Rastanak?

136 11 5
                                    

Bliži se kraj letnjeg raspusta već je 27.avgust.Danas je Nickky rodjendan.Ne želi da pravi nikakvu žurku jer nije upala na budžet,i ne zeli da se razbacuje sa novcem.Poštujem ni ja nisam na budžetu pa cu malo da smaram moje.Ali šta da im radim,to im je cena ukoliko zele da me se otarase.
U medjuvremenu je i Hannah upala na pravni fax.Nicol,ona i ja uskoro idemo u LA.Nisam ni pitala moje da li su našli stan,ah koga briga sigurna sam da su našli nesto.
Ubrzo ce 8,a u devet trebam da budem kod Nicol.
Bolje da počnem da se spremam,ako mislim da stignem na vreme.
*bip*
Poruka od Nicol
"Drugarice obucu nešto lepo ipak će biti žurke vidimo se ispred Opere u 9!"
Kučka mala,ona nije normalna imam samo još pola sata dok Hannah ne stigne.Obukla sam plavu kratku haljinu koju sam nedavno kupila i zavezala kosu u rep,stavila sam malo šminke jer me po običaju mrzi da se šminkam.Obula sam starke.Ne podnosim štikle,ne osećam se udobno u njima.Čula sam sirenu i vikanje.To je sigurno Hannah.
"Ova Nicol nije normalna,u poslednjem trenutku,žurka!Opa mala,za koga si se to picnula?Čula sam da će biti puno macana.."
Ne seri,Hann znaš da ne podnosim muški rod.Hajde nagazi već kasnimo.
Ubrzo smo stigle ispred Opere,ala Nickky ne žali pare,šta li joj je ovo trebalo.
Pozurile smo da uđemo unutra,i iznenada sam osetila jak udarac u grudima.Od siline udarca sam ispustila telefon na pod.
Alo kretenu pazi gde ideš malo! razdrala sam se na lika u plavoj košulji i farmaricama
'Pazi ti gde gledaš likušo' zločasto se nasmejao.
E to je to sad ću da mu jebem mater.Posrnula sam ka njemu kada me je Hannah uvukla unutra.
Hej zašto si to uradila?! Imala sam ga za sekund ?
Ma pusti nije vredan.Ajde da popijemo nešto.
Videla sam kako se Nicol i Karin približavaju.Čestitala sam joj rodjendan i htela da krenem kući.Ne volim rodjendane.To je samo proslava i podseća te da si za godinu stariji.Još sam dodatno bila iznervirana zbog onog kretena.
Ipak uz veliku dozu nagovaranja Hannah i Nicol odlučila sam da ostanem i popijem jednu tekilu.
I još jednu,i još jednu..
***
Oh,moja glava puca..
Koliko je sati?Pola tri??!
Zašto me ovoliko boli glava?
Mora da sam malo više sinoć popila.Kako sam uopšte dospela kući?Ničega se ne sećam.
Ulazim na instagram:
@little_hann vas je označila u priči sa @lucasdallas
Sta bre koji je ovo k?Mi se lj...ljubimo???!
Ko je ovaj kreren,čekaj ovaj lik mi je umalo polomio rebro sinoć?
Odmah ću da pozovem Hannah da razjasnimo ovu situaciju.
Alo seljanko,kakav je ovo story?Sta sa radila ovo bre?
"Zar nije očigledno,ljubili ste se."
To vidim,kako je došlo do ovoga,zašto me nisi zaustavila??
"Mislim da ti je bilo toliko lepo da mi nisi dopustila"
Objasni mi od reči do reči sta sa dodjavola radila?!
"Zaista ne znam,kako si se našla sa ovim dečkom,nakon što si popila 10 tekili na eks,izgubila sam te iz vida i odjednom si se pojavila, 'vatajuci se sa ovim likom!Stvarno se ničega ne sećaš? "
Ma ne ženska,nemam pojma..
A zašto ga ne pitaš?
Ma neka ga možda je i bolje da se ne vidimo više.Majka me zove moram da idem ajd'
Sišla sam u dnevni boravak onako u haljini i sa razmazanom sminkom.
"Freya,vidim da je sinoć bilo burno kod Nicol"sarkastično je rekao Klaus,ne volim da ga zovem ni otac ni tata jer ga ne smatram za to.Nije nikada tu kada mi treba zašto bi zaslužio da ga tako zovem.
"Dragi,pusti je.Moramo da pričamo sutra ideš u LA,našli smo ti stan.Samo postoji jedan mali problem.."
Sta je moraću sama da plaćam?
"Ne nego su se svi stanovi rasprodali pa ćeš imati cimera."
Mora da me zezate,kao stvarno muško?
"Pa da,tvoja majka i ja se nismo slagali sa tim u početku ali,ipak je to zarad tvog školovanja pa se nadam da nećeš praviti problem"
Ma boli me briga,bilo gde je bolje nego u ovom paklu!!
Idem da se spakujem.Sutra krećemo sto dalje to bolje.

Probudila sam se ranije,zapravo nisam nešto ni spavala.Celu noć sam razmisljala o stanu.Možda sam previše lako ovo prihvatila.Svakakvo je bolje bilo gde u LA nego u ovom glupom North Riverdale-u.Ali,nisam baš najbolje promislila o ovome.Ja,Freya Salvatore koja ne moze ni da pogleda muško,sada mora da živi sa jednim?Još mi se u mislima motao i onaj kreten iz Opere,kako sam dospela do toga da se vaćarim sa njim.Fuj,muka mi je.
Uskoro krećem za LA.Naravno,autobusom jer gosn' Klaus ima previše obaveza.Samo da odem odavde.Jedino će mi Mimy nedostajati.Ali ubrzo ću i nju dovesti kod sebe samo malo da stanem ba noge.
Ulazim u desetospratnu zgradu.Pogodite šta ?Ja sam na desetom,a lift ne radi.
Dušu sam ispustila.To je to stan 10L.
Otkljucavam vrata,ali ubrzo shvatam da je otkljucano.
Uzimam nečujno kišobran iz torbe i ulazim.Shvatam da neko leži na kauču Provalnik a samo što sam stigla.Šta će još da me snadje?
Snažno zamahujem kišobranom ne bih li ga ošamutila.
"STANI NEMOJ,MOLIM TE!"
POMERI RUKE SA LICA KUKAVICE JEDNA!!
TIII??!!
*******
Eto jedan malo duži nastavak,ubacila sam cast ne znam da li ste videli uskoro novi likovi..

Lost In Your Soulحيث تعيش القصص. اكتشف الآن