Ron ve ya Ronlar bir birlerini öldüresiye yumruk atıyolardı karşımda olanları gördükten sonra araya girmek istesemde hangisi gerçek Ron du ve ya diğeri neydi gözlerime inanamasam da Ron yani onlardan biri müzenin koridorundaki heykellerin üzerine diğerini attmıştı bir minator heykelinin boynuzuna sırtı batmıştı ve dehşet bir çığlıkla tüm müzeyi inletti kendini ileri atmak istediğinde ise minator heykeliyle birlikte yere düştü Ron koşarak minator heykelini kaldırabildiği kadar kaldırıp aniden minatorun boynuzunun bulunduğu yeri bıraktı ve Ron'un sırtının arkasından tamamen vücudunun içerisine kadar girmişti felaket bir acı vermiş olmalı ki bu bu acıdan sonra acıdan inleyemedi bile gözleri kapandı ve öldü.Ron yani sağ kalan şuan ben bile bilmiyorum hangisinin gerçek olduğunu burdan çıkalım dediğinde benim için hayat sanki durmuş ve sadece ben vardım Ron benim yanıma gelip beni dürtene kadar 5-10 dakika geçmişti şimdilik burdan çıkana kadar ona güvenmeliydim o yüzden onunla birlikte dışarı kadar çıktım tabi bu arada yerde yatan o iskeletin omzundaki köprücük kemiğinin olduğu yerde bir kağıt daha duruyordu ve çıkmadan önce ben onu Ron a göstermeden almıştım daha kağıda hiç bakmadım ve bir süreliğinede Ron yanımdan ayrılana kadar bakmayada niyetim yoktu.Ron un evine doğru gidiyorduk sokağa girdiğimizde ani bi patlama Ron'un oturduğu tüm binaya aniden havaya uçtu Ron yanda bulunan çöp konteynerının arkasına geçmişti ben sadece izliyordum hava bana doğru gelen sivri bir cisim vardı bunun farkında olmama rağmen yerime sanki zımbalanmış gibiydim hareket edememiştim ne kadar kaçmak istesemde bi anda arkadan biri beni itti yere yüz üstü düştüm ne olduğunu anlayamadım kafamı yerden kaldırırken yer kan olmuş sivri cisim artık neyse tam da yanağımı çizerek hatta yanağımdaki tüm lifleri dahi keserek geçmişti acıyı o an hissetmedim beni kimin ittiğine bakmak için yerimden kalkıp arkamı döndüm sivri cisim daha çok metal bir borunun ucuna takılmış bıçak gibi birşeydi ama şuan progs'un tam gözünden girmiş ve sanırım onu öldürmüştü.Ron konteynerın arkasından kalktı,yanan evine baktı dizlerinin üzerine çöktü aniden sanırım "bizi buldular" gibi bir şeyler mırıldanıyordu yanına gittim sanki gözü hiç birşey görmüyordu şuan sadece bişeyler mırıldanıp duruyordu.Dizlerinin üzerinden kaldırdım onu burdan kaçman gerekirdi dedi normale dönmüş gibiydi neden diye sormama fırsat kalmadan ceketinin arkasından bir silah çıkardı ve bana doğru tuttu o anladım hepsi bir numaraydı orda ölen kardeşimdi...Herşey nerdeyse gözümün önüne geldi silahın sesini duyduğumda bana gelen mermilere baktım gözlerimi kapadım,ölmüştüm...Bir anda fırladım etrafımda bir sürü bilim adamı bir sedyedeyim ve üzerimde bir çok renkli kablo yerimden kalkmaya çalışırken bunu fark ettiklerinde sağ tarafımda duran şalteri kaldırdılar 2 saniye bile geçmeden vücuduma elektrik verdiklerini anlabilmiştim bayıldım.Gözlerimi açtığım ama nasıl olur yine o gündeydim her şeyin başladığı gün bar dan kalktım yine aynı elemanlar etrafı topluyolardı aynı şekilde yola çıktım ve yine yolun ortasından gidiyordum olayları kare kare hatırlasamda yine aynılarını yapıyordum...Nasıl o güne tekrar döndüm hepsi bi rüya olamaz...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Geçmişin Geleceği
SciencefictionBir insan ne kadar ileri gidebilir ve ya nasıl cinayetlere tanık olabilir hepsinde ortak nokta ya sadece oysa ? O zaman işler biraz daha değişir biri nasıl olurda 10 kişinin parmak izini taşıyabilir,parmak izlerindeki kişilerin kemiklerini tek bir c...