Multi:Alp☻
Bölüm Şarkısı: Pera - Sensiz Ben
Ona sarıldım ve kokusunu içime çektim.
Doktorun odaya girmesiyle ayrıldık. Yakışıklı bir adamdı. Uzun boylu, kahverengi saçlı ve mavi gözlüydü. Yeni çıkmaya başlamış sakallarıyla hoş gözüküyordu.
Konuşmaya başladı. "Geçmiş olsun. Sizi birkaç hafta burada misafir etmek zorundayız. Maddenin etkilerini vücudunuzdan atabilmeniz için." Odadan çıkınca Nisan'ın kıpkırmızı olmuş gözlerine baktım.
"Ben bu gece sana refakatçılık yaparım. Merak etme."
"Gerek yok, ben tek kalabilirim. Perişan oldunuz sende diğerleride. Eve gidip dinlenin."
"Kim dinleniyormuş? Kusura bakma benim salak kardeşim ama burada seni tek bırakmam." Kapıdan içeri dalan Tahir'e baktık.
"Ben kalırdım onunla. Dinlen sen."
"E beraber kalalım o zaman." Oteldi sanki burası.
"Refakatçı olarak sadece bir kişiye izin veriliyor, bilmiyor musun?"
"Nerden bileyim, hiç hastanede yatmadım." Biz çok yattık sanki anasını satayım.
Uykusuzluktan kanlanmış kahverengi gözlerine baktım. Çok endişelenmişti, salak Nisan. Tahir 'e tam da şu anda sarılmak istedim ama kendimi tuttum.
Gözlerine fazla uzun bakmıştım sanırım. Arkadan gelen 'ooo' lama sesiyle oraya baktım.
Erkekler hep bir ağızdan 'Ooo' layıp gülüyorlardı. Murat atıldı. "Hayırdır Ne bu Türk dizisi bakışması?" etraftakiler kahkaha atmıştı.
Tahir yaklaştı ve Murat'ı ensesine bir tane patlattı.
"Zevzek zevzek konuşma lan!"
Kıçımı Berra'nın yatağına dayadım ve "Ben ve Tahir..." deyip güldüm.
Tahir bana döndü "Ne oldu beğenemediniz mi?
"beğenemedim canım!"
***
Akşam olduğunda herkes evine gitmişti. Tahir ne kadar kalmak için ısrar etsede ben kabul etmemiştim.
Nisan uyuyunca odadan çıktım ve kantine doğru ilerledim. Birkaç merdiven ilerledikten sonra başımın dönmesiyle sendeledim. Elimi duvara dayadım ve doğrulmaya çalıştım.
"İyi misiniz?"
Ses tanıdık gelmişti. Adam koluma dokunduğunda kolumu sertçe kendime çektim. "iyiyim."
"Peki anladım."
Başımın dönmesi yavaşca azalırken arkamı döndüm ve adama baktım.
Bu Berra'nın doktoruydu.Elini uzattı. "Alp." uzattığı elini sıktım. "Ben de Nefes."
"Nefes..." diye tekrarladı. "Güzel bir ismin varmış"
Teşekkür ettim "Imm, ben gideyim artık. İyi geceler." ondan da karşılık aldıktan sonra aşağı indim.
Kantinden 2 tost aldım ve ısıra ısıra Nisan'ın odasına döndüm. Uyuyordu.
Tostlarımı yedim ve kanepeye uzandım.
***
Uyandığımda saatin sabah 8 olduğunu gördüm.
Nisan gözlerini açmış bana bakıyordu. Olduğum yerde doğruldum ve yanağından makas aldım.
"Günaydın.""Nıdyanüg" söylediği şeye anlam vermemiştim. "Ne?" "Günaydın kelimesinin tersi. Sen uyurken düşündüm bunu."
"Salam." dedim ve yerimden kalkıp cama döndüm.
Kapı çalınca arkamı döndüm. Alp'ti gelen. Sabah sabah çok yakışıklı gelmişti gözüme.
"Günaydın hanımlar, iyi uyudunuz mu?"
"Günaydın, evet sağolun çok iyi uyuduk."
Gülümsedi ve Nisan'a döndü. "Bugün tedaviye başlıyoruz." içinde çok fazla tıbbı terim geçen uzun bir cümle kurduğunda söyledikleri ile ilgilenmiyordum. Yüzünü incelemeye dalmıştım.
Doktor konuşmasını bitirince bana son bir bakış atıp odadan çıktı.
Çok yakışıklı bir adamdı. Gözlerimi anlamıştım ondan. Biraz yaklaşsam sorun olmazdı herhalde...
Kapı çalınmadan pat diye açılınca içeri Tahir, Berra, Ferdi, Feryal ve Ali girdi. Cümbür cemaat gelmişlerdi.
"Günaydın bebeler!"
Tahir ve diğerleri Nisan'ın yanına koşarken Feryal ve Ferdi yanıma geldi. Feryal "Nefes..." dedi somurtarak.
"Ferdi ve ben bugün İstanbul'a dönüyoruz."
"Ne? Bu kadar çabuk mu?!"
"Evet, ama en kısa zamanda tekrar geleceğiz."
Bu habere hem şaşırmış, hem de üzülmüştüm.
"Gelin sarılalım o zaman!"
İkisinede sarıldım.
"Arayı çok açmayın bak, hergün mesaj isterim!"
"Açmayız merak etme. Hadi gidelim artık araba bizi bekliyor. Son olarak buraya uğramak istedik."
Nisan' la da vedalaştıktan sonra odadan çıktılar.
T:Nasıl bakalım benim bir tanem.
Ni:İyi😋
T:İyi olsun bakalım.
N:Birazdan tedaviye gidicez.
Tam o sırada kapı çaldı.
Alp:Nisan eğer hazırsan hadi.
Ni:Geliyorum Doktor bey.
N:Alp bişey konuşabilir miyiz?
T:Alp? Nerden bu samimiyet!
N:Sa na ne tahir.
Alp:Olur tabi.
Kapının önüne çıktık.
Alp:Konuş bakalım.
N:Seninle Bir oyun oynayalım diyorum.
Alp:Kime?
.
.
.
En heyecanlı yerinde.
Sövmek serbest🌙😂
Satır arası yorum plase
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TUTASTE
Short StoryTutaste:Lazca" ay ışığı" demek. Kız grubu erkeklerden ne kadarda haz etmesede erkekler kızlara hep ilgi duyuyor. Aralarında arada sırada tartışmalar, minik tatlı kavgalar oluyor ama her defasında erkekler kızlara dalaşmaktan vazgeçmiyor. Her ne kad...