Cesetteki Uyuşma

84 3 0
                                    

"Yolun Sonu" hala kulaklarımda çınlıyordu duyduğum an buz kesilmişitm kanım dondu korkudan o an bayılabilirdim karanlıktan kim olduğunu göremiyordum gülmeye başladı nerdeyse aramızda 10 metre fark vardı bende karşımdaki kişiye doğru ilerledim korkudan yüzüne doğru bakamıyordum bile yere bakıp ilerlemeye çalışsam da merak ve korku içindeydim ayakkabılarını gördüğümde gözlerimi sıkıca kapadım elini omzumun üzerine koyup iyimisin dediğinde şaşırdım sesi hiçte yabancı gelmemişti gözlerimi açıp başımı kaldırdığımda Progs karşımdaydı.Polisin kıyafetleri üzerinde olduğunu fark ettiğimde olayı anladım.Onu bulduğuma sevinmiş olsamda arabının içindeki katliam beni bıraz ürkütmüştü olayın ilginç tarafıda Progs'un silah kullanmayı bilmemesiydi.Ronun gittiği yöne gitmeye başlamıştık onuda alıp burdan gidebilmek için biraz yürüdükten sonra aniden elimdeki sopalardan biri kırıldı ve yere düştüm Progs beni yerden kaldırdı ve ona tutunarak gitmeye başladığımda bir şey dikkatimi çekmişti elleri kan içindeydi...Biraz korksamda bu durumdan ağzımı açmadan devam ettim sonunda Ron'u bulabilmiştik.Benim yerime zaten Ron'da olayı fark edip sormuştu nasıl kurtulduğunu Progs fazla uzatıp olayı detaylandırmadan anlattı daha doğrusu onun kendi çabasıyla olmamasıydı bu gözlerini açtığında kurtulmuş olması beni biraz kuşkulandırdı.Polisi ölü olarak görünce kıyafetlerini almış.Ama onu kim öldürmüş olabilirdi ve kafası neden yoktu.Ron un arabasına doğru ilerliyoruk hepimizin bir çok sorusu vardı.Arabanın kapısını açtığımızda karşımızda bir ceset vardı ama kanla hiç bir ilgisi yoktu sadece iskelet  fakat kemiklerin hepsi birbirindne farklı duruyordu kime ait olabilirdi bu ceset.Ron kimse görmeden ordan kurtulmak istedi hepimiz arabaya bindik Ron cesetin kime ait olduğunu öğrenmek için eve gitmemiz gerektiğini söyledi.Çok hızlı kullanıyordu Ron arabayı eve sonunda ulaşabilmiştik sağsalim.Evde Ron ceseti incelemeye başladı ama cesetin her kemiğinde ufak tefek kemirme gibi diş izleri vardı cesetin her kemiği başka birine aitti böyle bir vahşetin yapılması ve Ron'un arabasına koyulması bir tesadüf olamazdı sanırım...Biraz internetteki araştırmadna sonra bunun çok geçmiş bir kültür olduğu hakkında birkaç bilgiden başka bir şey bulamadık nasıl bir kültür böyle bir katliam yapar ama bu kültür devam ediyorsa bizim peşimizide bırakmayacak gibi.Bizden başka kimseyi gördüğümü hatırlamıyorum ormanın içinde.Aklıma birşey gelmişti aslında bunun farklı bir tarz olayı bende de vardı parmak izleri aklıma geldiğinde bunu Ron'a sordum Ron da buna bi anlam verememişti parmak izlerimi alıp cesettekilerle karşılatırdığında bir kaç tanesi iskeletteki bulunan kişilerle uyumluydu.Gözler aniden benim üzerime çevirilmişti.

Geçmişin GeleceğiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin