Bölüm 15|Öptü mü o seni?

1.9K 86 12
                                    

Aklım hala yapmadıklarımda...
Kendimi hızlıca içeri atmıştım.İstemsizce sırıtmıştım ve elim dudağıma gitmişti.Hemen kendime geldim.Nisan'a baktığımda imalı imalı sırıtıyordu.

N:Noldu be?

Ni:Hiçç yengemize bakmakta mı suç canım?

N:Sus ve saçmalama canım!

Dedim ve kapıya baktım.Tahir hala kapıdaydı ve öylece dikiliyordu.Benide aniden öpseler bende şaşırırdım.

Yerimden kalkmadan seslendim

N:Tahir? Ağaç oldun gelsene içeri.

T:G-geliyorum...

Tahir içeri girdiğinde başımı öne eğdim.Çünkü utanıyordum.Göz ucuyla tahire baktığımda sırıtıyordu.Şöyle sırıtma be adam.Geberiyorum!

Esma geldikten sonra Tahir ile evlerimize gittik.Nisan'ın yanında Esma ve MUrat kalacaktı.

Araba kapının önünde durunca arabadan inmek için yeltendiğimde Tahir kolumdan tuttu ve çekti.Aramızdaki 1 cmy meydan oluyordum şuan.O yumuşacık dudakları öpmek istiyorum ama olmaz!

Tahir yavaşca dudağıma öpücük kondurunca istemsizce sırıttım.Kendimi geri çekince

N:İyi geceler

T:İyi geceler

Arabadan indikten sonra çantamdaki anahtarı aldım ve eve girdim.Hepsi uyuyo sanıyordum ama yanılmışım.Içeri geçer geçmez etrafımı sarmalayan iki cadı vardı.Şimdi yandın nefes!

Asiye abla tuttuğu gibi sandelyey oturtu.İşaret parmağını göz hizzama getirdi ve sallamaya başladı.

N:Noluyo lan!

Diye çıkışmıştım.

Berra dibime kadar yaklaştı.

B:Öptü mü o seni?

Afalladım bir anda

N:Kim? Ne öpmesi?

A:Bize yalan deme nefes!

Diye cırlayınca yerimden hopladım.

B:Öptü demiiiii!

N:He öptü!Nolmuş yani?

İkisi el çakıştıktan sonra gülerek bana baktılar.

A:Hayde git yat...

N:Sizde bir haller var ama!

Dedim ve koşarak odama çıktım.Kendimi hemen banyoya attım.Kısa bir duş aldıktan sonra pijamalarımı giyip uykuya daldım..

Çalan alrmla uyandım.Bu gün okula gidip rapor verecektim.Notları alacaktım ve projeleri teslim edecektim. Kalk nefes kalk yatmak haram sana!

Rutin işlerimi hallettikten sonra Aşağı indim.Asiye abla kahvaltıyı hazırlamıştı ama evde kimse yoktu.Masada bir tane not vardı.

Kuzum biz hastahaneye gidiyoruz.Projeler mutfakta tezgahın üstünde raporlarda onun içinde.Ha birde karnını iyice doyur.

Asiye reis:)

Manyak kız ya.Kahvaltımı yaptıktan sonra bulaşıkları tezgaha koydum.Oradanda projeleri alıp kapıdan çıktım.Yavaş adımlarla okula doğru yürümeye başladım.Yanımda duran arabayla bende durdum.Arabaya baktığımda Tahir camı açmıştı.

Çapkımca gülerek

T:Hişt yavru alayım mı seni?

N:Eh al bari

TUTASTEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin