Svetla strana .

80 7 9
                                    

Iako i dalje u šoku,dogovorili smo se da se nadjemo u 'Quinn' u 21h.Ne mogu da verujem da ovo radim.Mogla sam samo da se izvinim,nisam morala da pravim ovoliku frku.Pa i nije da on nije kriv.Ali eto sad bi bilo glupo da povučem poziv.Možda delujem kao loša osoba ali ne mogu da dozvolim da neko bude tako povredjen zbog mene.Ne mogu da zaboravim taj njegov leden pogled.
Zaslužio je ovo.
Odlučila sam da prezalogajim nešto pre nego što odem.Spremila sam sebi tost i navalila.Bila sam po prilično gladna.Fakultet baš ume da izmori.
Lucas je bio u dnevnoj na laptopu.
Kada sam ga videla setila sam se njegove pozadine na telefonu.Moram da priznam da me je zanimalo sta je iza toga.
Zapravo sam se setila i da nisam saznala šta se desilo one večeri na rodjendanu kod Nicol.
Sela sam na fotelju i uzela telefon.
Imala sam poruku od Hannah.
Želela je da izadjemo večeras.

'Vrlo rado,Hann ali večeras idem da se vidim sa Alexanderom.Odlučila sam da mu se ipak izvinim.
Nadam se da se ne ljutiš. Xoxo 😘'

*bip*
'Nema veze.Odlažemo.Iako sam htela da te upoznam sa Dylanom.Presladak je.Ali ni blizu kao Alec.
Uzivaj bitch.'

Hmmm.Ne treba mi više muškaraca u životu.

-Hej Lucas..Znaš zapravo još uvek imam crnu rupu u glavi u vezi one večeri kod Nicol.-ne znam zašto mi je ovo izletelo.

-Hahah bilo je jako zanimljivo..Sta ti je to palo na pamet?

-Pa znaš..Nije fer da ja ne znam..

-Okej..Zapravo nema šta tu puno da se priča..Prvo sam mislio da si neka opasna kurva..

Podigla sam obrvu i uputila mu misteriozni pogled.

-Ali kada sam te video u klubu promenio sam mišljenje.Igrala si i smejala se kao luda.Ja sam pio piće sa drugarima i ti si samo dosla i počela da me vuces napolje.
Ponašala si se prema meni jako čudno što je mogu da ti kažem bilo jako slatko.
Stalno si me zvala Shawn i govorila mi da me voliš.I pre nego što sam bilo sta uspeo da kažem poljubila si me.Ii...pa ostatak znaš.

Zacrvenela sam se.Shawn.Jedno vreme sam bila ludo zaljubljina u Shawn Mendesa dok nisam otišla na njegov koncert.
Nisam valjda bila toliko pijana...
Nisam trebala da pitam ovo.
Jako me je sram.

-Ovaj ja...Ne mogu da verujem.Više nikada ne pijem.

-Hahahha ali moraš da priznas da je bilo zabavno.I da ljudi mi govore da Shawn Mendes i ja ličimo ali ne baš toliko.-nasmejao se.

-Ne moram ja ništa.A sad izvini moram da se spremim.

-O idemo u grad?-pitao je

-Ne idemo.Nego ja idem.Uzivaj sam.-nakizila sam se i izgubila.

Okej.Sad.
Sta obući?
Ne želim da izgleda kao da sam se trudila.To je samo jedno piće.A nisam želela da izgledam kao da sam pošla do prodavnice.

Na kraju sam se odlučila za uske duboke farmarice i kratak crven crop-top koji se vezivao na sredini.Ponecu sa sobom i crvenu gucci torbicu u istoj boji koju sam nedavno dobila na poklon od Hannah i obula sam crne sandalice.
Isplela sam dve pletenice i stavila malo hajlajtera i bronzera kao i ajlajner.

Odlično.Nije ni previše a ni premalo.
Pogledala sam na sat.Bilo je 15 do 9.Odlično sam se uklopila.

Alec's P.O.V.

Od kada mi je poslala poruku razmisljam o njoj.Možda i je drugačija.Moram da je zadivim večeras.Ovakvo blago ne smem da izgubim.
Obukao sam Calvin Klein majicu i crne farmerice.Bilo je 20h.Nisam mogao da čekam više te sam seo u svoj crni Range Rover i uputio se na dogovoreno mesto.Bio sam tamo pola sata ranije.
Naručio sam viski i nestrpljivo čekao.

Lost In Your SoulTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang