Už je to měsíc co se mě a Adrienovi narodil náš malý syn Louis Ben Agreste. Pořád nemůžu uvěřit tomu, že já a Adrien jsme spolu a zakládáme spolu rodinu. A i za ten měsíc se dost věcí změnilo. Lidi se dozvěděli identitu nás všech a Adrienův otec byl zavřen na půl roku do vězení. Alya a Nino taky čekají miminko a je asi.. ve druhém měsíci? Ale už se na to malé velmi těší. Další co se změnilo je Chloé. Je teď o hodně milejší a jsme kamarádky. Pomáhá mi zajistit pro malého to nejlepší co jen může, což se občas i já divím. A taky si našla někoho, kdo ji změnil život, ale nechce nám říct koho. Adrien je teď velmi šťastný a pořád se jen usmívá a pokud může je furt jen u malého (a kdyby mohl klidně by se o něj staral jen sám, ale to mu nevyjde ^^). Jo a na malého se také přišli podívat i rodiče a lidi z práci a dokonce i Chloé a Adrienův otec. Chloé se malý velmi líbil a Adrienovi otci taky ^^ (dokonce se nad malým i pousmál). No a co dál.. Jo! Manon a paní Chamacková se na něj taky šli podívat a.. dokonce si nás pozvala na interview, když jsem teď žena slavného modela ^^' . Jsem ráda, že se všem náš malý chlapeček líbí a jediné co mu všichni přejou, je aby vyrostl a byl velký a silný ( a hlavně zdravý ).
A ohledně Angeliqui. Našla si nového přítele. Jeho jméno je Hide a je taky rozvedený, protože jeho žena se už nechtěla starat o jejich malé dcerky a syna. Takže Sebastian má teď úžasné tři sourozence. Starší sestru Aiko a pak mladší Meiko a Mineho. Jsou doopravdy sladcí všichni pohromadě ^^ . A Alix s Kimem se má taky brzo narodil přírůstek! Má to prý být holčička. Už se fakt těším až si všechny naše děti budou spolu hrát ^^ .
A k Louisovi.. protože se narodil dřív musí být ještě pořád v nemocnici a já jsem tu s ním a Adrienen za námi každý den chodí. Je to fakt úžasnej táta a měli jste vidět když si ho poprvé pochoval! Doslova se rozbrečel. Bylo to tak strašně roztomilý ^^ a nemohl uvěřit jak je Louis malinký. Každý den mu zpívá písničky a říká jak kdo vypadá. Je to fakt úžasnej manžel.. a taky táta. A když musí jít domů, vždycky ho chytne za prst, pohladí, dá pusu a řekne mu dobrou noc. Pak dá pusu i mě a já jdu uspat malého. Budu tady s ním už jen pár dní na nějaké kontroly a pak nás pustí domu. Už se domů těším a hlavně na předělání pokojíku pro malého! A taky na Adriena a na čas spolu ^^ .
ČTEŠ
Between the episodes - MLB FF (CZ)
FanficPříběhy našich hlavních hrdinů, Marinette a Adriena, kteří si teď zvykají na jejich nový život, mezi dvěma díly téhle "série". 30.6.2018 - ??? ✨ 🌸 ~ MARINETTE 🌵 ~ ADRIEN ✨ ~ 3RD...