Od té doby co Adrien šel s Louisem na procházku, uplynulo už pár týdnů. A já už byla v polovině druhého měsíce. Adrien se začal víc a víc těšit na malou. Ale zároveň si hrál s Louisem co nejvíc jen mohl. Louise začal růst čím dál tím víc rychleji. Opíral se o gauč a stůl a pomalu se začal postavovat. Začal chodit po čtyřech, přičemž za mnou lezl a křičel: ,,Mwa-mwa!!". Já s ním začala hrát na schovávanou, což pro něj byla největší legrace. Jeho rána na tváři? Bude mít jizvu. A Adrien? Mezitím, začal zařizovat věci pro naši novou firmu. Hledal prostory, vymýšlel se mnou plány a hledal sponzory. Měla jsem radost, že nám plány vychází!! A že budeme pracovat se starými známými, ale i s novými tvářemi. A Louise byl úžasný pomocník. A kwamis? No ty se vždycky někde uklidí a pak se objeví, když to nejmíň čekáte.. Co tak vím, Mistr se s nima pořád na něčem domlouvá. Ale prozatím jsou pořád u nás, většinou ve skříni. Ale dneska, dneska mi pomáhají s šatami. Nebo Tikki a Trixx. Wayzz a Plagg, si hrají s Louisem na honěnou. S Tikki a Trixx jsme udělali asi patery šaty. A to i s občasnou pomocí Louise. Ale po nějaké době, jsme ho uložila do postýlky a usnul. Stejně jako Plagg. A Wayzz si zatím seděl na okně pozoroval je a jedl si makaróny. Pak jsem Tikki i Trixx dala nějaké sušenky a šla jsem si dát něco k jídlu. Mezitím co jsem si dělala salát, se na mých očích objevily ruce a za mnou se ozval známý hlas. ,,Hádej." řekl hlas a já se zasmála a otočila se. ,,Adriene!" řekla jsem se smíchem v hlase a dala mu pusu. ,,Takové přivítání jsem nečekal." řekl a já mu sundala šálu. ,,Ale, copak? Chtěl byste snad více takových přivítání?" řekla jsem a objala ho kolem krku. ,,Takovéhle přivítání, by se mi velmi zalíbilo... obzvlášť každý den." řekl a já mu dala další pusu, zatímco mě držel kolem pasu a houpal s námi ze strany na stranu. ,,Mně se taky zamlouvá takovéhle přivítání." řekla jsem a přitulila se k němu. ,,A co takovéhle přivítání?" řekl a zvedl mě. Donesl mě do obýváku, kde mě položil na gauč a dal mi malé pusy na krk a tvář. ,,Adriene!" řekla jsem, když mě jeho polibky polibky začaly lehtat. Ale on pokračoval. ,,Přestaň!" řekla jsem se smíchem v hlase. ,,Ale no tak!" řekl a dal mi poslední pusu na krk. Pak si na mě jen lehce lehl a mazlil se se mnou. ,,Miluju tě." zašeptala jsem a dala jsem mu do vlasů. ,,Já tebe taky." řekl a já si začala hrát s jeho hlasy. Po chvíli na mě usl a já ho musela že sebe nějak lehce sundat, abych ho neprobudila. Když jsem se z jeho objetí vyprostila, dala jsem mu pod hlavu polštář a přikryla ho. Šla jsem si dodělat salát, snědla ho a pak jsem šla za Tikki a Trixx, které stejně jako já právě dojedly... celou krabici sušenek. Jen jsem se snad nima pousmála a začaly jsme dál dodělávat a pracovat na šatech.
ČTEŠ
Between the episodes - MLB FF (CZ)
FanfictionPříběhy našich hlavních hrdinů, Marinette a Adriena, kteří si teď zvykají na jejich nový život, mezi dvěma díly téhle "série". 30.6.2018 - ??? ✨ 🌸 ~ MARINETTE 🌵 ~ ADRIEN ✨ ~ 3RD...