1.Bölüm / KAMPA GİDİŞ

14K 406 301
                                    

Merhaba arkadaşlar ben Esma ve bu benim ilk kitabım umarım beğenirsiniz iyi okumalar.

Multimedya: kamp klubeleri

Başlama tarihiniz...

Doğa'nın ağzından:

Tam bir saattir güneşin altında dikiliyoruz tabi bizim kel kafa (müdür) için sıkıntı yok kendisi geçmiş gölgeye bir saattir konuşuyor ya, kafam tutuştu yeminle.

"Bizim kel kafa ne zaman susacak acaba? " Dedim bizimkilere dönüp.

"Ya kızım bir sussana kel kafacım şuan yaz kampı için konuşuyor. "

Evet bunu söyleyen kişi Melis. Ulan kızın bir kere adam akıllı ders dinlediğini görmemişimdir şuan pür dikkat bizim kel kafayı dinliyor. Pardon kel kafacığını! Aman neyse ben sonra öğrenirim bizimkilerden.
Bizi 15 - 20 dakika daha beklettikten sonra iyi tatiller dileyip gitti kel kafa neyse benim şimdi yaz kampı için ne dedi onu öğrenmem lazım!
Bizimkilerle beraber çıkışa yürüdük ve ben konuşmaya başladım.

"Ya bizim kel kafa ne dedi? Ben tam dinleyemedim de."

"Akşma saat 7'de okuldan hareket edecekmişiz. " Dedi Deniz. Bu çocuğu da çok seviyorum ya. Durun hemen fesat anlamayın canım yani beni terslemiyor anlamında dedim yoksa o benim abim sayılır.

"Ya hayır oğf ya ne yapacağım şimdi ben? " Dedi Mira. Ya bu kız bizim içimizde ki eros (aşk tanrısı) yeminle. Herkesi shipliyor yavrumsu. Hepimiz aynı anda korkarak sorduk hayır öyle bi bağırdı ki duymanız lazımdı.

"N'oldu ya bir şey mi var? " Hepimizden aynı tepki çıkınca şaşırmıştık ama yine de hepimiz 5 yaşından beri arkadaşız yani olsun o kadar.

"Ya hadi siz odunları geçtim ama biz çiçekler ne yapacağız? Nasıl hazırlanacağız? Saat şu an 4.15!" evet şaşırdım mı? Hayır.

"Biraz şaşırdın gerizekalı. "

Sen sus iç ses çok şaşırmadım bi kere. De sen bana gerizekalı mı dedin? Bana bak iç ses seni bi daha gelmemek üzere gönderirim!

"Tamam abla ayıpsın. Sustum. "

İç sesimle atışmamı bitirdikden sonra Mira ya döndüm.

"Ya pepitom ben de önemli bir şey var sandım." Dedim. Demez olaydım ağzıma sıçmaktan beter ettiler öyle bi çığlık attılar ki evet attılar Mira'nın yanında Melis de çığlık atmıştı. Ve şuan kulaklarım çınlıyordu benim yanımda erkeklerde kulaklarını kapatmış homurdanıyolardı.

"Ya kızım mal mısınız niye çığlık attınız? "

"Asıl sen mal mısın Doğa daha bavul hazırlayacağız, ailelerden izinler alınacak, makyaj malzemeleri alınacak, maşa ve düzleştirici alınacak, sonra aldığımız kıyafetleri kombin yapacağız, duş da almamız lazım! Sence bize bu kadar zaman yeter mi? " Dediğinde bi küfür mırıldandım.

"O zaman ne duruyoruz run kızlar run." Erkeklere döndüm, Melis'in deyimiyle odunlara.

"Siz de eve gidin biz koşuyoruz yoksa yetişemeyeceğiz. " Kızlarla birlikte depara başladık. Aslında hepimiz aynı sitede oturuyoruz ama biz böyle yürürsek asla yetişemeyiz. Arkamızdan Aras ve Kaan aynı anda,

DÜŞMAN OKULLAR ~ YAZ KAMPINDA ~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin