Ima nade.

162 14 0
                                    

Budi me zvonjava telefona,Hannah je.
"Alo kučko,ne javljaš se ceo dan,ja ovde odgrizoh sve nokte od brige!"
Šta je sad?Koji kurac me budiš ovako rano,tek je 12h?!
"Kretenu,pa danas su ti rezultati sa prijemnog,šta si uradila?
Ah da bre,nisam se ni trudila da pogledam,znam da nisam upala..
"Ma pogledaj,za svaki slučaj"
HANN,UPALA SAM SESTRO!??
ALI KAKO ČEKAJ,MA PIŠE FREYA KLAUS SALVATORE!
"Ma bravo,riboo idemo u L.A,samo i ja da upadnem!"
JAOJ BOŽE HVALA TI,SVAKI DAN ĆU IĆI U CRKVU DA TI SE MOLIM!
"Ajde javi tvojima pa se čujemo"
Obuzeo me je neki čudan nagon,u stomaku mi se sve zbutalo.Znala sam da ću otići iz ovog glupog gradića,da konačno upoznam svetla čuvenog L.A.-a.Da li se meni ovo dešava?Neka tečnost mi je kanula na obraz.Čekaj, pa ja plačem??Ne zaboravite ovaj zadnji deo.Freya Salvatore nikada ne plače.
Moji su se baš obradovali ovoj vesti.Kako i ne bi, otarasiće se najvećeg izroda u porodici.A nije ni da meni ne odgovara.Samo donekle, osećam neku dozu sažaljenja prema Mimy,ona će da zaglavi ovde sa ovim ludacima.
Odlučila sam da izadjem malo sa Nicol i Karin da proslavim red je.Svakako bih izašla i da nisam upala,proslavljala bih svoju propast.Drago mi je da je razlog ipak ovo prvo.
Hannah je ostala da uči za sutrašnji prijemni.Ne sumnjam ja u nju,rasturiće te propalice tamo.I onda ćemo zajedno da odemo u L.A.
Sad samo trebam da nađem stan,pošto ne mogu da stanujem sa Hann,jer ona ipak ima malo lepše društvo,dečka Justina.Drago mi je zbog nje,dugo su u vezi i vole se.Za razliku od mene koja ne mogu ni da podnesem muški parfem na 100m a kamoli da imam nešto sa muškim rodom.Smatram da su muškarci samo gubljenje vremena i da zenama nisu potrebni da bi bile uspešne i voljene u životu.Kome treba muško da te voli?Sama sebi dovoljna!Ah, prepustiću pronalaženje stana mojima,ne mogu da se cimam celo leto oko toga.
L.A je veliki grad ima nade za ovu moju bednu dušu.


Lost In Your SoulDonde viven las historias. Descúbrelo ahora