Auto se zaustavio ispred jedne zgrade.Alec mi je otvorio vrata i ispred mene se našla jedna velika staklena zgrada.
Na ulazu je stajao veliki natpis "Filološko-umetnički fakultet".Šta se ovde dešava?Ništa meni nije jasno.Sudeći po tome kakav je Alec mislila sam da idemo na neko piće.
Kakav to dečko vodi devojku na dejt na fakultet?!-Alec nisam znala da si umetnička duša?
-Ne lupaj,zelim da te upoznam sa nekim.
Ugledala sam mršavu devojku plave kose kako nam se približava blago se osmehujući.
Potrčala je ka Alecu i bacila mu se u zagrljaj koji je on oberučke dočekao.
Da li je moguće da me već vara?-Hej,ja sam Emily,Alecova mlađa sestra.Ti si sigurno Freya,Alecova devojka.Juče je ceo dan pričao o tebi.
-zagrlila me je i kunem vam se creva su mi se okrenula za 360 stepeni.
Bila je sva vesela i skakutala je oko mene kao neko malo dete.
Sušta suprotnost Alecu.-Aa,da ja sam Freya.Alecova devojka.Valjda
-rekla sam ovo sa nevericom na šta se Alec nasmejao jer sam po njemu konačno prihvatila da smo par.
Što nije bilo istina.Kada smo pokupili Emily krenuli smo na kasni doručak.Emily nije prestajala da priča celim putem što me je jako iritiralo ali sam pokušavala da budem fina jer mi se činilo da je samo pokušavala da se sprijatelji sa nekim.
Saznala sam da je druga godina studija francuskog jezika.
U srećoj vezi je već godinu dana sa Dominikom.
Odmah sam se setila da je to onaj dečko sa kojim se Alec druži.
Verovatno su se i preko njega upoznali.
Alec nije puno progovarao na putu do restorana,mada i nije mogao puno toga da kaže od Emily.
U jednom trenutku je posegao za mojom rukom što je meni bilo jako neprijatno jer je Emily bila na sedištu iza, pa sam je izmakla.
Na to se Alec namrštio ali je prihvatio.Sve ovo je za mene novo.
Dečko da tako kažem.
Veza.
Držanje za ruke.
Patetična romantika.
Uzeli smo sto i Alec je otišao po konobara.
Čim se malo odaljio,Emily je progovorila.
- Slušaj, Freya, znam te svega nekoliko sati ali biću direktna.
Rekla je to sa nevericom u glasu ali je i bila uplašena pa se ona sunčana osoba pretvorila u led sa svakom rečju koju je izgovarala.
Pomno sam slušala i svake sekunde se sve vise šokirala.
-Alec nije dečko za tebe. Vidim da si fina i zato ti ovo i govorim, nemoj da me shvatiš pogrešno, ali on ne ume sa devojkama. Svaka mu je ista.
Nisam verovala svojim ušima te sam je prekinula:
- Slušaj ne bih da budem nepristojna ali zar ne vidiš kako se on lepo ponaša prema meni, nikad se ovako nisam osećala,znam da si...
Hladne ruke su me uhvatile oko struka i prepoznavši ih momentalno sam ućutala.
- E da li ste me dugo čekale? Ovaj konobar je toliko smoran, samo što ga nisam zavalio.
-Ne bato sve je okej.
Rekla je Emily sa kiselom facom.
- I o čemu ste pričale?
- Pa sve po malo. Nego htela sam da pitam Emily da ona i ja večeras odemo na piće, neće ti to smetati Alexandre?
Rekla sam nakezivši se sto sam više mogla, izgleda da će se časovi ulizivanja koje me je Hann učila isplatiti, ali moram da saznam na šta je mislila pod tim sa on nije dobar po mene, istina da me je plašio ali stvarno se čini okej, a ja valjda znam da procenim ljude, bar malo.
Pogledao me je čudno ali je ipak pristao.
Nakon ručka dovezli su me do stana i ja sam se dogovorila da se uveče nađem sa Emily.
Stvarno mi se čini kao dobra devojka, ali me svaka njena reč probadala kao nož.U stanu nije bilo Lucasa pa sam konačno imala svoj mir i tišinu.
Pošto me je Alec jutros izvukao iz kreveta odlučila sam da navijem alarm u 18h kako bih stigla na vreme da se spremim.Ma ne, kakvo moje spavanje, okretala sam se kao luda i postajala paranoična, zar je moguće mozda da ja nisam u pravu?
Ako i ona i Lucas kažu da je Alec loš da li je moguće da je to istina?
Još gore, da li sam dozvolila sebi da se jebeno zaljubim u njega, a da ne znam ništa o njemu?
Alarm je zvonio a ja sam ustala dok su mi niz čelo lile kapljice znoja.___________
Hej, ljudi vratila sam se, evo novog nastavka.
Davno sam pisala ovu priču pa se izvinnjavam ako je malo konfuzna jer sada pokušavam da je nastavim.
Nadam se da me niste zaboravili i da ćete nastaviti da čitate.
U međuvremenu stay safe and stay home! ✌
Vote/comm/Share.
💜💜💜
YOU ARE READING
Lost In Your Soul
Teen FictionŠta to ima u tvojim očima što me je promenilo iz korena? Da li je sve na svetu slučajnost ili sudbina? U njegovoj duši sam se izgubila da tvoju nisam videla. Ljubav je slepa, ako je ljubav bila. *priča može da sadrži jak jezik i teške scene * ...