Katil Olabilir Miyim?

413 12 13
                                    

Bu işin peşini bırakmaya niyetim yoktu hayatım boyunca ilk defa bir iş dikkatimi bu kadar çekmişti ama ne yapabilrdim ki bir şey hatırladım o ormanı sanki daha öncede görmüştüm.Nasıl unutabilirim ki daha dün ordaydım o orman şimdi hatırladım şehirden 10-15 kilometre ilerideki orman.Ron'u arayıp arabasını istedim ama daha önce hiç araba kullanmamıştım Ron'da bunu biliyordu ama nedense kabul etti yanına gidip arabanın anahtarlarını aldım ve yola koyduldum.Daha arabayı park ettiği yerden çıkarırken duran iki araca çarpmayı başarmıştım arabının tamponu ve arka plaka hafiften bi gitti ama sonuçta araba benim değil Ron öder ve tabi çarptığım iki aracında ufak çaplıda olsa kimi kandırıyorum arkamdaki arabının önü tamamen gitti önümdeki aracınsa eksoz borusu bile yerdeydi başarının önüne hiç birşey geçemez neyse sonunda yola çıkabildim ormana kadar gelmeyide bir şekilde başardım ormanın içine girdim çok sessiz ve karanlıktı daha saat çok geç olmamasına rağmen o kadar çok ağaç varki güneş ışıkları çok az yere vurabiliyor ve orman çok geniş ben tüm alanı gezene kadar 2 gün geçer o yüzden bu günlük gidebiliceğim yere kadar gitmeye çalıştım ama git gide bende korkmaya başlıyordum hava karanlık bir ses çıksa ödüm patlar ve buraya yığılır kalırdım yürümeye devam ettim yolun oraya doğru tekrar çıktım arkamdan sesler gelmeye başladı yerdeki dalların kırılma sesleri ve yaprakların ezilmesinden çıkan o sesler hızlanmaya başladım ben hızlanmaya başladıkça o koşuyordu arkama bile bakmadan arabanın yanına doğru koşmaya başladım adeta kendimi maratonda gibi hissediyordum arabanın yanına vardım ve ben vardığımda ondan sesgelmiyordu arkamdaki ses bir anda kesildi fakat biri nefes alıp veriyordu çok koşmama rağmen onlar benim sesim değildi ve bana çok yakındı bir anda bir el tam omzundaydı arkamı döndüğümde gördüğümeyse çok şaşırdım bu Ron'du seslense bu kadar koşmazdık ikimizde gülmeye başladı benim içimden bir sesse ona vurmam gerektiğini söylüyordu ama yapmazdım sonuçta tek dostum dediğim kişiydi o arabayı nasıl bu hale getirebildiğimi sordu o korkudan sonra onun bana değilde benim ona burda ne aradığını sormam gerekiyordu ve onun sorusuna cevap vermeden burda ne aradığını sordum sanırım buldum diye cevap verdi ve devam etti seni bulamadım o yüzden yine burada olabiliceğini düşündüm yine mi uykunda buraya geldin bu sefer onun için gelmediğimi söyledim ve durumu anlattım buda olanlara bir anlam veremedi.En son benimle olan biri ve benim nasıl geldiğimi bilmediğim bir yerde öldürülüyor hatta vahşice yani bir insanın midesinin kaldıra biliceği şekilde değil bu konuda Ron'da bana yardım edeceğini ve bana güvendiğini söyledi bu kelimeye pek bir anlam veremedim ama neyse arabayı bu sefer o kullandı beni ve beni evime götürdü içeri davet etsemde yarın erken kalkıcağı için teklifimi reddetti.Gittiği gibi benim gidiceğim yer belliydi zaten ama aklıma bir şey geldi verdiği hapı hala kullanmamıştım hapı aldım ve bara gittim orda bir sürü kadın vardı dikkatimi çeken şeyler bu günlerde değişiyor konuşmaya başladık sonra en son hatırladığım konuştuğum kadınlardan biriyle tuvalette olmamızdı kadının adı Madeleine'di ve geçirdiğimiz zaman gerçekten iyiydi bir anda uyandım tuvalletteydim ama aynı barda değildim dışarı çıktım buraları hiç bilmiyorum neredeysem artık her yerin adı farklı bilmediğim bir dilde yazılmış elimi cebime attım ve kağıt parçası gibi birşey vardı cebimden çıkardım üstüne baktım uçak biletiydi bu Amerikadan İtalya'ya sanırım nerede olduğumu öğrendim fakat nasıl buraya geldiğimi bilmiyordum saat için telefona baktım telefonun üzerinde küçük bir not vardı Madeleine telefon numarasını yazmış bu olanların onunla bir ilgisi varmı diye aradım ama telefonu açmadı bir kez daha denedim bir kez daha denedim bu sefer telefonu açan oldu ama telefondaki Madeleine değildi hatta bir kadın bile değildi karşıdaki kişiye kim olduğunu sordum CIA'yden Ajan Jones olduğunu söyledi Madeleine'in telefonunun onda ne işi olduğunu söylediğimde aldığım cevap karşısında bir anda kalbim sıkıştı nefes alamaz gibi oldum telefon elimden kaydı ve kırıldı kendimi toplamaya çalışıyordum yavaş yavaş kendime geldim koşarak uçak bileti alabilmek için hava alanı arıyordum ama koşarken aklımdan geçenler bilet değil de katilin benim olup olmamdı nasıl olurda benimle birlikte olduktan sonra iki kişi de ölebilir Bayan Hell'i öldürdüm diyelim aynı yerdeydik ama bu olayda şuan ben farklı bir ülkedeyim ve nasıl geldiğimi bile bilmiyorum buraya.

Geçmişin GeleceğiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin