Už jen pár dní a projedu pro Marinette a Louise! Je to tak úžasnej pocit, mít u sebe tak úžasnou holku (hmm.. vlastně teď už ženu :'D) jako je Marinette a mít s ní rodinu. Je úžasná, milá, ochotná, dobrosrdečná a hlavně.. kouzelná ^^ . Zachránila mě a celou Paříž aniž bych ji nějak pomohl.. ale! Já ji to jednou oplatím ^^ . Už se nemůžu dočkat, až si budu moct pořádně pochovat malýho a starat se o něj! A taky se moc těším na Marinette, slíbil jsem si, že si ji rozmazlím jako princeznu ^^ ! Budu ji dělat snídaně do postele, vstávat k malýmu, hlídat malýho a další věci. Ale zase doufám, že taky budeme mít s Marinette čas i na sebe a taky na přestavbu pokoje pro Louise. Ale slíbil jsem, že na přestavbu počkám až do Marinettina příjezdu. No tak doufám, že je už brzo pustí a bude Louis v pořádku.
No a co s naší identitou? No.. někdo nás natočil a.. teď všichni vědí, kdo jsme, ale! Nikomu to nevadí. No na druhou stranu, můj otec byl zavřen na půl roku.. ale možná ho dřív pustí za slušné chování. Aspoň viděl malého Louise. Usmál při pohledu na něj.. Což není moc obvyklé.. A co se zraněných lidí týče, po zadržení Lišaje, jsou všichni v pořádku, živý a zdraví.
A taky co musím přiznat! Louis, mi připomíná mamku. Já vím je to divný, ale ty jeho krásný emeraldový oči a blond vlasy! Jo je to divný.. Ale zároveň má nosík a tvar očí po Marinette. Je megaaa cuttee! Ale všichni říkají, že je podobnej spíš mě (tak snad další bude více po Mari ^^). Na malýho se přišlo podívat spousta lidí a všichni ho taky zbožnovali! A přišla i Chloé, která se ÚPLNĚ změnila. Je teď milejší a je to prý, kvůli jedný osobě. Tak by mě zajímalo, kvůli komu. A taky, nebudu jedinej táta z naší bývalý třídy. Kim a Alix čekají dítě a taky Nino s Alyou ( a někde jsem slyšel, že i Max s někým, ale nejsem si jistý). No a já za chvíli půjdu za Mari i s Manon (slíbil, jsem jí, že ji znova vezmu za Louise, má ho strašně moc ráda ^^). Tak asi máme do budoucna hlídání, kdyby jsme chtěli někam zajít.
ČTEŠ
Between the episodes - MLB FF (CZ)
FanfictionPříběhy našich hlavních hrdinů, Marinette a Adriena, kteří si teď zvykají na jejich nový život, mezi dvěma díly téhle "série". 30.6.2018 - ??? ✨ 🌸 ~ MARINETTE 🌵 ~ ADRIEN ✨ ~ 3RD...