Ormandaki Çatışma

141 7 0
                                    

Polisler yavaş yavaş üzerimize doğru geliyordu yapabiliceğim ve ya elimden gelen bir şey olmadığı için sadece bekledim.İlk etapta bizi polis arabasına soktular ikimizde ayrı arabalardaydık elimde kelepçeler olduğundan pekte kaçmaya yeltenemezdim o yüzden kaçabilmek için önce arabadan inmemiz lazım...Giderken hep indikten sonra nasıl kaçabiliceğimi düşünüyordum eminim Progs'ta aynı şekilde düşünüyordur ilk önceliğim tabiki kendi paçamı bu işten daha doğrusu polisin elinden kurtulabilmek ve sonra tekrar bilgisayarın içindeki bilgileri ele geçirmeye çalışmak olucak...Polislerin elindeki silahlara ilk başta dikkat etmemiştim ama arabada giderken bir anda gözüme battı ellerinde tekli falan yoktu yani hangi polis bir binaya girip bir kaç kişiyi almak için m4a1 kullanırdı ki...Issız bir yerde durduk ne ışık ne bir şey çok uzun yol gitmiştik arabada en az 4-5 saatlik bir yol şuan Amerikada olup olmadığımızdan bile emin değildim biraz paniğe kapıldım arabayı durdurduklarında.Beni ne kadar indirmeye çalışsalarda arabanın içinde kalmaya niyetliydim.Hafif bir boğuşma olsada beni arabadan indirmek onlar için çok zor olmadı.Ormanın içine doğru ilerlemeye başladık onların elinde silah olması ve benimde ellerimin kelepçeli olması aynı zamanda da ormanda olmamız benim için ani harekete yer olmadığını gösteriyordu zaten ama bu şekilde devam edersem de sonumu daha da basit hale getiriyorum ağaçların arasında aslında bir şekilde belki kaybolmayı becerebilirim o yüzden ağaçların daha da sıklaşmasını biraz bekledim ağaçlar sayesinde korunabilirdim o yüzden koşmaya başladım arkama bile bakmıyordum koşarken silah seslerinin gelmesi beni korkutsada daha da hızlanmamı sağlamıştı bir süre sonra ne silah sesi ne de peşimden gelenlerden bir ses vardı fakat peşimi bırakmadıklarına emindim... Bir ağacın üstüne çıktım sadece 3 ününde ayrı yönlere gitmesini umarak birini tek başına yakalamayı umut ediyordum nerdeyse hava aydınlanmıştı sanırım havanın iyice aydınlanmasını bekledikten sonra tekrar peşime düşüceklerdi sesler gelmeye başlamıştı konuşuyorlardı daha da yaklaşan sesleri duyduktan sonra ağacın tepesinde olduğum için yani ağacın dalında bulunduğumdan dolayı ayaklarımı karnıma doğru çektim daha az dikkat çekmesi için tam önümden geçmişlerdi nerdeyse 15 metre yukardaydım o yüzden biraz aşağıya doğru sessizce inmeye başladım yere inditen sonra hızlıca arklarına doğru koşmaya başladım iki kişiydiler ve koşarken çok ses çıkardığım için çok rahat fark etmişlerdi ama onların silahlarına bile aldırış etmeden üstlerine doğru koştum şarjörleri 30 mermili olduğu için çabucak bitmişti onlar silahın şarjörlerini değiştirmeye çalışırlarken onların dibine kadar girdim ama ellerimi pek kullanamadığım için ayağımla adamın dizkapağının tam yanına vurdum oraya vurunca ayakta hafif bir uyuşukluk olduğunu bildiğim için vurduğumda zaten dizlerinin üzerine çökmüştü direk elindeki silaha yöneldim silahı aldım fakat diğer polis şarjörü değiştirmişti bile ve tam arkamda silahı kafama dayamış bekliyordu silahın o soğuk demiri iliklerime kadar işlemişti korkudan neredeyse buz kesmiştim ani bir şekilde eğildim ve adama doğru arkam dönük bir şekilde hamle yapmaya çalıştım fakat adam silahını kullanmaktan çekinmemişti bu sefer ayağıma doğru sıktığı bir mermiyle yere yığılmıştım gözlerimi kapadım en son duyduğum iki-üçel sıkılan silahın sesiydi....

Geçmişin GeleceğiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin