Pár hodin uběhlo. Já, Nino a Alya jsme se prošli po Paříži. Začalo mi být celkem divné, že Mari ještě spí... A tak jsem se po nějaké chvíli rozloučil s Ninem a Alyou, přičemž jsem si to namířil i s Louisem domu. Po nějaké chvíli, když jsme přišli domu jsem otevřel dveře od domu. Vjel jsem s kočárkem do domu a uviděl, že Mari není na gauči. Vzal jsem Louise položil ho na zem a pak v panice začal běhat po době, zatímco jsme křičel: ,,Mari!". Po nějaké chvíli jsem uviděl rozsvíceno v koupelně, kde Mari seděla na zemi hned vedle záchodu. Usnula hned vedle záchodu, opřená o skříňku. Co jsme si tam všiml, bylo jí asi špatně a tak jsme ji vzal do náručí a odnesl do postele. Přikryl jsem ji, když v tom jsme uslyšel ránu. Seběhl jsem schody a tma uviděl Louise sedět hned vedle stolu, se slzami na tvářích, avšak bez breku... ,,Oh, Louisi!" řekl jsem a přišel k němu. Asi spadl na roh stolu, přičemž se škrábl přes tvář, kolem oka až na ucho. ,,Ty jseš ale nešika.." řekl jsem a sundal mu bundu. ,,..po mamince." dořekl jsme a usmál se na Louise. Utřel jsem mu slzy a dosvlékl mu oblečení. ,,Víš co, ošetříme ti ten škrábanec a dám ti dobrotu, co ty na to?" zeptal jsme se a on se na mě podíval, když uslyšel slovo "dobrota" a hned ke mě začal natahovat ruce. Vzal jsme ho, položil ho na kuchyňskou linku a dla mu do ruky lipové lízátko. ,,Tady máte pane." řekl jsem a zasmál se. Zatímco on se pustil do lízátka, já se podíval na jeho tvář a ucho. Vzal jsem navlhčenej ubrousek, kterým jsem jen lehce přejel přes škrábance. Pak jsen ubrousek vyhodil, posadil Louise do jeho židličky a připoutal ho do ní. Mezitím jsme Mari udělal polévka, která ji snad udělá dobře. Pak jsme jen vzal misku, nalil do ní trochu polévky a dal do ní lžičku. Do jedné ruky jsme vzal misku polévky pro Mari, zatímco v druhé jsem nesl Louise a šli jsme spolu do ložnice. Hned co Mari ucítila vůni polévky se začala probouzet a tak jsem dal Louise na postel, aby ji probudil. ,,Dobré... Večer?" řekla Mari a zasmála se. Když se podívala na Louise, málem se ho lekla. ,,Co se mu stalo?" řekla sedla si a podívala se na něj. ,,No když jsem tě hledal, spadl na roh stolu a takhle se škrábl. Sice mu tekly slzy z očí, ale žádný brek nic." řekl jsme a Mari se na něj podívala. ,,Louisi, jseš šikovnej po mně." řekla a oba jsme se zasmáli. ,,To jsem taky říkal." řekl jsme a ona se na mě podívala. ,,Znáš mě až moc dobře." řekla a podívala se na misku s polévkou. ,,A děkuju za polévku, snad bude dobrá." řekla a zasmála se. ,,To jako naznačuješ, že vařit neumím?" řekl jsem provokativně a přišel k ní. ,,Kdo ví co jsi do toho dal!" řekla se smíchem v hlase a já se k ní naklonil. ,,Slečno Marinette Agrestová, vy o svém muži takto pohybujete?" řekl jsem provokativně. ,,Ne, já o svém muži nepochybuji, jen ho velmi ráda škádlím." řekla a zasmála se. Dal jsem ji pusu, zatímco mě stáhla do postele. ,,Louisi!" řekl jsem a on po mě skočil. ,,Ach jo, vy dva hrdinové." řekla a chtěla se zvednout. ,,Co si myslíš, že děláš Mari?" zeptal jsem se. ,,No, jdu jíst tu polévku do kuchyně?" řekla a já ji uložil zpátky do postele. ,,Ne, ne! Jen pěkně lež, mi si s Louisem lehneme dole a ty si pěkně tu polévku sněz v posteli." řekl jsem a ona mi dala pusu na tvář. ,,Není zač." řekl jsem a dal ji pusu. Vzal jsem Louise, přivřel do ložnice a sešel s ním schody. Rozloží jsem gauč a s Louisem jsem si k pohádkám lehl.
ČTEŠ
Between the episodes - MLB FF (CZ)
FanfictionPříběhy našich hlavních hrdinů, Marinette a Adriena, kteří si teď zvykají na jejich nový život, mezi dvěma díly téhle "série". 30.6.2018 - ??? ✨ 🌸 ~ MARINETTE 🌵 ~ ADRIEN ✨ ~ 3RD...