Sabah olmasını beklerken planın üzerinden bir çok kez geçtik.Güneş yükselmeye etraf aydınlanmaya başlamıştı ve bu demek oluyordu ki planın ilk aşamasına geçmenin vakti geldi…İlk aşama yani içeriye sızma bunun için söylemiş olduğum gibi de geçen sefer çıkarken kullandığım karanlık cesetlerin kafalarının olmadığı ve parçalar halinde sedyelerin üzerinde bulunduğu o morg’a benzer yerden geçmemiz gerekecekti bunun için yanımıza her birimiz en az iki tane el feneri aldık içeriye çantalarla girecektik içeriden almamız gereken bilgisayarı hangimiz alırsa tabii plan suya düşmezse o taşıyacaktı çıkışa kadar.Morg’un yani ona benzer yerin kapısının önüne geldik içeri ne girmek ne de girdikten sonra fener açıp onları tekrar görmek istiyordum ama maalesef yapılması gereken buydu en önde ben duruyordum bu durumda da korkup kaçmak yerine kapıyı açma görevi bana kalmıştı yavaş yavaş kapıyı açmaya çalıştım ama düşündüğümden daha fazla koruma varmış burada buraya bile koruma yerleştirmişler daha kapıyı açarken ateş etmeye başladılar ses çıkarmamız gerekiyor o yüzden kapıdan biraz uzaklaşıp maskelerimizi taktık elimizde her birimizin bir tekli vardı adamlarda M4A1 tarzı silahlar varken biz sadece teklilerle karşılık vericektik ondan önce tabiki maskeleri taktığımıza göre yapmamız gereken sis bombamızı kullanmak olucaktı…Kapıya yavaşça yaklaştık sonra birden kapıyı açıp bombayı attık ve sedyelerin arkasına geçtik adamlar önlerini göremiyorlardı o yüzden bizde adamların bize doğru gelmesini bekledik sis bombası hafif hafif etkisini yitiriyordu etraf nerdeyse tamamen görünür hale gelmişken onlardan önce davranıp ikisinide arkaları dönükken sıkıştırdık ama öldürmek pek bana göre olmadığı için silahın arka yani demir kısmıyla vurup adamları etkisiz hale getirdik daha bunlar bir başlangıçmış gibi geliyordu sanki umarım şimdiden son olmaz…Bayılttığımız adamları dışarıda duran elektrik lambasının önüne çantamızda bulundurduğumuz demir halatlarla bağladık o yüzden onlardan kurtulmuş sayılabilirdik.İçeri tekrar girdik artık içerde cesetlerden başka korkucak bir şeyimiz yoktu sadece bu kat için yani tam karşımızda duran asansöre bindik ve son kata doğru çıkmaya başladık herkes hazırlıklıydı planın bu kısmı artık Progs’a kalmıştı elektrikleri kesip bilgisayardan bize zaman kazandırıcaktı.Son kata gelmiştik asansör kapısı açılırken hepimizin endişeli bir hali var gibiydi bu zaten hepimizin yüzünden de belli oluyordu kapı açıldığı gibi içeri daldık elimizde silahları görünce korkucaklarını düşünmüştük ama tam aksine ordaki bilim adamı kılıklı heriflerde de silahlar vardı ve üzerimize geliyorlardı yanımdakiler bana dönmüş patron hadi demeye başlamışlardı neden bana bunu söylediklerini anlamadım ama bunlara pek kulak asmadım çünkü karşımda bir sürü kaçık bilim adamı ellerinde de silahlarla üstümüze geliyordu bir anda elektrikler kesildi bundan faydalanarak bu sefer adamların üstüne doğru yürümeye başladık hepsi zaten karşımızdaydı rastgele ateş etmeye başladılar bunlara karşı bizimde illa ateş etmemiz gerekiyordu bu sefer adam yaralama ve ya öldürmeme fikrimden kurtulup canımı kurtarmak için ateş etmeye başladım zaten 25-30 kişilerdi yani rastgele ateşte bile onları vurmamız mümkündü kimse önünü göremediği için hareket etmenin en iyi zamanıydı bu o bilgisayarı bulmalıydık sağ tarafta 3 ve sol taraftada 4 oda olmak üzere girmemiz gereken 7 oda vardı hızlı hızlı dağıldık ben ilk odayı almıştım sağ tarafımda duran ve bingo bir sürü kabloyla bağlanmış çelik bir kutu vardı zaten o kadar kablo anca bir bilgisayara gidebilirdi kutunun üzerinde kilit vardı kilidi açmak için anahtara ihtiyacı yoktu kutuda sonuçta çelik olduğuna göre elimdeki silahla 1-2 kez ateş ettim kilide kilit zaten daha ilk atışımda kırılmıştı fakat ateş etmek eğlenceli gibiydi kutuyu açtım içerisinde bir sürü disk en altında da bir bilgisayar vardı direk kutuyu kapatıp elime aldım arkamı dönüp odadan tam çıktığım anda birkaç el ateş sesi duyuldu ışıklar geliyordu yavaş yavaş ve tam karşıma baktığımda gördüğüm manzara beni dehşete düşürdü karşımda 40-45 kişi olan güvenlik görevlileri ellerinde de silahlarla nişan almış şekilde bana bakıyorlardı…
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Geçmişin Geleceği
Science FictionBir insan ne kadar ileri gidebilir ve ya nasıl cinayetlere tanık olabilir hepsinde ortak nokta ya sadece oysa ? O zaman işler biraz daha değişir biri nasıl olurda 10 kişinin parmak izini taşıyabilir,parmak izlerindeki kişilerin kemiklerini tek bir c...