2.Bölüm / AĞAÇ EV

8.6K 334 103
                                    

DOĞANIN AĞZINDAN

NE Mİ GÖRDÜM!! Melis ve Deniz öpüşüyordu hadi ama cidden mi? Melis beni görünce geri çekildi Deniz de Melis in baktığı yere baktı ve baktığı gibi ağzı açık kaldı.

" D-DO-DOĞA" dedi Melis şaşırmıştı ve korkmuştu aynı zamanda da üzgün ahh hadi ama bana böyle bakma

"Doğa bak gerçekten herşeyi açıklayabiliriz " dedi Deniz ama ben onu dinlemedim ve arkamı dönüp son hızla koşmaya başladım.
Nefesim kesilene kadar koşmuştum. Büyük ihtimalle Ateş kampı çoktan gelmişti çünkü kel kafanın bize yaptığı açıklamada onların bizimle aynı günde geleceklerini ve öğleden sonra burada olacaklarını söylemişti ve şu an akşamdı saate bakmak için telefonumu çıkardığımda 8.8 geçiyodu tam biri beni düşünüyor diycektim ama aklıma cevapsız aramalar çarpmıştı.

Mira 3 - Kaan 4 - Aras 6 - Deniz 2 - Melis 1 cavapsız çağrısını görmüştüm Melis ve Denizinkini açmayacağımdan sadece birkaç kez aramışlardı ve onlara şuan çok sinirliydim nasıl sakladılar bizden böyle bi şeyi. Hani biz kardeştik. Birde mesajlar vardı.

"Doğa nerdesin saat kaç oldu"aras

"Bari haber ver kızım çok merak ediyoruz seni" mira

"Başına bir şey mi geldi bonibon? " kaan

"Doğa iyiysen nolur sadece iyiyim diye mesaj at be güzelim hadi" aras

"Bak birazdan seni aramaya çıkacağız" mira

"Ne oldu Doğa biri bişey mi söyledi hadi söyle bize" kaan

Sadece iyiyim yazdım telefonu toptan kapattım.
Biraz yanlız kalıcaktım ama nerede?
O arada etrafıma baktm artık her yer ağaçtı ha bide deniz.
Sol tarafım orman sağ tarafım denizdi. Ve ben şu an da ormandaydım çalılıklardan ses duyduğumda korktum götümü yırtsam bile kimse duymazdı beni hemen bir ağaca çıktım ve çıktığım gibi ağım o şeklini almıştı çünkü burası gizli bir ağaç evdi.

Ağaca sürtünerek kapıya ilrledim ve kapıyı açtım içerde sadece iki kişilik bir yatak vardı ilerde bir oda daha vardı tahmin ettiğim kadarıyla mutfaktı ve sağ tarafta bir kapı daha vardı burada banyo ve tuvaletti !

Ben yere oturmuştum yerde hiçbirşey yoktu sonuçta burası kimin bilmiyordum ve o yatağa oturamazdım. Sonunda pes edip yere sırt üstü uzandım.

Buraya gelmemden 5 dk sonra kapıdan sesler geldi ve kapı açıldı. Ben hala yerde yatıyordum. Içeride siyah bir siulet belirdi ve bana sert bir şekilde,

"Çık dışarı"dedi ahh hayır tabi ki de çıkmayacaktım.

"Neden çıkıyomuşum acaba dışarı. Sence ben burda keyfimden mi kalıyorum?"

"Öyle duruyor keyfinin bozuk olduğunu söyleyemem doğrusu."

"Bu saatte nereye gidebilirm sence? Bak sadece burada kalmam lazım tamam mı? Ya da ben kime ne anlatıyorsam " dedim ve dışarı çıkmak için bir adım attım.
Kolumda hissettiğim elle durdum ve ona "ne var" dercesine baktım yüzünü hala göremiyordum etraf çok karanlıktı ve sadece ay ışığı aydınlatıyodu etrafı.

"Sen ağlıyor musun? "

"Bence bu seni hiç alakadar etmiyor." dedim ve kolumu kurtarmak istedim ama nafile bırakmıyordu hayvan.

"Tamam bak burda kalabilirsin.  Tamam mı? " dedi ve gözlerime bakmaya devam etti ama ben onu hala göremiyordum neyse bu saatte dışarı çıkamayacağıma göre kafamı olumlu anlamda salladım ah sen bi normalde düşseydin elime neyse...

Ben kafamı sallayınca elini kolumdan çekti ve yatağa yattı ben de ayakta dikilmiş ona bakıyodum.

"Niye ayakta dikiliyosun? " diyip yana kaydı ve ona "yok artık" der gibi baktım. Ama sonra karanlık olduğu ve beni tam göremeyeceğini düşündüm.

"Saçmalama"

"O zaman yerde yatarsın" dedi ve sırıttı ama o kadar soğuktu ki bakışı sırıtışı yüzünü seçemesemde anlıyodum. Ona şirince baktım ve,

"Sen yerde yatsan ben yatakta yatsam şimdi boynum falan tutulur en son 1 hafta acısını çekmiştim"dedim ve bana "yok ya" der gibi baktı. Yani sanırım. Işık yok mu lan burda?

"Valla ben teklifimi sundum gerisi senin tercihin ben asla yerde yatmam ayrıca yanımda yatmak isteyen binlerce kız var sen geri mi tepiyorsun? " ona
"Sen tam bir ego yığınısın " der gibi baktım ve yine karanlık olduğu aklıma geldi hay aq ben böyle işin.

"Bak emin ol şuan yüzünü tam seçemiyorum kim olduğuna dair en ufak bir düşüncem bile yok ama ben senin o yanında yatmak isteyen kızlardan değilim!!"dedim ve yere uzandım o zaten yatakta yatıyordu.

Kiii çok zaman geçmeden cığlık atmıştım valla ne yalan söylüyüm bu kadar bağıracağım aklımın ucundan bile geçmezdi ama ne yaparsın...

"Ne bağrıyosun ya kulaklarım sağır oldu"

"Ya nasıl bağırmayayım kör müsün? Şu kocaman şeyi görmüyor musun?" dedim ve yeri işarer ettim ama o hala yerinden kıpırdamıyordu.

Ne mi gördüm? Tabiki de BÖCEK

Aman allahım bana doğru geliyor tabi benden bi çığlık daha koptu ve önüme dönüp arkadaki böceğe bakarak koşmaya başladım ta ki onun üstüne düşene kadar.
Ha sonra ne mi yaptım üstüne düşünce normalda kalkardım ama böcek vardı ve anormal bir durumdu ayaklarımı da onun ayaklarının üstüne koydum ve hem yatakla hem de yerle temasımı kestim.

"Şeyy acaba şu böceği atabilir misin? " dedim yüzüne bakmıyodum ve nefes alırken o sarhoş edici kokusunu da çektim içime kahve gibi kokuyordu ve bu nasıl desem. Çok huzurluydu.

"Sen böcekten mi korkuyosun? Cidden mi?"

"Ya ne olamaz mı? Hadi ya lütfen şu böceği dışarı atsana hem üstünden de kalkarım " dedim umutla belki atardı.
Kahkaha attı ama içten değildi alaycı bir kahkahaydı bu yinede güzeldi kahkahası.

"Seni hiç anlamadım kızım. Kampa geliyorsun onu da geçtim ormada geziyorsun hadi diyelim ki onu da geçtim ağaca tırmanıp bilmediğin kulubeye giriyosun!"
"Ve ayrıca belki ben memnunum senin benim üstümde olmandan"
ona malmısın bakışı atmayı çok isterdim ama ona bakamazdım helede üstündeyken asla.

"Ya saçmalama nolur iki dakika şu böceği atsan?"

"Ya banane kızım hem ben şuan çok rahatım hatta birazdan daha rahat olucağım sen rahatsız olabilirsin ama unrumda olmayacak."
Ben ona anlamazca bakarken bi anda yerlerimizi değiştirdi ve o üstümde ben de altında kaldım. Sonra da bana yaklaştı ve kafasını boynuma gömüp iyice bana sokuldu.

"Oha oha çüş. Kalk be üstümden ayı." Onu ittirmeye çalıştım.

"Hadi ama sadece birazcık uykuya ihtiyacım var böyle kalalım." Nah.

"Ya sen kimsin de ben seninle böyle kalacağım zaten kim olduğunu çıkaramıyorum ışık yok suratın gölge gibi duruyor zaten sinirliyim çekil üstümden. " dedim ve onu son gücümle ittim o da kendini bıraktı ve yan tarafıma düştü ben derin bi ohh çekerken oda derin bi off çekti.

"Niye ofluyorsun?"

"Bana karşı gelen ilk kızsın ve bu benim hoşuma gitmedi."

"Sence bu benim umrumda mı? Hayır! o yüzden uyu dedim. "

"Ha birde (araya yastık koydum) bu sınır bunu aşma. " Dedim ve uyudum arkamdan homurdanmıştı ama benim uyumam lazımdı...


DÜŞMAN OKULLAR ~ YAZ KAMPINDA ~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin