Gerçekleşemeyen Kaçış

138 8 2
                                    

Kapana kıstırılmış gibi hissediyordum pekte haksız sayılmam bu konuda mucizelere değilde olasılıklara inanırım ben ama bu sefer cidden bir mucize gerekli burdan çıkabilmem için ama büyük bir sorunumuz daha var burdan tek başıma çıkamam ve o silah sesinin hala nerden geldiğini merak ediyorum bizimkiler hala odalarda buraya geldiklerinde ufak bir sorunla karşılaşıcaklar(!) aklıma her hangi hiçbir fikir gelmiyordu beynim durmuş gibiydi zaten herhangi bir hareket yapsam üzerimde atış talimi yaparlar o yüzden ne ani ne de çok ağır bir hareket değil onun yerine pratik ve bizi buradan kurtarabilicek bir çözüm lazımdı diğerleride odalardan çıkıyorlardı 2 tanesi güvenlik görevlilerinin arka tarafında kalmıştı ama sanki bir kişi hala eksikmiş gibi geliyor yani yanımda bir kişi ve karşıda da iki kişi vardı biz buraya girerken 5 kişiydik diye hatırlıyorum onu düşünürken aklıma bir şeyler geldi şuan en büyük çalışmaları sanırım elimdeki bilgisayarda olmalıydı hepimizde kulaklıklar vardı ve fısıldayarak karşıdaki asansörden aşağıya inmelerini söyledim bizde inecektik ama bizim durum biraz daha farklı olucaktı elimdeki bilgisayarı kullandığımda yani o bilgisayar eğer o kadar değerliyse başına bir şey gelmelerini istemezler bu yüzden geri çekilmek zorundalar en azından ben böyle düşünüyorum geri doğru yavaş yavaş gittik diğerleri çoktan asansöre ulaşmışlardı dikkatlerini dağıtmak için karşı tarafta birilerinin olduğuna onları inandırmalıydım ama önce bizimkilerin en alt kata inmeleri şarttı bekledim biraz sonra elimi yukarı kaldırdım bilgisayarı ve kutusunuda sol kolumun altına aldım eğer ateş edecek olurlarsa bilgisayarın düşmesi kesin gibiydi elimi kaldırdığımda sanki karşı tarafa komut verirmiş gibi hareket ettiriyordum arkalarını yarım şekilde döndüler ama hepsi değil yanımda duran adam adlarını daha tam bilmiyorum sorma gereğide duymadım cebinden bir el bombası çıkartıp onlara doğru yerden fırlattı bomba onlara doğru yakın olduğu için ne bombayı düşüne biliyorlardı ne de bize ateş etmeyi bir panik havası hakimdi ortama bende onların bu durumundan zevk alıyor gibiydim bombanın patlamasına az kalmıştı ateş etmeyip geri çekildiler bizde asansöre bindik ama ben bombanın patlamasını bekliyordum asansöre kadar gelicek bir etkiye sahip değildi bomba patladı etraftaki herşey dökülmeye başladı bu kadar çok etki yaratıcağı hiç aklıma gelmedi soldan 3.odaya giren adamımız çıkamamıştı onun için bekledim odaya doğru ilerledik içerden sesler geliyordu silahlarımızı kaldırdık kapıyı tekmeleyip açtım ama gördüğümüz bu manzara gerçekten çok kötüydü adamı ilk önce iki ayağından vurmuş ve neşterle kollarını ayaklarını kesmiş bununla da yetindiği söylenemez parmaklarının hepsini tek tek kesmiş bu gördüğüme iğrenmelimiyim yoksa bu konu hakkında karşımda duran çatlak adama birşeyler mi yapmalıyım bilmiyordum zaten benim yerime yanımda duran nerdeyse bir şarjörünü adamın üzerine boşaltmıştı…İlk planımızda daha bir kişiyi kaybetmiştik bunların sorunu ne hala anlamadım ama bu bilgisayarı Progs’a götürdüğümde içinden birşeyler çıkıcağına eminim…Morg’un olduğu yere indik kapıdan çıktığımızda bağladımız adamlar yerlerinde yoktu ilk başta buna inanamadım yani zincir bir halatla bağlamıştık sonuçta onları yolun orda bir kalabalık vardı koşarak oraya doğru gittik güvenlik görevlileri diğer kaçmayı başardığını sandığımız iki adamımızı daha orda mermiyle doldurmuşlardı.İkimiz kalmıştık bitek ya onlara doğru gidicektik ya da ordan kaçmaya çalışıcaktık ama kaçmak için biraz geçti bizi fark etmişler ve hatta bize doğru birkaç el ateş edip durmuşlardı ama neden durduklarını anlamıyordum bir anda arkadan soğuk ve sert bir cismin kafama vurmasıyla herşeyin son bulduğunu sandım belkide gerçekten son bulmuştur…

Geçmişin GeleceğiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin