150 9 1
                                    

,,Mari?" přiběhl po pár dnech Adrien s úsměvem na rtech. ,,Ano, Adriene?" odpověděla Mari a přišla k Adrienovi s Louisem v náručí. ,,Za hodinu by se ChLoé měla vrátit z Ruska. A má pro nás někoho, koho by nám chtěla představit." řekl Adrien a já se usmála. ,,Dobře. Tak připravím obývák na návštěvu." řekla Mari a dala Adrienovi pusu.


Adrien si vzal Louise a šel ho prevléct do trochu formálnějšího oblečení. Vzal si na sebe košily a Mari si na sebe vzala šaty. Po pár minutách, zazvonil zvonek. ,,Už běžím!" křikla Marinette a seběhla schody.


Když otevřela dveře, uviděla Chloin obličej s obrovským úsměvem.

,,Ahoj, Marinette! Ani nevíš jak strašně ráda tě vidím!" řekla a objala Mari. ,,Já tebe taky. Pojď dál." řekla Mari a Chloé stála u přivřených dveří.


Po chvíli přišel Adrien s Louisem a ChLoé, která stála u dveří se začala smát. ,,O můj bože! To je Louise? Ten je nádhernej!" křikla a objala Louise s Adrienem. ,,Rad tě vidím Chloé. Kde máš svého hosta?" zeptal se s úsměvem na rtech.

,,No víte jak jsem vám říkala, že jsem... potkala někoho kdo mě změnil k lepšímu? No tak..." řekla a otevřela dveře. ,,...tohle je moje přítelkyně... Sébastienne Lee-Yang." řekla a ve dveřích stála dívka, s krátkými modrými vlasy, snědou pletí a obrovským úsměvem na tváři.

,,Oh ráda tě poznávám, Sébastienne!" řekla jsem a potřásla si s ní rukou. ,,JÁ tě také rád poznávám." řekl Adrien a potřásla si s ní také rukou.

,,Taky vás moc ráda poznávám! Strašně moc jsem o vás dvou slyšela... je hezký se konečně vidět s Chloinými přáteli." řekla Sébastienne a chytla ChLoé za ruku.

,,Aby jste se nelekly, že Sébastienne má jiný hlas.. je transsexuálka. Pochází Z Ruska. Její rodiče se tam přestěhovali. Je napůl asiatka a napůl černoška a kvůli mě se naučila francouzsky, aby se mohla dorozumět se mnou a s vámi." řekla Chloé a Mari se usmála.

,,To je od tebe moc hezký Sébastienne!" řekla jsem a ona se usmála.

,,Tohle je ten malý Louise? O kterém jsi mi říkala ChLoé?" zeptala se Sébastienne. ChLoé jen přikývla a přišla k Louisovi. ,,Ahoj maličký." řekla a Louise k ní ihned natáhl ruce. ,,Páni.." řekla a vzala si ho do náruče. ,,..ty ale sladkej malej klučina. No nemám pravdu? A ty krásný oči!" řekla a usmála se. ,,Sébastienne miluje děti." řekla Chloé a Sébastienne si mezitím hrála s Louisem. ,,Jde to vidět. Bude z ní jednou skvělá maminka." řekla Marinette a usmála se.

Between the episodes - MLB FF (CZ) Kde žijí příběhy. Začni objevovat