3.BÖLÜM / NEREDEYDİN!

7.9K 348 90
                                    

DOĞANIN AĞZINDAN

Sabah uyandığımda haraket edemiyordum! lan bi dakka ben felç mi oldum?

"Yav kızım amma malsın az kafayı çalıştır bi sağa sola bak. "

"Evet haklısın iç ses." Dedim ve bi dakka ya beni bir çift kol sarmıştı. Hadi ama bu o dün geceki çocuktu ve ben araya yastık koymuştum!!

" Hey sen ya bırkasana beni " ne mi yaptı ah kıpırdamadı bile. Ayı. Dağ ayısı.

" Hey sana diyorum ya kalksana be" diye adeta çığırmıştım sizce bu sefer ne yaptı beni daha çok sıktı acaba özürlü mü bu ya bırak diyorum daha çok sıkıyor. Çattık yha

"Lan oha oha çüşş bi bırak bi sal beni ya " dedim ve yüzüne baktım sırıtıyordu mal.

HASSİKTİR

Bu evet bu o Ateş kolejinin başı Barış. Allah kahretsin ya geceki çocuk bu muydu? Ahh be büyük rezil olmuştum. Ve benim böceklerden aşırı korktuğumu anlamıştı. Ve ayrıca yine biz şu an sarmaş dolaştık ve kokusu çok güzeldi o ayrı ne? ne diyorum ben ya?

"Ve beyin koşarak uzaklaşır!"

"iç ses sus seni gebertirim bak şu an zaten büyük rezzilik ve şok içerisindetim ya kahretsin"

"o zaman sana kolay gelsin abla ne diyem"evet iç seslede konuşmayı bitirdiğime göre bunun hesabını soracaktım.

"Ya sen bana niye sarılıyosun ya birde hala sarılıyor. Şuna bak sanki askerlik arkadaşına sarılıyor. Braksana beni ya. Ben araya yastık koymadım mı? Bura sınır geçme diye. Ama sen değil sınırı geçmek bana geçmişsin direkt. Allah aşkına bi bırak ya bi git bide daha sıkı sarıyor manyak ruh hastası. Hâla  sırıtıyor ya şu surata bak ya hem sen niye gece kim olduğunu söylemedin? Ya bide düşmanımla aynı yatakta yattım. Ya malsın ya off söyleseydin ben burda kalırmıydım ki ya he s..." evet lafımı tamamlayamadım çünkü beni dudaklarıyla susturdu. Ahhaahaha şaka lan şaka. Kahve kokulu manyak ruh hastası bir elini belimden geçirip diğer eliyle ağzımı kapattı. Ben kaşlarımı çatarken o hala sırıtıyordu ibne.

"Bana bak ben başka türlü susturmasınıda bilirim tamam mı? Eğer bir daha böyle çok konuşursan o yöntemlerimi de görürsün. Şimdi elimi ağzından çekicem ve sorduklarına teker teker cevap vercem tamam mı?"
evet anlamı da başımı salladım ve ağzımı açtı hele şükür.

" 1 ya da açıklama yapmıyorum ve sadece  birine cevap vereyim" dedi ve ibnece sırıttı ne olacak ibne işte.

"Eğer sana gece kim olduğumu söyleseydim burada bir dakika bile kalmayacağını biliyodum ve saat çok geçti. Düşman olsak bile bir kızı o saatte bırakamazdım. Hele de ağlıyorken asla eğer seni o saatte bıraksaydım kendi kulubene gitmeyeceğinden adım gibi emindim neyse bu kadar açıklama yeter." dedi ve tam gözlerime baktı ahh hadi ama senin gözlerinin kahverengisi olayım ne kadar da güzel gözlerin var.

"Evet bence de çok güzeller " dedi. Ona anlamazca baktım. Sırıtıyordu. Bu çocuk gülümsemeyi biliyor muydu acaba?

"Diyorum ki bence de gözlerim çok güzel daldın gittin." bak hala daha
sırıtıyor.

"Ego yığını manyak ruh hastası." Diye mırıldandım.

"Ne? " dedi. Evet alkış bana. Duymuştu işte. O yüzden pis pis sırıtıyordu.

"Diyorum ki artık kalksan mı üstümden." Dedim her kelimeyi bastıra bastıra söylerken. Ben bunları söylerken onun gözleri dudağıma kaydı. Hassiktir.

DÜŞMAN OKULLAR ~ YAZ KAMPINDA ~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin