15.Bölüm(İntikam-İlk Öpücük)

4.3K 115 23
                                    

Multi mediada Savaş var.

Sabah uyandım ve elimi yüzümü yıkamak için banyoya gittim. Banyodaki rutin işlerimi de hallettikten sonra mutfağa su içmeye gittim fakat mutfakta kahvaltı hazırlayan bir çift Açelya ve kahvaltı yapan bir Savaş göremeyince odasına doğru yürümeye başladım. Muhtemelen uyuyor olmalıydı. Kapıyı açtım. İçeri giricektim fakat Açelyayı ve Savaş'ı içerde öpüşürken görünce kapının ağzında ağzım açık bir şekilde kalakaldım. Göz yaşlarım firar edip yanaklarım ile buluştu. Savaş bunu bilerek yaptı. Sırf intikamını alabilmek için. Sırf parti de ona Cem'i tercih ettiğim için. Açelyayı öperken gözlerimin içine içine bakıyordu. Açelyanın üstünü çıkartıp yatağa uzandırdığında burada durmanın bir anlamı yok diye düşünüp koşarak oradan uzaklaştım. Göz yaşlarımı sildim ve evden çıktım.

Şimdi ne mi yapacaktım?

Bu Sosyopat adamın elinden kaçarken yaptığımı yapacaktım. Var gücümle koştum.

Koşuyordum...
Hiç durmadan koşuyordum. Zifiri karanlıkta kumlu yolda kaybolmama rağmen koşuyordum. Tek isteğim bu olanları unutmak ve normal hayatıma geri dönmekti. Koşarken akan göz yaşlarıma engel olamıyordum. Savaş bunu bilerek yaptı. Amacı beni kendine aşık edip başka kızlar ile birlikte olarak beni kıskandırmaktı. Sosyopat bir mafyanın beni seviceğini nereden çıkarttım ki ben? Açelya Savaş'ın ciddi bir ilişkisi olmaz derken doğruyu söylüyordu. O gerçekten Sosyopat bir mafya ve beni kendine aşık edip başka kızlar ile birlikte olarak en büyük işkenceyi çektirdi bana.

Yazar'ın ağzından
Küçük kız üzgündü. Sevdiği adam'ın onu aldattığına tanık olmuştu. Bir nevi onları oda da basmıştı. Küçük kız acısını içinde tutabiliyordu fakat göz yaşlarını tutamıyordu. Sadece koşmak,olanları unutmak ve normal hayatına,ailesine geri dönmek istiyordu. O daha 17 yaşındaydı. Küçük bedeni bu yaşananlara dayanamazdı. O ise sadece koşmayı tercih etti. Belki de o gece depoya gitmemiş olsaydı Savaş'a hiç aşık olmaz ve bunların hiç biri yaşanmamış olurdu. Sosyopat bir adam'a aşık olarak hayatının hatasını yaptı küçük kız. Dönüşü olmayan bir yola girdi. Geri dönemezdi. Sonra hiç ummadığı anda yanına siyah bir araba yanaştı. Belki de bu siyah arabanın sahibi küçük kızı dönüşü olmayan bu yoldan geri döndürebilir ya da ölümüne sebep olabilirdi.

Melodi'nin ağzından
Yanıma yanaşan araba ile adımlarımı yavaşlattım. Savaş olduğunu düşünüp yürümeye devam ettim. Sonra kolumda hissettiğim el ile bir an duraksadım. Savaş olduğunu görüp suratına sert bir tokat attım.

"Ne yaptığını zannediyorsun sen! Hı. İlk önce Açelyayı öptün şimdi sıra bana mı geldi?"

Benimle konuşmadan kolumdan tuta tuta arabaya bindirdi.

"Bırak beni! İnmek istiyorum. İİİMMDDAAT. Adam kaçırıyorlar biri yardım etsin."

Mr. Kas yığını arabaya bindikten sonra "Nereye gidiyoruz."diye bir soru sordum.

"Gittiğimizde görürsün."

Son gaz arabayı sürerken "İnmek istiyorum. Bırak beni. Bu yaptığına adam kaçırmak denir."dedim.

"İlk defa yaptığım bir şey değil!"

Sonunda sahil kenarına geldiğimizde arabadan indi. Ben de ona uyup arabadan indim. Deniz'in sesi bana huzur verirken Savaş rüzgardan dağılan saçlarını eli ile düzeltip bana döndü. beni neden sahil kenarına getirmişti?

"Neden buraya geldik?"

"Neden bu kadar soru soruyorsun?"

"Peki sen neden Açelyayı öptün?''

Soğuk ve donuk bir şekilde''Soruma soruyla karşılık verme''dedi.

''Sana sadece bir soru soruyorum. Açelyayı neden öptün.!!??''derken ağlamam an meselesiydi.

"Cem'i bana tercih ettiğin için seni kıskandırmak istedim. Görünüşe göre işe yaramış.''

''Ne alakası var. Bir kere ben seni kıskanmadım . Hem sen onu öpmekle de kalmayıp onunla yattın. Hangi akla hizmet yaptın bunu? Söyleyeceklerim bu kadar değil. Ben Cem'i sevmiyorum bile. Beni partiye davet edip sekreterin ile yatacak kadar psikopatsı-'' cümlemi bile tamamlayamadan dudağımda hissettiğim ıslak ve bir o kadar da yumuşak şey ile donup kaldım. Savaş yanaklarımı avuçlayıp beni öpmeye başladığında nane ve beni gerçekten büyüleyen sigarasının tadı gelmişti. Beni öperken eğilmek zorunda kalıyordu. Dudağı dudağımdayken gözlerimi yumdum. İlk öpücüğümü ona veriyordum. Nefes alamayınca Savaş'ın ağzından solumaya başladım. Nefes nefese kalırken anlını anlıma dayadı ve "Ben psikopat değilim! Sadece yüksek nitelikli bir Sosyopatım. "Dedi ve sözlerine devam etti. "Seni seviyorum. Bir daha hiç bir erkek ile konuşma. Beni ne kadar çileden çıkarttığından haberin yok." Dedi. Nefes nefese kalmama rağmen "Tamam. Ama sen de bir daha Açelya ile konuşmayacaksın."diyebilmiştim.

"Anlaştık."

Bölüm sonu...

Sosyopat Mafya #Wattys2018Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin