Ulazimo u klub i odmah me u glavu udara miris dima i alkohola koji se neprestano mešao izazivajući glavobolju.
Gurajući se kroz masu ljudi, uspeli smo nekako da nađemo slobodan sto.
Dylan me je vukao za ruku dok sam ja čvrsto držala Nicol da se ne bi izgubila.
Lucas je to upravo uradio, nije ga bilo nigde na vidiku.
Za trenutak me je zabrinuo, ali kad sam videla da noršelantno flertuje sa nekom plavušom samo sam produžila dalje i prevrnula očima.
Tipičan fuckboy kao što rekoh.Smestili smo se i Dylan i Nicol su počeli da flertuju i da se gutaju pogledima.
Bilo mi je malo neprijatno a i osećala sam gađenje te sam im rekla da idem po piće.Povlačim se među ljudima i proklinjem čas kad sam odlučila da dođem mrzela sam velike žurke.
Nije to za mene.
Samo veliko sranje gde se svi napiju i naduvaju i svako završi sa svakim.
Ovo je bila greška.Došla sam do Bara i naručila tri vodke.
Iznenada neko me je uhvatio oko struka.
Evo zašto ne volim da idem po klubovima. Uvek se nađe neka pijana budala koja misli da može da te pipka kako i gde hoće.- Hej ledena kraljice, zar si me tako brzo zaboravila?
Šapnuo mi je na uvo.
Od njegovog daha prošli su me žmarci.
Odmah sam prepoznala taj glas.
-Alec šta ćes ti ovde?
-Zar ne mogu da dođem da vidim svoju devojku? Prelepa si večeras.Ček jel on to rekao devojku.
Sklonila sam ruke sa svog struka i okrenula se ka njemu tako da smo sada bili na korak do poljupca.-Devojku? Mislila sam da si do sad shvatio da mi nismo par
Rekla sam ne skidajući pogled sa njegovih tamnozelnih očiju.Iznenada nesto u njima se promenilo.
-Ako nismo zajedno da li bih uradio ovo?Spojio je naše usne.
Poljubac je bio sladak i kratak.
I šokantan.
Ali htela sam još.
Bože da li ja to padam na njega?
Ili je to samo požuda.Uzvratila sam mu poljubac, a on uopšte nije bio iznenađen.
Ljubili smo se a on je u međuvremenu prebacio svoje ruke niže i krenuo ka mom vratu.,moje su završile na njegovik ramenima.
- Hajmo na vazduh.
Rekao je dok je pokušavao da dođe do daha.Šta ja to radim?
Klimnula sam glavom i krenula da se javim Dylan i Nicol koji su se već uveliko ljubili.
-Jel si sigurna?
Rekao je Dylan zabrinuto.
-Da ne brinite, on će me vratiti kući.
Već sam utvrdila da neće da me kidnapuje.Nicol se nasmejala i usnama oblikovala : Srećno i koristite zaštitu.
Čekaj šta?
Nećemo sigurno da spavamo zajedno.
Šta lupa ona?Alec's P. O. V.
Video sam je u baru, sedela je i nervozno čekala piće.
Prvi put je bila u štiklama.
Iako sam je video samo od pozadi odmah sam je prepoznao u masi kučkica isticala se.Moja ledena kraljica.
Tako slatka a tako opasna.
Prišao sam joj i zagrlio je.Naježila se i nisam gubio vreme.
Ostavio sam kratak poljubac na njenim usnama.
Ah te usne, toliko sam ih bio žedan.Hteo sam još.
Hteo sam da je imam.
Samo za sebe.I to ću i uraditi večeras.
Delovala je tako čisto i to me je toliko jebeno privlačilo bila je drugačija.
YOU ARE READING
Lost In Your Soul
Teen FictionŠta to ima u tvojim očima što me je promenilo iz korena? Da li je sve na svetu slučajnost ili sudbina? U njegovoj duši sam se izgubila da tvoju nisam videla. Ljubav je slepa, ako je ljubav bila. *priča može da sadrži jak jezik i teške scene * ...