Bölüm 2|Tahir Kaleli

2.4K 107 2
                                    

Bölüm şarkısı: Orhan Ölmez - Damla Damla

Onu görünce şaşırmıştım. O da biraz şaşırmış gibiydi. Hemen kendimi toparlayıp sinirli bir ses tonuyla bağırmaya başladım.

"Sen beni takip mi ediyorsun! Arabayla çarptığın yetmedi mi?"

Sinirlenliğini hissetmiştim ve muhtemelen bana patlayacaktı. Sinirle bağırmaya başladı.

"Ne diye takip edeyim seni?! Ben bu okulda okuyorum. "

Çok şaşırmıştık. Kızlar hep bir ağızdan "Ne!" Dediler.

Ben de çok şaşırmıştım. Ama bana bağırdığı için direkt ikizim araya girdi.

"Önce ses tonunu düşür! Bir kadınla nasıl konuşulur onu öğren. Sonra bizim karşımıza gel."

Berra çok asi bir kızdı. Tabii bende öyleydim.

Sonra adını bilmediğim ukala şahısa öldürücü bakışımı atıp hiç bir şey demeden okula girip sınıfıma çıktım. Kızlar arkamdan geldiğinde en arka dörtlüye oturduk.
O çocuk arkadaşlarıla beraber sınıfa girince gözlerim fal taşı gibi açıldı. Kızlara döndüm ve elimle onu gösterdim.

"Ben bunu kaldıramam. Bu ukalayla aynı sınıfta olmak," göz devirdim ve devam ettim "Allah'ım ölüm gibi!"

"Nefes kendine gel!" Asiye ablanın lafıyla kendime çeki düzen verdim. Tam o sırada içeri hoca girdi. İlk gün olduğu için ders işlemeyecektik. O tuhaf çocuk sürekli bana bakıp dikkatimi dağıtıyordu. Sinirleniyordum. Tam bağıracaktımki Asiye abla ve Berra ağzımı kapattı.

"Kızım sen okuldan kovulmak mı istiyorsun? Ne yapıyorsun sen!"

"Haklısın" diyip oturdum.

Hoca yoklama alıyordu. Aslında ismini çok merak ediyordum. Ama soramadım. Bir yandan nefret ettiğim için kavga ederken ismiyle hitap etmek içindi belki...
Hocanın herkesi okuduğunu zannediyordum ama. Hoca,

"Tahir kaleli" Diye bağrınca önümden gelen "Buradayım" sesiyle ona bakmaya başladım. İsmini öğrenmiştim.

Zil çalmıştı ama ben hala ona bakıyordum. O ise arada arkasına dönüp bana bakınca gözgöze  geliyorduk. Teneffüs zilinin çalmasıyla yanındaki kankileriyle sınıftan çıktı. Asiye abla dürtünce kendime geldim.

"Hadi gidelim. "

Kızlarla bankta otururken Esma lafa atladı. "O çocuk derste niye durmadan sana baktı Nefes?"
Gözlerimi devirerek cevap verdim "Bilmiyorum ama bir kez daha öyle bakarsa onun gözlerini oyacağım."

Kızlar hep bir ağızdan "ooooo" dediler ve kahkahayı patlattılar. İşte o sırada Berra donakaldı. Onun baktığı yöne doğru baktık. bizde donakalmışık. İşte o gelmişti, uzun zamandır beklediğimiz kişi!
.
.
.
.
.
.
.
.
Bu kızlar mal amk. Neyse, görüşürüz!

TUTASTEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin