Yeni Gelen Hatıralar

251 10 2
                                    

Adamlar morga çevirmiş etrafı ama şimdilik morg ikinci planda kalan bir iş Ron’u ordan tüm organları yerinde bir şekilde çıkartmam lazım.Bunu yapabilmem için önce bir plana sonrada biraz ekipman iyi olabilirdi.Daha önce hiç silah kullanmadım ama ilkler iyi olabilir yine de ufak bir problemim var nereden silah bulabiliceğime dair bir fikrim yok.Bu yüzden Ron’un evine bakmakta fayda var.Evinin önüne gittim fakat anahtar yoktu ama bence bunlar olmasada oraya girebilirim 40.kattan atlamayı göze almış biri olarak kapıyı açmanın ya da içeri girmenin bir yolu olabilir diye düşünüyordum sonra apartmanın dışına çıktım Ron evi havalandırmayı sevdiği için daha doğrusu yaptığı deneyler sonucu evi zehirli gazlara maruz bıraktığı için evi her gün havalandırır yani camlar açık olur her zaman 2.katta olmasıda oraya ulaşabilmem için avantaj yani 5.-6. Kat olmasından iyidir.Birinci katın camının altında bulunan hafif bir çıkıntı vardı oraya tutundum ilk kat olduğu için yere zaten yakındı o yüzden fazla zorlanmadım sonra kendimi yukarı doğru çektim  ilk katın camına ulaştım yanda geçen suların atıldığı oluklar neyseki demirdendi o yüzden bir kat daha çıkabilmemi kolaylaştıdı şimdi tek sorun Ron’un camına ulaşabilmekti ikinci  katın biraz daha üstüne çıkarak oluklardan inen boruları bağlayan vidaları söktüm ve boru yana doğru düşmeye başladı kendimi direk yukarı doğru ittirdim ve camın altındaki çıkıntıyı yakalayabilmiştim kendimi yukarı çekerek camdan içeriye girdim ama şuan bakıyorumda kapıyı çalsamda olurdu ama nasıl mümkün olabilir ki bu Ron karşımda hatta sapa sağlam.Benim camdan çıkmama bense onun hala hayatta olmasına şaşırmıştım.İlk işim sorulardan önce bir bira istemek oldu.Ron konuşmaya başlamadan direk olanları anlatıp burda bu şekilde tekparça halinde nasıl durduğunu anlayamadığımı ve bunun nasıl bir açıklması olduğunu sordum.Ron sakindi sanki hiçbir şey olmamış gibi bu sakinliğin imkanı yoktu yani kim tüm parçalarına kadar çıkarılıp sonra sanki hiç bir şey olmamış gibi devam edebilirdi.Ron onun sadece bir deney olduğunu söyledi ordaki o değilmiş sadece denek için kullanılan bir modelleme iç parçaları normal insan gibi önceki yaptıkları deneylerden kalan insan parçalarıyla yeni bir vücut yeni bir yaşam yapmaya çalışıyorlarmış bu bana imkansız geldi yani bunun gerçekten yapılıp yapılamayacağını sordum Ron bir şeyler saklarmış gibiydi cevap verirken ama ne sakladığını hala çözemeiyorum bunu şuanlık yapılamayacağını söyledi bu beni rahatlatmıştı sanki nedenini bilmiyorum ama rahatlamıştım yinede sonuçta Ron tam karşımda ve tekparça halinde.Ron odasına gidip bir iğne getirdi hapı biraz daha geliştirdiğini ve bunu da denemek isteyip istemediğimi sordu hep olduğu gibi denemeye değer….İğne vurulduğunda sanki sıfırlanmış gibiydim yani bilgisayarlara format atılırda sadece tek bir diskin hafızasının kalması gibiydi olanlarla ilgili bir şey hatırlayıp hatırlamadığımı sordu onları hatırlıyordum aslında sadece eskiler bulanıklaşmıştı biraz ama üzerlerine sanki yeni birşeyler daha eklenmişti bilemiyorum şuan ne olduklarını ama tam net değiller bende olanları hatırlamadığımı söyledim merak ediyordum aslında neden böyle bir soru sorduğunu…

Geçmişin GeleceğiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin