Po nějaké době Angelique přijela. Dívala se na otce jak bez emocí.. Objala ho, představila Hideho a jejich děti. Otec byl.. Velmi rád, že nás tady má a vidí nás tu. Sedli jsme si a otec nám řekl celý příběh... Řekl, že matka je celou dobu na živu.. Teda spíše v kómatu.. A do nedávna byla.. Otec se rozhodl, že ji na posledních pár hodin vyvede že sklepa, aby se podívala na své děti a strávila s nima poslední chvíli. Řekl, že mirákula chtěl, jen kvůli tomu, aby ji udržel na živu.. Bohužel mirákulum z ní vyčerpalo poslední sílu a má teď jen pár hodin života. Po chvíli se otec ohlédl a z kuchyně vážně vykročila, Naše dlouho nezvěstná matka. Ihned jsem s Angeliqou začal brečet a rozběhl se k ní. Objal jsem ji co nejpevněji jsem mohl a řekl jí věci, co jsem ji říct chtěl. ,,Adriene.. Angeliqo.." řekla matka a rozbrečela se, avšak měla celou dobu úsměv na tváři. ,,Děti moje.." řekla a dala nám pusu na čela. Ukázali jsme jí naše rodiny, řekli jo příběhy a pár hodin pomalu uplynulo, přičemž začala pomalu slábnout. ,,Gabrieli..." řekla a otec k ní přišel. Dala mu poslední pusu a pak k němu dovedla Natahalie. ,,Postarejte se o ně jako rodina.. buďte jim matkou Nathalie.." řekla a Nathalie ji objala. ,,Budu paní Agrestová.." řekla Nathalie a otec ji obejmul. Pak už nevím jak se to stalo.. Rozplynula se v hejno bílých motýlů.. Začala jsem brečet jest víc. Marinette mě obejmula. ,,Řekls ji vše co jsi chtěl a nemohl ji říct předtím.." řekla a začaly ji téct slzy. ,,Jo.. Ale stejnak mi bude chybět.." řekl jsem a objal Marinette. ,,Adriene.. Angeliqo.." řekl otec a mi se na něj otočili. ,,Vaše matka si přála, aby jsme se s Nathalie vzali.. Pokud proti tomu nebudete nic mít, splním přání vaší matky.." řekl otec a já se usmál.. ,,Otče.. Maminka by si nepřála nic co by ti nebylo proti vůli.. A asi pro to měla důvod.. Celá ta léta co byla pryč, se o tebe Nathalie starala jako vlastní manželka.." řekl jsem a přišel k nim. Angelique je pak vzala za ruce a spojila je. ,,Pravda.." řekla a podívala se na oba hrdě. ,,Děkuju.." řekl otec a s úsměvem a tváři, se rozbrečel a objal nás, přičemž jsme mu to oplatili. Tolik se toho dneska stalo.. Maminka je už konečně na lepším místě.. Otec je jako dřív a Nathalie.. ta bude moje nevlastní matka. Stalo se toho dost, tak moc, že jsem si uvědomil, že jsem se celej den nevěnoval Mari. Přišel jsem k ní objal a dal jí pusu. Vzal jsem Louise a pochovala si, zatímco jsme měl položenou hlavu na Marinettině rameni. ,,Omlouvám, se že jsme se ti nevěnoval Mari." řekl jsem a ona mi zvedla hlavu. ,,Není za co se omlouvat.. Byla jsem s tebou to je vše co mi stačí." řekla a usmála. Ah ten její krásnej úsměv... Ten snad dokáže rozehřát i ledové kry.
ČTEŠ
Between the episodes - MLB FF (CZ)
ФанфикPříběhy našich hlavních hrdinů, Marinette a Adriena, kteří si teď zvykají na jejich nový život, mezi dvěma díly téhle "série". 30.6.2018 - ??? ✨ 🌸 ~ MARINETTE 🌵 ~ ADRIEN ✨ ~ 3RD...