Bölüm şarkısı:Buray/melodi
T:Nefes ailelerimiz Burdaymış.Berra onları oyalamaya gitti.Acilen Nisan'ı hastaneden çıkarmamız lazım.Yoksa babam ve annem ağzımıza sıçar.
N:Ne diyorsun ya sen!
Şaşırmıştım.
N:Ben üstümü deiştirip geliyorum.Asiye abla sende evleri toparla.Annem evi bu halde görürse bayılır.
A:Tamam kuzum.
Hemen odaya çıktım üzerimi giyindikten sonra telefonumu alıp kapıdan çıktık.Arabaya binip hemen hastahaneye gittik.Bi hışımla arabadan inip hastaneye koştuk.
N:İnşallah çıkarırlar.Yoksa Saniye teyze ve Sinan amca sıçtı ağzımıza.
T:Aynen öyle.
Danışmaya geldiğimizde hemen lafa atıldım.
N:Alp bey buradamı.
D:Evet.En son dinlenme odasındaydı.
N:Tamam sağolun.
Danışmanın ordan ayrılıp hemen telefona sarıldım ve Alpi aradım.
N:Alp!
Alp:Noldu nefes bir sorun mu var?
N:Bizim acilen nisanı çıkarmamız lazım.
Alp:Bende onun için arıcaktım.Hastanede misin?
N:Evet ama çabuk olmamız lazım.
Alp:Sen odaya git ben işlemleri halledip geliyorum.
N:Tamam saol
Telefonu kapatınca berrayı aradım.Berra telefonu açana kadar bende alple olan konuşmamızı tahire anlattım.Berra telefonu açınca
N:Berra naptın?
B:İyi canım sen.
N:Ha anladım.Biz birazdan çıkış işlemlerini yapıyoruz.Mesaj atınca kaleli konağa gelirsiniz.
B:Tamam canım ben sana notları atarım sonra.
Dedi ve telefonu kapattı.Biz çoktan kapıya gelmiştik.Içeri girince telaşla
N:Nisan kalk üstünü giyin.Esma sen yardım et ama çabuk hadi.
Ni:Noluyo kızım.
N:Annenler gelmiş berra oyalıyo çabuk olmamız lazım.
Ni:Sıçtıkkkk!
T:Aynen öyle abicim.Ben çıkayım giyin sen.
Tahir odadan çıkınca bende çıktım.Alp gelince kağıdı imzaladık ve Nisan'ıda alıp hemen kaleli konağa gittik.Yolldayken Berraya mesaj atmıştım.
Nisanı duşa soktuktan sonra üzerini deiştirdim.Aşşağı indiğimizde Asiye abla falan gelmişti.
Hemen sehpanın üzerine çıktım.Herkes bana 'nabıyo bu deli' bakışı atsada umursamadım.
N:Bakın ailelerimizin bu hastane işinden haberi olmucak tamam mı?
Hepsi:Tamam.
O sırafa kapı çalınca nesrin abla gidip kapıyı açtı.
'Hoşgeldiniz' seslerini duyunca kendimizi toparladık.
Ailelerimiz içeri girince sarıldık hoşgeldin beş gittin fasıllarıyla sizleri sıkmak istemiyorum.Biraz sohbet ettikten sonra masaya geçtik ve yemeğimizi yedik.Yemekleri yedikten sonra biz gençler havuz kenarına gittik ve oturduk.Herkes havuzun bir köşesine dağılmıştı.Ben ve Tahir bir koşede,esma berra murat ve fatih bir köşede.Nisan ve Ali ise şezlonkların üstündeydiler.Ali sonradan gelmişti.
N:Tahir
T:Efendim
N:Bana çok farklı şeyler oluyo tahir.Ben daha önce hiç böyle hissetmemiştim.
Kafasını bana çevirdi ve güldü.
T:Ne gibi mesela?
Anlasana be adam seviyorum seni.
N:Hani derler ya gözler kalbin aynasıdır.
Gözlerim sana birşey anlatmıyor mu?Gözlerimin en derinine baktı.
T:O kadar çok şey anlatıyor ki...
Vücudumu iyice ona çevirdim ve ellerini tuttum.
Artık söyleyecektim.Cesaretimi toplamışken olanlar olsun.
N:Tahir
T:Nefes
Dedi ellerimiz birbirini sıkıca tutarken.
N:Seni hiç terk etmicemi söylesem....beni sevebilir misin?
Biraz duraksadım ve devam ettim
N:Seni seviyorum....
Şaşırmıştı.Herhalinden belliydi.
Yüzünü en sıcak gülümsemesiyle doldurdu.
T:Bende seni.
Yavaşca dudaklarına yaklaştım ve anında dudaklarımızı buluşurdum.Dudaklarımız ayrılınca alınlarımızı birbirimize yasladık ve gülümsedik...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TUTASTE
Short StoryTutaste:Lazca" ay ışığı" demek. Kız grubu erkeklerden ne kadarda haz etmesede erkekler kızlara hep ilgi duyuyor. Aralarında arada sırada tartışmalar, minik tatlı kavgalar oluyor ama her defasında erkekler kızlara dalaşmaktan vazgeçmiyor. Her ne kad...