Tiii?
Ispustila sam kišobran i stajala nepomična od šoka.Nisam mogla da verujem svojim očima.
"I meni je drago da te vidim likušo."
Šta ti tražiš u mom stanu?
"Misliš u mom stanu.Nema sanseee,cekaj..Izgleda da smo cimeri."
Ma kakvi cimeri,ne seri i izlazi napolje!
"Ono veče nisi tako govorila,zapravo preklinjala si me da ostanem."nabacio je pervezni osmeh na lice.
Zašto se ti tako cerekaš kretenu?
"Ne brini,nije se desilo ništa ozbiljno.Drugarica Karin te je odvela u sobu"
Uh pade mi kamen sa srca.
"Hahah a jel'?"
Ups izgleda da sam to rekla naglas.
E ako ti nećeš da izadjes onda cu ja!
Izašla sam i zalupila vratima.
Sela sam na neku klupu ispred zgrade i pozvala majku.
Mama,ja ne mogu da živim ovde,ovaj kreten je glup,ide mi na kurac svake sekunde!
Freya,ne psuj dok pričaš sa mnom.Tvoj otac i ja plaćamo taj stan ako ne možeš tamo onda se vrati kući..Ti..
Prekinula sam joj.
Ne mogu sada da je slušam.Prekipelo me je.Ja ne znam cime sam ovo zaslužila.Toliko sam se radovala dolasku i LA i sada se sve to srušilo.Krenila sam da zaplačem ali ipak sam se sudžala.Ne treba mi ničije sažaljenje. Ne treba mi da me neko žali,posebno ne ovi nepoznati ljudi.Nazvaću Hannah da je uputim u situaciju.
Lucas's P.O.V.
Istrčala je iz sobe i zalupila vratima.Ovo je definitvno bilo veliko iznenadjenje.Ovome se nisam nadao.Ipak,ima nešto u toj maloj što me privlači.A i ne ljubi se loše.Ovo će biti veoma zanimljivo.Sigurno je negde u blizini mozda da je potražim.
Freya's P.O.V.
Kažem ti Hann,ja ne mogu više ne znam cime sam ovo zaslužila.
Jednostavno ću da se vratim kući.
"Ne,ne želim to da čujem.Ovo je bio naš san i zajedno ćemo da izguramo ovo."tešila me je.
Ne ja jednostavno,ne mogu.Zaplakala sam.
Ne mogu to više da držim u sebi.Prekinula sam Hann,uvek je bila uz mene ali sada trebam da budem sama.
Osetila sam kako neko seda do mene.
Brzo sam obrisala suzne oči.Ne želim da me neko vidi.
"Wow,devojke jesu ludele za mnom,ali ni jednu nisam doveo do suza."čula sam iriturajući glas.
"Znaš šta,sve će biti uredu,gledaj nije ni meni baš drago što ćemo morati da zivimo zajedno,ali jebiga život"
Skloni se ne treba mi da me žališ!
"Svidelo ti se ili ne mi smo cimeri,navikni se"
Koliko god sam želela da to ne bude istina.Bilo je.I nisam mogla da pobegnem od toga.Zauzela sam onaj moj čuveni boli me dupe stav i pružila mu ruku.
Pa moram da priznam nije mi drago,ali u pravu si.Freya.
"Znam kako se zoveš.Pa jbt ljubili smo se.Ne zaboravljam ime devojke koja se dobro ljubi."nasmejao se i pojavile su mu se rupice.Odvatno.
Ne seri molim te.Vidim ja da će ovde biti dosta svadjanja.
"Ja sam Lucas.Lucas Dallas."
Gosh,ovo će biti jedna dugaaaa godina.
ESTÁS LEYENDO
Lost In Your Soul
Novela JuvenilŠta to ima u tvojim očima što me je promenilo iz korena? Da li je sve na svetu slučajnost ili sudbina? U njegovoj duši sam se izgubila da tvoju nisam videla. Ljubav je slepa, ako je ljubav bila. *priča može da sadrži jak jezik i teške scene * ...