"Sen arkanda bir enkaz bırakıp gitmeyi tercih ettin."♠️
Keyifli okumalar♥️
♠️
Gece kulubeye döndüğümde bizim kızlara sadece özür dilediğini söylemiştim. Çünkü onun özeliydi. Ayrıca bunu bana anlatıp özür dilemesi ne bileyim işte çok hoşuma gitti. Belki de bana guveniyordur kim bilir.
"Saçmalama mal."
İyi be sustum. O değilde müko sen kimsin lan?
"Maalesef senin iç sesinim. Abi başka birinin iç sesi olabiliyor muyum ben. Hani Barışın felan. Senden çok sıkıldım. Malsın ama öyle normal değil full hd malsın."
Ben sana çok meraklıyım sanki tipe bak.
"Ben dedim abi malsın."
Neyse senle uğraşamam hadi git ileride havla. Dedim ve mükoyu gönderdim.
Şuanda da kahvaltıdaydık. Yan masamızda Barışlar oturuyordu. Ona bakıp duruyordum. Dün insancıl bir konuşma yapmıştık ve bu beni biraz şaşırmıştı. Çünku biz düşman okullardık bu şaşırtıcıydı. Ve şu an bir şey farkettim hemen kızlarla olan 3 kişilik gurubumuza girdim ve yanımda oturan Kaan'a göstermeden yazmaya çalıştım.
Bu arada gurubun adı: Bu seni hiç alakadar etmez. Ne hoş değil mi Ben buldum tşk.
(Masa düzeni: Aras, Melis, Deniz. Masanın karşı tarafında Arasın karşsında ben, bulut ve Kaan. Ama şu an bulut yok nsnsnzn. Masanın Barışlara yakın olan kısa ucunda da Mira. İnşallah anlamışsınızdır ncmxncnz)
Ben: Kızlar Barışların masadaki kız kim?
Melis: Bilmiyorum bebeğim ama kız güzelmiş.
Mira: Sen hayırdır yawru Barışların masayı mı dikizliyorsun? şöpwğaqçvmnzğha
Melis: Uğvv hayırlı işler kaarşm sjsjsjsjsj
Ben: Eğer bir daha "sjsj" diye random atarsan seni sikerim.
Mira: Katılıyorum çopqşğam
Melis: Boş yapmayın. Komumuza dönek bence arkadaşdır.
Ben: Sanmam. Öyle olsa onunla bu kadar ilgilenmezdi.
Dedim ve Barışlarön masaya tekrar göz attım. O kıza gerçekten gülümsüyordu. Mutluydu. Ve kız ikide bir onu öpüp duruyordu ve ben su an hiç sinir olmadım kesinlikle oyle bir şey yok. Kıx zaten kesin mal bir şey tipe bak hah. Ve kıskanmadım.
Mira: Bence de kız Barışı öpüyor ve Barış'da onu. Diğerleriyle bu kadar samimi değil. Samimi ama bunda bir şey var.
"Kızlar? Hayırdır ne yapıyorsunuz?" dedi Deniz hafiften gülerek.
"Hiiç sevgilim sadece bir sitede yeni moda kıyafetlerde indirim varmış onlara bakıyorduk." Ve bunları Melis tek nefeste söyledi. Bu kız yalanı su gibi içiyor.
Erkekler sadece kafalarını sallayıp güldüler. Biz de daha fazla dikkat çekmemek için konuşmayı bıraktık.
Yemeği yemeğe devam ederken sıkıldım ve etrafa bakınmaya başladım. O ara Barışla göz göze geldim. Yine aynı bakıyordu gözleri. Sanki duvar çekmiş gibi. Dünki çocuk kaybolmuştu. Hemen gözlerimi çektim ve bu seferde kapıdan giren Bulutla göz göze geldim. Ve ellerimi çırptım bu malla uğraşıyım en azından sıkılmam.
Bu arada Bulut bana güldü ben de otuz iki diş sırıttım. Barışın bakışları baktığım yere kaydı ve ağzında bir şeyler geveledi ama onu duymadım. Neyse. Sonra şu yeni kız da Barış'ın baktığı yere baktı. Bir anda şok olmuş gibi gözlerini kocaman açtı. Bulut'ta o tarafa bakmaya başladı ve kızla göz göze geldiler. Noluyoruz aq.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DÜŞMAN OKULLAR ~ YAZ KAMPINDA ~
Teen FictionBirbirleri için sürekli plan kuran ve senelerdir saçma bir nedenden dolayı düşman olan iki kolej. Ateş ve Su koleji. Ne yapmışlardı da tüm şehirde düşman okullar diye anılmışlardı? Neden aşk yerine savaşı tercih etmişlerdi? Belki de yaz kampında kar...