DOĞADAN...
Yemekten sonra bizim klubeye geçmiştik ve şuan önceden hazırladığımız plan hakkında yeniden konuşuyorduk.
"Şimdi ben diyorum ki tüm okula mı yapsak yoksa Barışların grubuna mı?"
Diye soran Kaan'a baktık. Aslında haklıydı bu soruyu sormakla düşünmemiz lazım. Hım."Bence sadece Barışların gruba yapalım ne de olsa diğerleri suçsuz" dedi aşk meleğim. ( mira )
"Ya acaba tüm okula mı yapsak akılları başlarına gelir hem?" Dedi Aras. Bak bu da olabilir.
"Yok oğlum ya saçmalama biz öyle birisi değiliz. Herkes yaptığını bulsun onların suçu yok." Deniz, Arasın dediğini saçma bulmuştu haklıydı da sanki.
"Evet canım olmaz öyle şey, yeterki şu Asya ve Çisil cadısına hadlerini bildirelim." Dedi Melis. Güldüm. Hiç haz etmiyordu.
" Zeynepe neden bişey demedin?" Diye sordum. Gerçi cevabını biliyordum.
"Zeynepi hepimiz biliyoruz abi. Yani şimdi pek te şaapmamak lazım kız bize bile iyi kalpli ama yinede yapacağımız plandan oda etkilenecek. "
"Aynen sonuçta o da onların grubundan. Ve bence sadece onların grubundan intikam alalım tüm okula gerek yok" dedim hepsi onaylayan mırıltılar çıkardılar. E tabi planı ben brum yane.
Planımız mı ne? Hemen açıklayayım.
İlk önce herkes yemekhanedeyken kızların klubesine gireceğiz. Zaten onlarda 3 kız kalıyorlardı -Asya, Çisil ve Zeynep-
olmak üzere neyse biz bunların klubeye girip yorganlarının içine gerçeklerine çok yakın örümcekler ,yılanlar vs. vs. birsürü böcek koyacağız sonra küvetın içine lavabonun içine falan da. Sonra da televizyonu açtıkları anda herhangi bir korku filmi açılacak bunu Deniz ayarlayacaktı bilgisayarlarla arası iyi keratanın. Daha sonra kızlar korkudan dışarı çıkmak için kapıyı açarsalar başlarından aşşağı 1 kova kırmızı boya döküleceknihahahah kötülüq
Tabi ki de erkekler içinde küçük! bir! süprizimiz! var!
Onlar da klubede
-Barış, Kerem ve Anıl-
kalıyorlardı onların klubesine de girip şampunlarının içine sarı boya katacağız ve saç kurutma makinesinin içinede un dolduracağıznihahaha kötülüq
Neyse bu planlar çok hoşuma gitmişti erkekleri zar zor ikna edip şehir merkezine malzemeleri almaları için gönderdik bizde kızlarla gıybet yapmaya başladık!
"Ya kızım sabahtan beri ne oldu diye meraktan çatlıyıcam ya. Anlat hadi gece ne yaptınız"
"Bakın şimdi...(tüm olayı anlatır ee sonuçta ben üşengeç bir insanım dmkdk) işte böyle oldu"
"Vay anasının gözü ya kızım keşke öpmesini kabul etmeyeydin ya. Kesin sana karşı kullanacak sonuçta şerefsizler yani."
"Of Melis mal mısın kızım ya ne yapsaydı örümceği üstüne mi atsaydı?" Dedi Mira telaşla.
"Neyse ıhm...ıhm eee planımız için ne düşünüyorsunuz bakalım gençler?"
"Ya kızlar şunların yüzlerini görmek için çıvdıvıyovum yaniiiii" dedi Buz prensesi (Melis)
"Ya kızlar varya geberecek korkudan. Mesela ben olsam altıma sıçardım yeminle." Diyip kahkaha atmaya başladık
"Ben asıl erkekleri merak ediyorum. Zaten Barışla, Kerem esmer keşke Anılda esmar olaydı neyse onunda sarı olan saçları açılacak artık." deyip sahte bir üzgünlükle dudağımı büzdüm kızlar kahakaha atmaya başlayaınca ben de kendimi tutamadım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DÜŞMAN OKULLAR ~ YAZ KAMPINDA ~
Teen FictionBirbirleri için sürekli plan kuran ve senelerdir saçma bir nedenden dolayı düşman olan iki kolej. Ateş ve Su koleji. Ne yapmışlardı da tüm şehirde düşman okullar diye anılmışlardı? Neden aşk yerine savaşı tercih etmişlerdi? Belki de yaz kampında kar...