Yeni Bir Ceset Daha

655 15 8
                                    

                                                                                                      

Ron beni arabayla almaya geldiğinde hala beni oraya getiren şeyin ne olduğunu düşünüyordum.Büyük ihtimalle ilacın yan etkilerinden biri olmalıydı Ron' a bunu söyleyince zaten daha önceden de düşündüğüm gibi bunun mümkün olabiliceğini söyledi ama bunun dışında beni etkliyen bir şey yoktu şuanlık.Ron olanları daha iyi açıklayabiliceğini düşünerek beni evindeki tam olarak ne işe yaradığını bilmediğim aletleri üzerimde kullanmak istediğini söyledi.Daha önce üzerimde zaten bir sürü deney yapılmıştı bir tanesinin daha fazla bir etki yapıcağını sanmam.İlk olarak beni bilgisayar'a benzer zımbırtıya bağladı  ve üzerime bir kaç tane renkli kablo birde koluma ucunda sivri bir iğne ve alt kısmında da bir tüp bulunan bir şeyler koydu Ron'a dönüp tam olarak ne yapıcağını sorucaktım ki bir anda bilincimi kaybettim sanırım bunlar elektrik veriyormuş ve kolumdaki iğnede elektrik verildikten sonra kanım hızlanıcağı için tüp e kan dolmasını sağlıyormuş tabi bunlar anlatması kolay ama yaşayınca biraz can yakıyor verilen elektrik çok olmalıydı ki vücudumda hala etkisini hissedebiliyordum hatta dişimdeki dolgu da sanırım hala biraz elektrik kalmıştı ve onun yüzünden 4-5 dakika ağzımı kapatamadım.Kanımda herhangi bir bulguya rastlanmadı ki ya da Ron bunu bana söylemedi bir kaç farklı deney daha yaptı üzerimde ama bunların hiç birinde benim oraya gidebilmemle ilgili bir detay çıkmadı.Ron bir bira açtı ve bana verdi konuşmaya başladık akşam neler olduğunu sordu en son Bayan Hell'le olanları hatırlıyordum anlatmaya başladım biraz fantezik bir gece olduğu için Ron anlatmaya devam etmemi istemedi devamını sordu fakat devamı bende yoktu sanırım Ron'dan bir hap daha istedim bunların zararlı olacağını söylediysede dinlemedim ısrar ettim ve sonun da vermeye ikna ettim.Bunu şimdilik almıycaktım diğer hapın etkisi hala olmalıydı henüz 2 saat daha olmalı ve o iki saati sanırım nasıl değerlendiriceğimi biliyorum ilk iş Bayan Hell'in evine gittim fakat evde yoktu sonra da okuluna gittim ama bu gün okulada gitmemiş nerede olabiliceğine dair herhangi bir fikrim zaten yoktu.Eve döndüm bir viski aldım elime ve televizyonun karşısında bulunan siyah renkte yan kısımları kumaş olduğu için yırtılmış üzeri içki kokan koltuğuma oturdum televizyonu açtım ilk açılan kanal da haberler vardı biraz haberlere baktım tam kanalı değiştiriyordum o sırada çıkan haber başlığı dikkatimi çekti Cesedin Tüm Parçaları Henüz bulunamadı aklıma ilk gelen geçen gün şahit olduğum olay geldi kanalı değiştirmekten vazgeçtim menüyü kapattım ama sanırım haberin onunla ilgisi yokmuş biraz daha bekledim orman gibi bir yerdi cesedin parçalarının bir kısmını göstermişler canice her yeri nerdeyse parçalanmış parmakları tamamen ayırılmıştı hiç kimsenin bçyle iğrenç bir görüntüyü kaldırabiliceğini düşünmezdim bir anda haber muhabirinin söylediği bir şey dikkatimi çekti henüz kafası bulunamamış acaba aynı katil olabilirmiydi cesedin kim olduğunu merak ediyordum bir bağlantı olabilir diye muhabir cesedin adını söylediğinde ismi kullaklarımda çınlıyordu sanki bir anda zaman durdu öldürülen Kişi Bayan Hell'di...

Geçmişin GeleceğiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin