Bölüm 4|Siz Tahir ile ne?

2.2K 118 7
                                    

Bölüm şarkısı: Loituma - levan polka

"Tahir senin neyin?"

Neden bu kadar umursadığımı bilmiyorum. Ama en yakın arkadaşımın bu herifle yakın olmasına tahammül edemezdim!

Kızlar sorular sorarken onları duymazlıktan geliyordum. Nisan sadece "Biz Tahir'le" dedi ve sustu. Kızlar susmak bilmeyince onlara doğru döndüm.

"Bir susun lan, anlatacağım! Kapayın çenenizi! "

Surat ifadem tuhaf olmalıydı ki anında sustular. Şuan nasıl göründüğümü bilmiyordum ki umrumda da değildi zaten.

"Nisan daha fazla susma! Tahir senin neyin?"

Ben Nisan'a soru sorarken yanımıza Tahir'in yanında gezen çocuklardan biri gelmişti.

"Ne oldu Nisan? Bir sorun mu var?"

"Yok Murat sen gidebilirsin. Kafasını salladı ve sınıftan çıkıp gitti.

"Söyleyecek misin?"

"Nefes Tahir seni bu kadar ilgilendiriyor?"

"O ilgilendirmiyor beni! Sen ilgilendiriyosun. O adamı gözüm tutmadı. Ukala herifin teki. Sana zarar vermesinden korkuyorum."

Kızlar bana korkak korkak bakıyorlardı.

"Nefes,"

Yerinden kalktı ve ellerimi tuttu.

"O benim abim. Bana neden zarar versin?"

Abin mi?
"Abin mi?"
"Abin mi?"
"Abin mi"

Aklımdan geçirdiğim şeyin aynısını söyleyen kızlara şaşırmamıştım. Çoğu zaman yaşıyorduk bu durumu.

"Abin olduğunu neden bilmiyoruz biz? Onca sene söylemedin. Hiç de karşılaşmadık.

"Karşılaşamazdınız zaten. Çünkü abim, Murat, Fatih ve Mustafa abim Londra'daydı. Yaklaşık 2 sene önce geldiler. Hepsi aynı sınıfta olmak için Mustafa abim 2 sene ve Tahir abim 1 sene dondurdu okulu. Bende istanbulda tek yaşadığım için abimlerin gönlü el vermedi ve kaydımı buraya aldırdım."

"Oha lan. Ukala ve yanındakiler Bizim delinin kardeşleri. Ama bizim haberimiz yok. 

Asiye ablanın söylediğine güldük. Ama ben hala şok içindeydim.

"Ha birde abim de sordu. Nefes'le ne ayak diye."

"Sen ne dedin?"

"Benim en yakın dostlarım onlar dedim. O da tıpkı sizler gibi şaşırdı."

Sonradan Asiye ablaya döndü.

"Sen de iki sene dondurmuştun okulu, değil mi abla?"

"Biz hepimiz Esma'yla aynı sınıfta olabilmek için dondurduk. Nefes ve Berra'da bir sene dondurdu. Aman, bizim olay biraz karışık."

Biz bunları konuşurken ders zili çalmıştı.
Sıralarımıza geçtik ve oturduk. Sınıfın kapısından Tahir girince gözlerimi devirdim.

Aptal.

Nisan'a döndüm ve konuşmaya başladım. "Senin göz altların neden mosmor?" "Şey, ııı... Bu aralar pek iyi uyuyamıyorum da, o yüzden galiba." Dedi. Pek üstelemedim ve başka konulardan konuşmaya başladık.

iyi ki son dersti. Bir an önce eve gidip, pijamalarımı giymek ve kendimi yatağa atmak istiyordum. Biz konuşurken hoca sınıfa girdi.

Sonunda zil çalmıştı. Çantalarımızı toparladıktan sonra sınıftan çıktık. Berra söylenmeye başladı.

"Şimdi kim yürüyecek bu yolları!"

Esma yanıtladı "Haklısın, şimdiden yoruldum vallahi!" ikisi bir olup isyan etmeye başlamışladı.

"Anlaşılan yaz tatili size pek yaramamış. İki adım dahi atamayacak kadar tembelleşmişsiniz."

Dedim ve güldüm.

"Mızmızlanmayında yürüyün hadi. Yakın zaten ev." Asiye reyis yine yargı dağıtıyordu!

Gözlerimi devirdim ve önüme döndüm. Yolda güle güle yürüyorduk. Asiye abla biriyle çarpışınca olduğumuz yerde durduk. Bu Mustafa abiydi sanırım. Tahirlerin yanındaki elemanlardan. Asiye abla kafasını tutup "Ahh, önüne baksana be adam!" Dediğinde Mustafa abi heyecanlanmış görünüyordu, sebebini anlayamamıştım.

"Ö-özür dilerim."

Asiye abla "Önemli değil." Dediğinde Mustafa abi elini uzattı.

"Ben Mustafa. Seni okulda görmüştüm."

"Bende Asiye. Aa, ben de seni gördüm. Uka- aman Tahir'in yanındaki kişilerden biri de sendin değil mi?"

Yavaşca Berra'nın kulağına eğildim.

"Havada aşk kokusu var. Baksana hala elleri ayrılmadı."

"Bence de" Dediğim şeye Esma da katılınca yalandan öksürdüm.

"Gitsek mi artık?"

"ıı, evet. Gidelim hadi. Görüşürüz Mustafa!"

"Görüşürüz." Elleri ayrıldı ve yolumuza devam ettik. Biz sırıtıyorduk. Asiye abla anlayacak olmuştu ki kafalarımıza yavaşca vurdu.

"Gülünecek ne var acaba?!"

Berra "Valla abla elleriniz zor ayrıldı. Bu gülmek için yeterli bir sebep." Dediğinde Asiye abla hariç herkes kahkaha attı.

"Saçmalamayın ya! Çabuk, dönün önünüze yoksa ayağımın altına alırım üçünüzüde!"
.
.
.
.
.
.
.
.
Mükemmel bir bölüm daha bitti. Neden mi mükemmel? Çünkü ben yazdım grps5fysyfud5dfuus

Umarım beğenmişsinizdir. Bence beğenin yoksa evinizi basıp siz 'bölümü beğendim' diyene kadar şarkı söylerim. (Sesim pek iyi değildir)

Eee, benim gitmem lazım. Kendinize iyi bakın! Öbdüm!

TUTASTEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin