Onu daha önce hiç görmemiştim zaten hafızam netliğini kaybetiği için de yakın zamanda olanlar hariç gerisini pek fazla hatırlamıyordum.Sizi hatırlamıyorum kimsiniz diye sorduğumda sadece bir arkadaşındım diye cevap vermişti eğer dediği doğruysa daha önceden arkadaşım varmış ilginç Ron'dan başka tanıdığım olduğunu sanmıyordum.Biraz muhabbet edip beni nerden tanıdğını falan sormak istemiştim o yüzden konuşmaya başlayan ilk ben oldum.Adı Progsmuş bu ismi söylediğinde sanki daha öncede bu ismi duymuş gibiydim sadece sesler vardı kulağımda dalmıştım o birşeyler söylemiş o ara ama o ismi söylediğinden beri kulaklarımdan bazı sesler hiç gitmiyordu hafızamı zorlasamda bulanık resimlerden başka bir şey yoktu...Onunla biraz daha muhabbet için onu bara davet ettim başka davet edebiliceğim yerin olduğu da pek söylenemez..Bir kaç bira içip sohbetten sonra onu sanki cidden daha önce tanımış olabiliceğim olasılığı aklımdan hiç çıkmıyordu hakkımdaki her şeyi başıma gelenleri hepsini biliyordu.Bunların cevabının benim geleceğimi gösterdiğini söyleyip durdu tüm konuşmalarımızda garip biriydi evet ama belkide bu kadar çok şey bilen biri bana yardım edebilirdi.Nerden başlamalıydık ikimizinde bir fikri yoktu o daha çok bilgisayarda iyiydi ve bilgi konusunda benimde iyi olduğum pek bi taraf yoktu yani içimden birşey beni dövüşmeye ve ya başka bir şey yapmaya zorlamazsa benim yeteneğimin olduğu söylenemez ama sanki ufak bir detayı unutmuştum aklıma geldiği gibi Progs'a bunun nasıl mümkün olduğunu sordum adam beni bıçakladığında ne bir damla kan aktı ne de başka birşey hatta bıçağın yarısı erimişti bunun mantıklı bir açıklamasını bir türlü bulamıyorum Progs birşey bilmiyormuş gibi yapsada kesinlikle birşey bildiğine eminim.Dediklerimi kestirip attı bir kenara ve aldrmadan cevaplar için yaptığı bir planı anlatmaya başladı tabi bunlar için biraz adama ihtiyacımız birde CIA binasına tekrar girmemiz gerekiyordu cevapların orda olduğunu söyledi nasıl benim hakkımda ki cevaplar orda olabilirdi ki her neyse orda bir bilgisayar bulucakmışız içinde ne var merak ediyorum doğrusu önemli bir şey olması gerekir herhalde.Giriş yolunu ben zaten biliyordum geçen sefer çıktığım yerden kolaylıkla çalışma ortamına girebilir ve güvenliği bir süreliğine atlatabilirdik.Önemli olan kısıma geldik adamları toplamak nasıl emin olabilirdik bizim için yeterli olabiliceklerine bu biraz zor olucaktı ama Progs'un bu konu hakkında bir fikri vardı bizim daha çok kararlı kişilere ihtiyacımız var o yüzden onların ne kadar kararlı olabiliceklerini test etmek için bilgisayarında bir duyuru gibi birşey yayınladı iş için dışarıda soğuk bir hava vardı adamlar geldiklerinde tirtir titriyolardı onları sokağın karşısındaki yanmadan önce ahır olan yıkık dökük ve soğu geçirmeyi önleyecek pek bir şey olmayan o yere götürdü.10-15 kişi gelmişti oraya fakat bize o kadar kişi lazım değil küçük bir ekip bizimle beraber 6 kişi olmalı Progs işleri daha çok uzaktan hallediceği için 5 kişi sadece oayları halledicektik.Zaten çoğuda işin ucundaki paradan gelmişlerdi aslında benim o kadar param yoktu o parayı ben vermiycekmişim gibi hissediyorum zaten dediğim gibi verememde.Birkaç saat içinde 1-2 kişi ayrılmıştı bile soğuktan Progs sadece gece yarısı olmasını bekliyordu onları orda öldürmeye niyeti yoktu tabiki saat 10 olana kadar geriye sadece 4 kişi kalmıştı eğer onlarda gitmezse ekibimiz tam olucak.Gece yarısı olduğunda onlar hala oradaydı şanslıydık tam istediğimiz gibi 6 kişilik bir ekip ve hepside kararlı onları içeri almaya gittik geldiğimizde direk plana geçtik onlara bunları anlatan hep Progs'tu yani grup başkanı gibi bir şey olmuştu bu durumda.Yarını hepimiz sabırsızlıkla bekliyorduk umarım sonuç hüsran olmaz...Eğer başaramazsak plana göre herkes kendi başının çaresine bakıcak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Geçmişin Geleceği
Science-FictionBir insan ne kadar ileri gidebilir ve ya nasıl cinayetlere tanık olabilir hepsinde ortak nokta ya sadece oysa ? O zaman işler biraz daha değişir biri nasıl olurda 10 kişinin parmak izini taşıyabilir,parmak izlerindeki kişilerin kemiklerini tek bir c...