80) - Zásnubní gumička

7.2K 481 24
                                    

,,Myslím, že bychom se měli vzít.“
Tou větou mě připravil o slova. Nebyla jsem schopná nádechu a jen jsem na něj koukala s otevřenou pusou a vyvalenými oči.
,,Julie? Teď by se hodilo, abys něco řekla nebo tak,“ zamumlal nervózně a prohrábl si vlasy.
,,V-vzít se?“ vykoktala jsem a navlhčila si suché rty. Popojela jsem k němu a zastavila se těsně před ním. ,,Nemyslíš, že je na to trochu... Ehm.. já nevím. Brzo?“
,,Brzo? Julie, je mi dvacet a tobě skoro taky. Navíc... Jsme spolu dlouho a máme spolu dítě,“ namítal, vzal Sebastiana do ruky a odnesl ho do postýlky v jeho pokoji.
,,To.. Já vím, ale.. Co bude potom?“ pokračovala jsem, když se vrátil.
,,Je to tak, že si mě nechceš vzít, že jo?“
,,Ne! Harry, ne!“ vyjekla jsem a chytila ho za ruku. Sedl si na bobek a tím byl ve stejné úrovni jako já. ,,Samozřejmě, že si tě chci vzít. Ale... Manželství je stejně cár papíru.“
,,Ale chci mít pocit, že jsi jenom moje,“ zamumlal posmutněle.
,,To už jsem, Harry.“
,,Ale...“
,,Mám teda tohle brát jako žádost o ruku?“ skočila jsem mu do řeči a přehodila na jinou kolej.
,,No... Asi... Nejdřív jsem si to chtěl nějak ověřit, abys mě neposlala k šípku,“ uchechtl se a kolem očí se mu utvořily vrásky.
,,Neposlala bych tě k šípku,“ zavrtěla jsem hlavou a taky se zasmála. ,,Jenom jsem si svojí žádost o ruku představovala jinak.“  
,,Tohle... Tohle není oficiální žádost o ruku, okey? Jenom jsem se ujišťoval, že nebudu ponížen a odkopnut.“
,,To by se nikdy nestalo,“ zamumlala jsem a pohladila ho po tváři. Zavřel oči a vyšel mojí ruce vstříc.
,,Miluju tě,“ vydechl a otevřel oči.
,,Taky tě miluju.“
,,Víš... Sebastian už spí.“ Při tom zakmital obočím. Přimhouřila jsem oči do úzké škvírky a naklonila hlavu na stranu. 
,,Ty musíš překazit tuhle romantiku svými oplzlými poznámkami, že jo?“ ušklíbla jsem se. Jenom se uculil a nevinně pokrčil rameny.
Natáhla jsem ruku, kterou jsem lehce položila na jeho krk, za který jsem si ho k sobě přitáhla a se zavřenými oči ho políbila. Usmál se a položil svoje ruce na moje stehna, následně je posouval nahoru až k zapínání mojí modré blůzky. Knoflíček po knoflíčku ji rozepínal a pak mi jí jemně sundal. Jeho ruce hebce klouzaly po mých ramenou a blůzku táhly s sebou.
,,Co když se vzbudí?“ zamumlala jsem mu do rtů. Zavrtěl hlavou, rukou vjel do mých vlasů a jazykem obkresloval kontury mých rtů.
,,Nevzbudí,“ namítl, když se odtáhl od mých rtů a pokračoval s nimi na můj krk. Zatahala jsem ho za vlasy, když začal jemně sát mou kůži a zanechával po sobě lehce červený flíček, který se ještě vybarví.
Pak se prudce postavil a olízl si rty. Jednu ruku položil do záhybu mých kolen a druhou mě podepřel na zádech. V tomto stylu mě odnesl do ložnice, kde mě položil na postel a aniž by řekl jediné slovo, začal se svlékat. Přes hlavu si přetáhl bílé tílko, stáhl si černé kalhoty a pouze v boxerkách ke mě po čtyřech dolez. Opatrně na mě nalehl a z obličeje mi odhrnul pramínek mých blonďatých vlasů.
,,Tak dlouho...“ zašeptal neslyšně. Zuřivě jsem přikyvovala, zatímco jsem si ho za krk přitáhla a opět přitiskla své rty na jeho. Harry neváhal a začal mi rozepínat knoflíčky od mých šortek, které zanedlouho skončily na zemi.

Když jsem viděla, jak se sune dolů, zavrtěla jsem hlavou a chytila ho za ruku, kterou posouval spolu se svým tělem.
,,Ser na to, zlato,“ zabručela jsem a vytáhla ho zpátky ke mě.
,,Ale...“
,,Ne. Prosím.“ Přivřel oči a přikývl.
Zahákl prsty za moje žluté kalhotky – žádné sexy krajkové tanga, pouze kalhotky babičkovského stylu – a sundal mi je taky. Stejně jako svoje modré boxerky Ralph Lauren. Teď jsme na sobě leželi nazí a já mohla cítit, jak mi hoří tváře.
,,Můžu?“ špitl a upřeně mi hleděl do očí. Přikývla jsem a položila svoje ruce na jeho rozpálená ramena. Oba dva jsme hořeli touhou po tom druhém a já se nemohla dočkat, až po těch dlouhých třech měsících znovu ucítím Harryho.
Rozevřela jsem rty a prohla se v zádech, když jsem ucítila, jak do mě Harry pomalu proniká. Přivřel oči, jeho dech se zadrhl a hned na to se okamžitě zrychlil. Netrvalo dlouho a naší ložnici zaplňovaly naše vzdechy a zvuk do sebe narážejících těl. Celý tenhle akt Harry doprovázel šeptáním sladkých slovíček do mého ucha, který následně na to lehce skousl a pak své rty přesunul na můj krk.
Po chvíli jeho přirážení, které nabíralo na rychlosti, jsem v podbřišku ucítila chvění, po tři měsíce mi neznámé.
,,Ha-Harry,“ zaskuhrala jsem, přitáhla si ho k sobě a zatímco se mi tělem rozlévala slast, sála jsem jeho ret.
Ani potom Harry nepřestával přirážet a když jsem viděla, že se napíná a zatíná svaly, lehce jsem se zavrtěla.
,,Neberu prášky, Harry,“ připomněla jsem šeptem. Harry vydechl, prudce otevřel oči a rychle ze mě vystoupil, díky čemuž celá jeho dávka přistála na mém břiše.
Harryho zrychlený dech se rozléhal celým pokojem a když se trochu zklidnil, spočinul pohledem na mém břiše a omluvně se usmál.
,,Promiň.“
,,Díky. Fakt díky,“ přikývla jsem s úsměvem a pak nevěřícně zavrtěla hlavou. Vydechla jsem, napnula všechny svaly a posadila se. Omotala jsem ruce kolem Harryho krku, který měl teď celý zpocený a opřela si čelo o jeho stejně zpocené rameno. Jeho ruce přistály na mých zádech.
,,Bylo to skvělý,“ zamumlal mi do vlasů a hned na to do nich vtiskl lehký polibek.
,,Jo,“ přikývla jsem. Pak jsem se odtáhla. ,,Ale teď mě omluv. Začíná to na mě zasychat,“ ušklíbla jsem se a zasmála se. ,,Dojdu se opláchnout.“
,,Donesu tě tam,“ vyhrkl a vstal. Zavrtěla jsem hlavou.
,,Já sama. Chci... Chci tam dojít.“
,,Po tomhle? Julie, pravděpodobně jsi unavená. Nezvládneš to.“
,,Tak se dívej,“ namítla jsem a s našpulenými rty a silným soustředěním jsem sundala nohy z postele a postavila se.
Slyšela jsem, jak za mnou Harry neslyšně otevřel ústa.
,,Vidíš,“ pronesla jsem uštěpačně. A rozešla se. Byla jsem sama překvapená a zároveň na sebe pyšná, když jsem opravdu došla do koupelny. Sice mi to trvalo trochu dýl, ale když jsem za sebou zavřela dveře, usmála jsem se.
,,Julie? Jsi v pohodě?“ ozvalo se za dveřmi, když jsem byla ve sprše a omývala ze sebe Harryho sperma. ,,Jsi tam nějak dlouho.“
,,Taky toho nebylo málo,“ zabručela jsem tiše. ,,Jsem v pohodě! Za chvíli jsem tam!“ křikla jsem tak, aby tohle slyšel.
A opravdu. Po tom, co jsem si vyčistila zuby jsem v čistém spodním prádle a bílé košilce vyšla z koupelny a došla k posteli, na které... nikdo nebyl.
,,Harry?“ zamumlala jsem do ticha. Žádná odpověď. Pokrčila jsem rameny a lehla si do postele. O chvíli později se dveře do naší ložnice otevřely a dovnitř vešel Harry, taky už oblečený.
,,Kde jsi byl?“
,,U Sebastiana. Spinká jako... jako... Nenapadá mě žádný přirovnání,“ zabručel a zamračil se. Uchechtla jsem se a posunula se, aby si mohl lehnout vedle mě.
Když jsem ležela na jeho nahé hrudi, poslouchajíc tak tlukot jeho srdce, s jeho rukou kolem mých ramen, cítila jsem se tak skvěle.
,,Ano,“ zašeptala jsem do ticha.
,,Ano?“
,,Ano.“
,,A jaký ano?“ zamračil se nechápavě a posadil se.
,,Vezmu si tě.“ Ztuhl a následně se usmál.
,,Sice jsem tě ještě nepožádal o ruku, ale –“
,,Nechci abys mě žádal o ruku. Teda... jako jo, ale nechci to žádný slavnostní. Nechci žádnou večeři, žádné lidi. Nic. Jenom takhle. A to, co jsi mi řekl předtím mi stačí. Stačí, když se zeptáš přímo.“ Zapáleně jsem si prohrábla vlasy a čelila jeho překvapenému pohledu.
,,Dobře. Tak... já...“ Vstal, ze stolu něco sebral a přešel na mojí stranu postele.
,,Julie Simonsová,“ začal a klekl si. ,,Miluju tě víc než vlastní život a chci ho s tebou trávit do konce našich dní. Takže... Vezmeš si mě?“ Sice jsem si slíbila, že nebudu brečet, ale jakmile se na to zeptal, do očí se mi nahrnuly slzy a já s pláčem přikývla.
,,Ano. Vezmu si tě,“ přikývla jsem a kývala stále dokola. Vzal mojí levou ruku a navlékl na ní... Gumičku?
,,Ještě jsem nestihl koupit prstýnek, takže..“ Zasmála jsem se a přitáhla ho k sobě, načež jsem mu tvrdě vtiskla polibek.
,,Miluju tě, Harry Stylesi.“
,,Já tebe taky, Julie.“ Polibek mi opětoval a opatrně mě položil do polštářů.
Té noci ani jeden z nás nespal.

tak jo....zase se stydím za to, co jsem napsala :DDD berte to s nadhledem....
přidala jsem další díl Larry povídky!!!! opet najdete v external linku...popřípadě na mém profilu!!! :DD díííííky....

LOVE YOU!!!!!

Tutoring by love 2Kde žijí příběhy. Začni objevovat