,,Dobré ráno ospalci!" řekla jsme když se vzbudili. ,,Jak dlouho tady jseš?" řekl Adrien, promnul si oči a zívl si. ,,Celkem dlouho." řekla jsem a zasmála se. ,,Ale musím říct, že na vás dva je úžasnej pohled když spíte." řekla jsem a zasmála se. Adrien mě stáhl k němu na klín a pak na mě posadil Louise. ,,To teprve na tebe jee úžasnej pohled." řekl a dal mi pusu na tvář. ,,M-ma-ma.." najednou řekl Louise a my se na něj podívali. Jen ke mě natáhl ruce a v očích jsme mu viděla ty jeho nádherný jiskry. ,,Ano, Louisi.. Jsem máma.." řekla jsem a přitiskla k sobě Louise. Adrien mi mezitím stíral slzy z tváře, zatímco jsem se na Louise usmívali hrdostí. ,,Aw Louisi, ty nám tak rychle rosteš." řekl Adrien a vzal si ho na sebe. Najednou mi začínal mobil na stole. Vzala jsme si ho do ruky. Alya mi poslala fotku trojčat jak spí. ,,Aw Louisi koukej." řekla jsem a ukázala Louisovi fotku. On si vzal mobil z mojí ruky a přitiskl si ho k sobě. Moje srdce se asi rozplynul nad jeho roztomilostí! Ale nejvíc, když se mu při pohledu na tu fotky objevily v jeho očích jiskry... Vzala jsem si mobil a položila ho na zem. Louise se odcupital po čtyřech k hračkám, které byly na zemi, zatímco já a Adrien jsme si při opatrování povídali. Adrien mě měl na klíně a objímá mě zezadu, zatímco mě hladil na břiše a měl na mém rameni položenou hlavu. ,,Už se těším na malou.. Doufám, že bude po tobě Mari a že bude mít tvoje krásný oči.." řekl a dal mi pusu na tvář.. ,,Já hlavně doufám.. aby byla zdravá a šťastná." řekla jsem a usmála se na Adriena, který se na mě usmál nazpět. ,,No a co budeme dělat?" zeptal se Adrien. Opřela jsme se o něj a řekla: ,,Budeme se celej den mazlit.. jen mi tři. A budeme se věnovat Louisovi.. Strašně ráda vidím v jeho očích ty jeho jiskřičky štěstí." řekla jsme a Adrien mě objal. ,,Nebude bez emocí celý život.. Jednou najde někoho kdo v něm ty emoce probudí. A bude zase jako dřív.." řekl a usmál se. Já se jen nesměle usmála a koukala na Louise. ,,Co když.. bude takhle navždy..?" řekla jsem potichu a začaly mi téct slzy. ,,No, budeme ho milovat úplně stejně.. ať už má emoce nebo ne, ať už si projde čímkoliv.. budeme jo mít rádi a to je hlavní." řekl a dala jsme mu pusu. ,,Máš pravdu." řekla jsem a přitulila se k němu. Asi se mnou hloupou hormony z těhotenství... ale prostě se o něj bojím. I když je to můj malej, silnej andílek.
Okay omlouvám se, že moc nepíšu, ale přijímačky se blíží :')) a dávám vše do toho, aby jsem je dala... ale pokusím se po nich psát co nejvíc ^^
ČTEŠ
Between the episodes - MLB FF (CZ)
FanfictionPříběhy našich hlavních hrdinů, Marinette a Adriena, kteří si teď zvykají na jejich nový život, mezi dvěma díly téhle "série". 30.6.2018 - ??? ✨ 🌸 ~ MARINETTE 🌵 ~ ADRIEN ✨ ~ 3RD...