Cesetle olan uyuşmamız imkansızın daha ötesinde bir şey 10 ayrı parmak izi 10 ayrı ceset ve bir kaç parmak izimin bir cesetle uyuşuyor olması herkesden çok ben şaşırmış olsamda bu duruma gözler benim üzerimdeydi.Ron fazla bu işi kurcalamadan bu işi kimin yaptığını bulmamız gerektiğini söylesede ben bunun altında olan nedenleri bir kenera atamıyorum bu yüzden ceset üzerindeki kemikler hakkında biraz daha bilgi edine bilmek için Ron a bu gece bunları incelemek istediğimi söyledim.Ron tabi ki karşı çıkamazdı bu duruma ve çıkamamadı da zaten beraber tüm gece boyunca evin içine kapanıp tüm perdeleri çekip nerdeyse karanlıkta ceseti inceledik ne kadar araştırsakta ceseti bir anlam yoktu bazı bölgesel kemikler yerinde bulunmuyordu aslında tek dikkatimi çeken buda değildi cesette ayaklar ve kolların kemiklerini hareket ettiremiyorduk şuan biraz daha dikkat ettim sanırım kolların döndüğü yöndeki el bilek kemiğinde kağıda benzer bir şey vardı hemen onu elime aldım katlanmış bir kağıt parçası kolundan almadan önce üzerinde birşeyler çizili olduğuna emindim fakat elime aldığımda bom boş bir kağıttı üzerinde ne bir çizik ne de bir yazı biri neden kağıdı bir bileğe koyar ki bence bilerek koyulmuş bir şey bu bir hilesi illa olmalı kağıdın boş yere hem bu cesetin bizi bulması hemde bir kağıdın cesedin üzerinde olması rastlandı olamaz.Kağıda daha iyi bakabilmek için oturduğum sandalyeden kalktım çalıştığımız masanın üzerindeki mumun tam yanından geçerken kağıdın üzerinde birşeyler belli olmaya başladı sanırım ışıkları açarsak eğer kağıtta nelerin olduğunu anlayabiliriz.Işığı açtığımda kağıdın üzerinde Ron'un evinin ve iş yerinin de olduğu bir harita vardı kırmızıyla 3 yer işaretlenmişti kırmızıyla işaretlenen yerlerin biri Ron'un evine yakın olan bi müzeydi çabucak evden çıkıp müzeye doğru gitmeye başladık.Nerdeyse sabah olmuş ama bu saatte müzenin açık olduğunu sanmıyorum ya müzenin açılmasını bekliyicez ya da müzeye girmenin bir yolunu bulucaz.Beklemek pek bana göre değil müzenin önüne geldiğimizde kapı açıktı zorlanmadan içeri girmeyi başarmıştık bu sayede içeride farklı bir şey yok gibiydi dağılıp biraz etrafı gezelim belki bir şeyler bulabiliriz.Ben müzenin arka koridorlarına doğru ilerlemeye başladım.Koridorda ilerledikçe farklı farklı sesler duymaya başladım koridorun sonuna gelmiştim nerdeyse ve koridorun tam sonunda yere yatırılmış kolları yukarı doğru bakan bir ceset daha vardı.Bu durumda benim dikkatimi çekti daha tam yukarı bakıcakken ne olduğunu bile anlamadan yukarıdan biri düştü ya da atladı emin değilim korkudan o ara gözlerimi kapamıştım.Sesler gelmeye başladı sanki iki kişi kavga ediyor ve bir birlerini yerden yere vuruyorlardı gözlerimi açtığımda nerdeyse olay tahmin ettiğim gibiydi iki kişi kavga ediyor ama ikiside Ron'du?...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Geçmişin Geleceği
Science FictionBir insan ne kadar ileri gidebilir ve ya nasıl cinayetlere tanık olabilir hepsinde ortak nokta ya sadece oysa ? O zaman işler biraz daha değişir biri nasıl olurda 10 kişinin parmak izini taşıyabilir,parmak izlerindeki kişilerin kemiklerini tek bir c...