hlavu. ,,Odpustila jsem ti. Byl jsi opilý a... Odpustila jsem ti,“ zopakovala jsem a setřela jeho slzy. Letmo se usmál a naklonil se ke mě, čímž vymazal i zbytek té mezery mezi námi a jeho rty se lehce otřely o mé. Já se automaticky naklonila pro víc. Nestačilo mi to a v tomhle ohledu jsem byla nenasytná. Naučila jsem se, že mám žít ze dne na den. Nemám myslet na minulost, budoucnost a žít přítomností. Proto jsem se rozhodla využívat a užívat si každého tohoto okamžiku, který pro mě byl vzácný.
Jeho rty obemknuly můj spodní ret a začal ho nasávat. Jazykem přejížděl po mém rtu, skousával ho a když se odtáhl, měl dvakrát větší objem.
,,Miluju tě,“ zašeptal a opřel si čelo o mé.
,,Já tebe,“ oplatila jsem mu a usmála se.
Nevím, jak dlouho bychom tam ještě takhle stáli, zaklesnutí do sebe, kdyby nás Sebastianovo žvatlání nevytrhlo z naší malé bubliny.
,,Ježiš. Jsem se lekl!“ vydechl a zasmál se. ,,Ještě jsem si na něj nezvykl,“ pokrčil rameny a pohledem se zasekl na našem synovi.
,,Jo,“ přitakala jsem a usmála se.
,,Mimochodem. Už jsi byla v Sebastianově pokoji?“ zeptal se a opět stočil svůj pohled na mě.
,,Ne. Spí přece u nás a plínky má taky tam, takže...“
,,Jasně. No tak pojď,“ přikývl, přešel za mě a začal mě postrkovat ke dveřím Sebastianova pokoje. Po cestě ještě zvedl Sebastiana z dečky na zemi a položil ho do ohrádky, ve které stále pokračoval v nesmyslném žvatlání.
,,Připravená?“ zeptal se, když přišel zpátky ke mě. Pouze jsem přikývla a čekala až otevře dveře. Když tak udělal, vjel se mnou do místnosti. A jakmile jsem přejela pohledem po zdech, zatajil se mi dech.
,,To je...“
,,Tohle mělo být původně to překvápko,“ předběhl mě a podrbal se na zátylku.
Celý pokoj byl úplně jiný, než jak jsem si ho pamatovala. Zdi sice stále byly modré, ale na jedné straně se vyjímaly různé nápisy, které byly napsané ozdobným písmem. Bylo tam například ‘Love my mum‘ a ‘Love my daddy‘. Taky jsem našla ‘My parents loves me‘.
,,To je... krásný,“ vydechla jsem a usmála se.
,,A teď se podívej nahoru,“ zasmál se Harry a já udělala co mi řekl. A opět jsem nebyla schopná slova.
Celý strop byl pokrytý různými malůvkami s motivem vesmíru. Nad mou hlavou, jako kdyby ožilo miliony raketek, různých sond a drobných planetek.
,,Pomáhal mi s tím Zayn,“ zmínil se a když jsem se na něj podívala, usmíval se.
,,Je to nádherný,“ kývla jsem a znovu se zahleděla na vesmír. ,,Je vážně šikovnej,“ dodala jsem, když jsem si podrobně prohlížela kresbu.
,,A vidíš támhle ty nápisy?“ Sklonil se ke mě a ukázal na stěnu naproti, která byla popsaná. Přikývla jsem.
,,Jakou barvou jsou ty nápisy?“ ptal se dál a já netušila, kam tím míří.
,,Co je tohle za výslech?“ ušklíbla jsem se.
,,Jenom odpověz,“ řekl se smíchem. Povzdechla jsem si.
,,Červenou.“

Harry dál nic neříkal. Pouze čekal a hypnotizoval mě svýma očima.
,,Ten flek na tvým krku.. Byl od tý barvy?“ zamračila jsem se, když mi došlo, kam tímhle vším nejspíš míří. Usmál se.
,,Jo. Měl jsem tu barvu na rukách a pak jsem se drbal... Asi jsem si to zapomněl smýt, ale přísahám bohu, že cucflek to nebyl.“ Při svých slovech si ke mě klekl a zahleděl se mi do očí.
,,A proč sis to nesmyl? Mohli jsme si to ušetřit,“ povzdechla jsem.
,,Mohl jsem, ale zaprvý jsem byl línej vstávat...“ Nad tím jsem se zasmála a nevěřícně zavrtěla hlavou. ,,A zadruhý by ses začala vyptávat, kde jsem tu barvu vzal a bla bla bla... A já bych ti to všechno vyslepičil, protože mám pro tebe slabost,“ dodal a pokrčil rameny.
,,Jsi trdlo,“ ušklíbla jsem se a vtiskla mu polibek na tvář.
,,Vážně si myslíš, že bych tě podvedl?“ zeptal se najednou.

,,Nevím, co si mám myslet,“ odpověděla jsem vyhýbavě.
,,Tohle určitě ne.“ Přikývla jsem a omotala ruce kolem jeho krku. On ty své položil na moje boky.
,,Všiml sis, že ti poslední dobou všechno odpouštím?“
,,Jo.. Ale nevadí mi to,“ usmál se.
,,Ale ne aby sis na to zvykal... Možná jsem po tý nehodě, ale ne všechno zapadá pod mojí hranici tolerance...“ Už i to, že se mě včera pokoušel ‘znásilnit‘ bylo na hranici. Původně jsem měla v plánu s ním tak týden nemluvit a ignorovat ho, ale to, jak se rozplakal moje plány totálně změnilo.
,,Neboj se. Od teď už žádné lži, problémy a červené skvrny na krku. Od teď už jenom ty, já a Sebastian.“ Načež se usmál a objal mě.
Tak moc jsem mu chtěla věřit.

tadáá... další díl je na světě a opět upozornuji, že nevím, kdy bude další :DD teď jsem se spíš věnovala příběhu, který sem brzo přidám, tak si to kdyžtak hlídejte :DD stejně vám sem budu dávat odkazy a furt vás s tím otravovat... aaaa... po dlouhém rozmýšlení jsem se nakonec rozhodla, že můj další příběh bude .... LARRY!!! wohouu! :DD a i když je to Larry (pro někoho romance, pro někoho BROmace) pevně doufám, že vás to neodradí a budete číst :)))))) prosíím :DDDD 
anyway.... gratuluju si k překročení 600 followerů!! :DD wohhouuu... děkuju moc všem :333 

LOVE YOU!!!!!! xx

Tutoring by love 2Kde žijí příběhy. Začni objevovat